علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

من رای نمی دهم

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۰۰ ق.ظ

مردم عزیز ایران " با صدای جهانگیری نخونین "  قصد تَکرار کردنشم ندارم به هیچ وجه! پس ادامه اش میشه این: یادتون هست اون قدیما دقیقا روز امتحان توو مدرسه یا دانشگاه به هر کی میرسیدیم و می پرسیدیم خوندی یا نه؟ با یه حالت ننه‌من‌غریبم خاصی شروع می کرد به آه و ناله کردن بعدشم با یه بغض خاصی می‌گفت اصن یه کلمه هم نخونده و مطمئنه که میفته و این حرفا! یعنی اون وسط یه نفر پیدا نمی شد که بگه چطوری عزیز! خوبی جووون دل سر کیفی الهی خدا رو شکر من خیلی خوندم و حتما حتما قبول میشم

می‌دونین خیلی عجیب بود این رفتار انگار که اگه طرف می گفت من خوندم حس می‌کرد تو خوندنیاشو ازش می گیری یا مثلا اونایی که خونده از یادش میره، به طور کلی دقیقا فاز اونایی که اینکارو می کردن رو من هیچ وقت درک نکردم " امیدوارم تویی که این‌ متن رو می خونی از این دسته آدم ها نبوده باشی اگه بودی خب بیا بگو واقعا چرا وقتی خونده بودی می گفتی نخوندم عایا؟ "

حالا همینایی که ازشون می پرسیدی خوندی یا نه و می گفتن اصلا یه کلمه هم نخوندن بعد از اینکه نمرات رو اعلام می کردن می دیدی پشت سر هم بیست هستش که تو کارنامه اشون ردیف شده 


شاید باورتون نشه ولی این روزا قیافه ی اونایی که می‌گفتن هیچی نخوندیم مث چی رژه میره تو ذهنم و همه اش فکر می کنم دقیقا حال و روز اونایی که میگن رای نمی‌دیم هم همینطوریه، حرف از رای ندادن میزنن ولی روز انتخابات که میشه می بینی دقیقا اونی که بیشتر می گفت رای نمیدم نفر اول وایساده توو صف :) البته رای دادن مردم به معنی تائید کردن اشکالات و مشکلات موجود و یا برای اثبات مسلمون بودنشون نیست! مردم رای میدن چون دوست دارن فکر کنن فردا روز بهتری از امروزه


در واقع هشتگای رای بی رای و من رای نمیدم قابلیت بررسی و پژوهش برای شناخت دقیق از جامعه و رفع موانع  رو داره ولی تاثیری روی حضور و درصد مشارکت مردم نداره 


پ.ن

من رای می‌دهم 🇮🇷

پ.ن۲

شخصا معتقدم همین که قیافه و صدای بعضیا رو طی چهار سال آینده نبینم و نشنوم نوعی موفقیت محسوب میشه

پ.ن۳

آرزویم رسیدن این مرز و بوم به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی واقعی است 

پ.ن۴

وطنم جهان است وَ تنم ایران

پ.ن۵

#هشتگ #رئیس_جمهور #مناظره #ایران #رای_بی_رای #رای #من_رای_نمیدهم #من_رای_میدهم #انتخابات_۱۴۰۰ #رد_صلاحیت #انتخابات_ایران #رئیسی #قاضی_زاده_هاشمی #زاکانی #همتی #رضایی #مهرعلیزاده #جلیلی #انتخابات #دولت #ملت #مناظره_انتخاباتی #شعار #برنامه #انتخابات۱۴۰۰ #مردم #تهران #مجلس 

  • علی رسولان

نظرات (۴)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اینستاگرامو دوست ندارم

    ازاولش نداشتم و ندارم 

    من رمز گوشیمو یادم نره صلوات داره انقدر ک الزامیر گرفتم

    چه برسه رمز اینجا 

    البته شاید کامنتارو زیرو روکنم پیدا کنم

    پاسخ:
    چه عجیب 
    بدون اینستاگرام سخت می گذره ساعت شب و روزایی که کاری برای انجام دادن نداری 
    برات می فرستم دوباره 

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • همه پستهای ۱۴۰۰ رمز داره

    بادش بخیر ی زمانی انقدر فعال بودیم ک هیچ پست رمزداری هم حتی از دستمون در نمیرفت

    ...

    امان از تنبلی

    پاسخ:
    آره دیگه 
    الان عصر اینستاگرامه :)
    و اینکه رمز دارین یا نه؟ : |

    هر چی پست رمزدار بیشتر باشه من خوشحال ترم به خاطر محتواش 

    اولش فک کردم به عشق احمدی نژاد واقعا نمیخوای رای بدی😅🤣

    ولی من یکی که همیشه درس میخوندم و تازه هرکی ازم میپرسید، میگفتم اره خیلی خوندم، تازه صفحه کتابامو هم حفظم چ برسه به متون.

    اینجوری طرف مثابل بیشتر احساس ندونستن بهش دست میداد🤣اعتماد به نفسش‌میریخت فک کنم

    یعنی خودم اینطوری بودم

     

    منم رای میدم...به یکی که توش "ر" داره😅

    پاسخ:
    سلام 
    آخی چقدر شاد بود و کامنتت رو دوست داشتم
    و کلی انرژی گرفتم ازش 
    همیشه خوب باشی که
  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام

    یک نظرسنجی برای انتخابات داریم

    لطفا شرکت فرمایید

    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی