علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

افق

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۱۲ ق.ظ

یادش به خیر چند سال پیش با یکی از بچه ها رفته بودیم اورست رو بزنیم ، خودش رو نه ها! قله اش رو ، همین که رفتیم پای کوه مث همین توچال خودمون تو همچین ایامی ، اونجا هم فصل بادهای سیاه بود ، این دوست نا همراه ما تا این وضع رو دید انصراف داد از ادامه راه ، حالا من نمی دونم فضای پایین کوه گرفتش یا نه واقعن از بادهای سیاه ترسید.

خلاصه من یکه و تنها حرکتم رو آغازیدن نمودم ، نزدیکی های قله که رسیدم دیدم نامردیِ من تنهایی برم قله رو بزنم، ناسلامتی رفیقمون این همه راه اومده دیگه ، این بود که فی الفور رفتم پایین کوه و از خوب بودن وضع آب و هوا و نبودن خبری از بادهای سیاه گفتم اما انگاری اون پایین زیادی بهش خوش گذشته بودُ راضی نشد بیاد بالا!

منم که دیگه بلتِ راه شده بودم جنگی خودم رو رسوندم به قله ، جای شما خالی نباشه چ فضایی ، عالی! اما اینجا روی قله من تنها نبودم ، عینک رو که دادم بالا دیدم یه خانوم زیبا رو داره به من نگاه می کنه بعدِ سلام علیکُ ی نگاه معنادار فهمیدیم که ما دوتا به درد هم می خوریم چش دوختم به اون سر قله دیدم  تابلو زده دفتر ازدواج ۵۵ تهران " دقیقن همین جاست که میگن کور از خدا چی می خواست دو چشم بینا! " ما هم شادان و خندان رفتیم سمت دفتر ، اما به خشکی شانس ، تازه یادم افتاد، شناسنامم رو با خودم نیاوردم ، خب از اولشم قرار نبود اونم واسه زدن قله بیاد. این شد که اون خانوم همونجا موند تا شاید یکی با شناسنامه از اون ورا رد بشه. منم پشیمون از اینکه چرا به حرف آقا پلیسِ گوش نکردمُ مدارک هویتیم، مخصوصن شناسنامم رو همراه نداشتم برگشتم پایین. و تو کل مسیر برگشت به سه مقوله ی  انسان ، هویت و شناسنامه فکر می کردم.

اما این پایین اوضاع خیلی بهتر بود، دیدم رفیقم دستش رو گذاشته زیر سرشُ داره به افق نگاه می کنه و هی زیر لب میگه عجب شبکه ایِ شبکه ی افق.

نظرات (۱۶)

  • محدثه انصاری
  • تبلیغ بود؟!!!!!!!!

    خیلی از افق خوشم میاد کاش واقعن جایی وجود داشت که توش محو بشم حالا افق نشد عمود چه فرقی میکنه؟
    پاسخ:
    نبود؟ اینطوری به نظر نمی رسید؟
    البته من واسه افق ننوشتم کلن دوست داشتم آخرش اونجوری تموم شه یه حرفی هم از افق زده باشم :)
    عمود که نه همون تو افق محو شید إن شاء الله
    بیانتون!!

    البته ضد حالی که خوردم واسه شبکه ی افق نبودا!!!

    به خاطر تخیلی که بکار رفته بود!
    پاسخ:
    نه
    من کاری به شبکه افق نداشتم کلن
    همین جوری تهش اومد گفتم یه اشاره ای هم کرده باشم
    آهان !
    کلن خوب نچسب بود پس
    واقعا که....!!!


    اگه قصدتون تیکه انداختن به افق بود

    به نظرم که خیلی هم خووووووبه!!!!


    البته یه اون هاییش رو که ما دیدیم خوب بوده یعنی!
    پاسخ:
    من نمی فهمم از کجای متن تیکه انداختن رو برداشت می کنید ؟
    خودم که هر بار می خونم همچین چیزی نیست Oo
  • گــــــــــــــــم گشته
  • یعنی بی شناسنامه ها نباید برن افق؟؟؟
    خب به جهنم!!
    اینم از دید من!!

    پاسخ:
    الان دقیقن چی متوجه شدین ؟
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • دست به طنزتون هم باید قوی تر بشه 
    چسبش یکم کم بود
    انگار از این چسب ماتیکیا بود 
    اینجا رازی یا دوقلو میخواد...
    پاسخ:
    طنزش  خوب نبود :)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • حالا تیکه بود یا تعریف یا تبلیغ یا هرچی  یا هیچی
    بمانــد...
    ما بسی لذت میبریم از یکسری (بخش اعطمی) از برنامه های افق سیما!
    یعنی سبما به اون افق میرسه؟

    به هرحال شما روی مبارک سیما رو دیدید فقط بخت باهاتون یارنبود شناسنامه ببرید دیگه!!



    +دیدید خوندم!
    منو الکی؟
    :)

    پاسخ:
    چقد سخت گرفتین خط اول رو Oo
    افقم سیما داره اتفاقن سیماهاش بهترن :)

    بله خوندین
    نه!!!
  • بی خیال آشنایی
  • هه!

    اولش فکر کردم رفتید اورست واقعنکی(الکی!مثلا ما ساده ایم!)

    بروبچ افق همگی آشنا هستند،از طرف دوستان از تبلیغات شما سپاس می گذاریم .

    پاسخ:
    الکی رو خوب اومدین !
    به آشناهاتون بگین سر فرصت بیان حساب کنن !
    من هیچی نمی گم شما چرا قدر من رو نمی دونین هان ؟

    فکر کردن خوبه 

    بعضی وقت ها ادم در مورد موضوعی فکر میکنه 

    و مدتی بعد به نتیجه میرسه! ممکنه یه روز بعد یه سال بهد چند سال بعد 


    مهم اینکه مغز  آک نمونه! 



    اوه اوه هم برا این بود که بالای قله چه خبرا که نبوده! مزاح بود



    پاسخ:
    خیلی خوبه که آدم برای رسیدن به نتیجه تلاش کنه ، مغز هم همون که شما گفتین !
    :) 
    سلام
    چه قشنگ بود بالاییه:) خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    شما قشنگ شناس هستید ! قشنگ شناسی تون مستدام
  • ارکیده صورتی
  • خوبه که آدم تحت هرشرایطی شناسنامه و هویتش همراهش باشه!...
    الان تبلیغ شبکه افق بود یا نقدش؟! 
    ان شاالله که دفعه بعد مجهزتر برید کوه :)
    پاسخ:
    من بگم ؟
    به نظر شما چی بود ؟
    جالب بود !
    دفعه ی بعد باید گواهی پزشکی و اینا رو هم بگیرم :)
  • احسن الحدیث
  • فعلن تبریک بابت میلاد عمه سادات
    :)

    متن بماند
    پاسخ:
    من که چشم آب نمی خوره بعدن بیاید بخونید !!!
    ممنون مبارک باشه

    یادم رفت اینو بگم 


    اوه اوه 



    پاسخ:
    بابت چی اوه اوه ؟

    به نظرم که به شبکه ی افق تیکه انداختن! 


    مردم احوال پرسی شونو تو کلمات کلیدی انجام میدن ! سبک جدیده!!


    ولی همین که مجبور شدین برگردین پایین و به هویت و شناسنامه و انسان فکر کنید خیلی خوب بوده


    پاسخ:
    کی تیکه انداخته ؟
    تقریبن
    مهم اینه که به نتیجه ای نرسیدم ، فکر کردن فقط خوبه نه ؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سوال جناب منورالفکر رو من هم دارم. 

    ->  فحوای کلام تون رو نگرفتم.
    پاسخ:
    فحوای کلام
    خب فراز و نشیب زیاد داره در عین شوخی بودن
  • منور الفکر
  • ولی من این خط آخرشو نفهمیدم...

    شناسنامه همیشه همراهتان باشد-نکته تربیتی اش همین بود دیگه؟
    پاسخ:
    خط آخرش که مشخصِ
    کجاش نامفهوم آیا ؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم

    تو فاز مطلب طنز از قلمتان نبودم. تا آخر که خوندم همین طور مبهوت نگاه می کردم که چی شد الان ؟! 
    بعد تازه دوزاری اسکناس ما افتاد.

    جالب بود! 
    پاسخ:
    سلام
    :) گفتم یه تستی بزنم ببینم چطور میشه ، راستش دیروز با یکی از بچه ها رفته بودیم تپه نوردی این گفت و گوی دونفره شد یعنی اولش با شوخی شروع شد دیدم همچین بدم نشد نیست ذوق شوخی من با بعضی ها شدید گل می کنه این شد که شد این

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی