علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

چلوکباب بمانیم

دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۰۹ ق.ظ

توجه کردین وقتی چلوکباب میذارن جلوتون، لقمه های اولش رو همچین با یه ولع خاصی می خورین، کلی هم براتون لذت بخشه، حتی این اصلا ربطی نداره که شما سیر باشین یا گرسنه! به طور کلی چلوکباب لقمه های اولش فوق العاده خوشمزه است، اما کم کم که به آخراش میرسین، اون طعم اولیه از دست میره، حتی برای بعضی ها که هم چین لاغرو هستن اون آخراش خوردنشم سخت میشه و با زور می خورن که تموم بشه! والاااع با این حال چه اولش و چه آخرش، شما با چلوکباب طرف هستین! یک طعم مشترک، خاص و دوست داشتنی!

به نظرم  تو خیلی از رابطه ها هم این حس وجود داره، نمیشه انتظار داشت افراد نسبت به هم همیشه اون حس روز اول رو داشته باشن، خب اولش همه ولعناک برخورد می کنن، و کم کم به مرور زمان این حس فروکش می کنه! خب چه می دونم به نظرم تمام این رفتار طبیعی هستش! دغدغه ی عمومیت دادن بهش رو ندارم، قائل به استثنا هم هستم حتی، اما به طور کلی اینجوریاست دیگه رابطه ها! نیست؟ دقیقا ایرادی هم بهش نیست انصافا! همین که شما تو یه رابطه ی از هر جنسی و با هر سبکی همیشه برای طرف مقابلتون چلوکباب باشین جای شکر داره اساسی! مثلا برای من قیمه شدن برای طرف مقابلم خیلی حس بدی بهم میده! دوست دارم همیشه چلوکباب باشم حالا با ولع خورده بشم یا اجبار فرق زیااادی نداره. 

  • علی رسولان

نظرات (۲)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • یا من درست نخوندم یاشمادرست منتقل نکردید
    پاسختون روهم همانند متن فک کنم درست متوجه نشدم

    میام دوباره متنو و پاسخ روباهم میخونم
    پاسخ:
    خوبه :) 
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اصلا مدافق نیستم
    بعدشم ب مرور ک کم میشه طرف ک قیمه نمیشه شملسیرمیشی همون چلوکباب رو ب چشم قیمه میبینی  
    بعدش هم اصلا قیاس درستی نیست 
    پاسخ:
    خب منم نگفتم چلوکباب قیمه میشه! منظورم از نظر لذت بخشی بودش، دیگه اون لذت رو نداره، دنبال مقصرم نیستم که، طبعیت رفتاری و احساسی هستش. 
    بله در یک صورت این اتفاق نمیفته، اونم وقتیه که، حس معنوی باشه، وقتی اینجوری باشه از حصار محدودیت و قیاسات این مدلی خارج میشه و البته که اصلا داریم معنویش رو عایا، متوهم نباشیم ها، بر اساس واقعیت میگم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی