علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ملازمان حرم

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ق.ظ

💠

دل بیقرار مثل وهب رفته ای و من 
لیلی شدم برای تو مجنون خط شکن 
.
دلتنگ لحظه های پر از با تو بودنم 
یادش به خیر، با تو حرم ، هم قدم شدن 
.
این گریه های یخ زده بر روی عکس تو 
یعنی دلم برای تو تنگ است حقیقتن 
.
معشوقه ی جدید مبارک گلم ولی 
گاهی به عشق سابق خود هم سری بزن 
.
این روزها که حال و هوای بهشت را 
آورده ای تو از حرم عشق در وطن 
.
هر هفته در کنار مزارت به یاد تو 
برپا شده است روضه ی ارباب بی کفن 
.
آنقدر در حضور تو احساس خوب هست 
باید که در هوای تو هر لحظه پر زدن 

🌷 #شهید_مدافع_حرم_محمد_حسین_مرادی 
 👤 #علی_رسولان

🆔 @alirasolan_fans

  • علی رسولان

علی رسولان

ملازمان حرم

نظرات (۲۳)

فک کنم اینو تو وبی ک همسر این شهید بزرگوار مطالعه میکنن بذارین کلی خوشحال شن...
منم خیلی به این شهید ارادت دارم..و بحالشون غبطه میخورم...
عالی بود خداخیرتون بده


پاسخ:
تو وبشون گذاشتم همون موقع 
مرسی از دعای خوبتون
گمان کنم قدر جا دارد بهتر شود
پاسخ:
دقیقن کجا منظورتونه؟
هم عنوان و هم شعر

هر دو عالی...
پاسخ:
هم تشکر هم سپاس 😄
سلام
چه دوست داشتنی و زیبا بود

اول فکر کردم شعر قبلیه که بازنشر شده بعد که اون رو خوندم دیدم نه تغییر کرده و قشنگ تر شده
شفیعتون ان شالله

یاعلی
پاسخ:
سلام 
شدید ممنون و سپاس 
همین که یادتون بود نشون از هوش بالای شما داره
التماس دعا
  • صحبت جانانه
  • دردناک زیبایی ست
    پاسخ:
    فقط می توان 
    آه کشید
  • مُحمّد مَهدِے
  • شادی روح شهدا صلوات

    اللهم صل علی محمد و آۀ محمد و عجل فرجهم
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و لعن اعدائهم 
    چقدر ناشناس هاتون زیاد شدن
    باید اعتراف کنم مدت هاست به وبلاگی سر نزدم
    وبلاگ خودمم دیگه خیلی لبریز باشم میرم دو خط چرت مینویسم

    وبلاگ شما هم نیومدم
    پست هارو دست و پا شکسته از کانال و اینستا دنبال میکنم

    ممنون که هیچ وقت مارو تنها نمی ذارید
    پاسخ:
    How are yuo oO
    شعرتون روم خیلی تاثیر داشته که بعد یه سال یادم مونده بوده
    از نظر احساسی...
    اگرنه حافظه ی خوبی ندارم


    جفتشون قشنگن
    این دومی قشنگتر
    پاسخ:
    حتمن همین طوره
    ممنون
    +قشنگ بود
    پاسخ:
    سپاس
    قلا خونده بودمش
    نمیدونم کجا؟!!
    پاسخ:
    همین جا با اسم با کاروان حله 
    این تکمیل شده
    ...
    پاسخ:
    ؟
  • ارکیده س ی
  • بسیار زیبا و دلنشین
    دست مریزاد

    پاسخ:
    ممنون 
    آنچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند

    به دلم نشست...
    پاسخ:
    دلی بود واقعن 
  • مــ. مشرقی
  • دلتنگ لحظه های پر از با تو بودنم...
    عالیه
    پاسخ:
    یادش به خیر با تو حرم هم قدم شدن 
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    احسنت...احسنت...احسنت..
    کارهای این مدلی توفیق می خواد واقعا...خداقوت برادر


    عارضم خدمت شما که جدای از فوق العاده بودن شعر، جسارتا و البته صمیمانه دو تا مصرع یه کم وزنش نمی خوره...
    "یعنی دلم برای تو تنگ است حقیقتن"...و "آورده ای از حرم عشق در وطن"
    مثلا شاید بهتر باشه بگی "یعنی دلم برای توتنگ است واقعن"...و "آورده ای تو از حرم عشق در وطن"

    در هر حال، شعر بی نظیری بود....

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام 
    توفیقتون مستدام ، توفیقمون مستدام 
    ممنون بررسی بیشتری رو این دوبیت انجام میدم 
    زنده باشی ، لطفت همیشگی 
    خواستم یه تیکه هاییشو کپی کنم تو دریچه ی نظرات و بعد هم بنویسم به به ،
    دیدم باید کلشو کپی کنم ؛ نکردم !


    عالی بود .
    پاسخ:
    خب بهترین تصمیم  رو گرفتین
    ممنون


    عااااااااااااااااالی مث همیشه :)
    پاسخ:
    تشکر مثل همیشه
  • محدثه انصاری
  • چه حس خوبی داره...

    خوبه که راجع به این موضوع نوشتید... سروده ها در این باره کمرنگ است.
    پاسخ:
    شما هم بنویسین
    طوبی لهم و حسن مآب

    هر که را صبح شهادت نیست شام مرگ هست

    بی شهادت مرگ با خسران چه فرقی می‌کند

    (سیدمحمدمهدی شفیعی)

    اللهم الرزقنا التوفیق شهاده فی سبیلک

    پاسخ:
    هیچ فرقی نمی کنه
    احسنت :)
    عالی بود
    این روزها که حال و هوای بهشت را
    آورده ای از حرم عشق در وطن...
    پاسخ:
    متعالی باشی 
    ممنون از به گزینی ات
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه ی عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • فوق العاده عالی عالی عالی عالی عالی

    قشنگی این اشعار رو صاحبانشون رقم میزنند ..این رو میشه حس کرد
    پاسخ:
    بدون شک همین طوره 
    حستون مستدام
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • احسنتم
    پاسخ:
    درود بر شما
  • یک برانداز نرم
  • باید که در هوای تو هر لحظه پر زدن ...
    عالی
    پاسخ:
    تشکر از نگاهت 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی