علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

آنات من

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ

بال هایم را باز می کنم، کنار پنجره می ایستم، کمی تکانشان می دهم که مطمئن باشم خیال نیست، رویا نیست، حس خوبی دارد، این آمادگی ام برای اوج گرفتن!

اینجا، لبه ی این پنجره ی روح نواز، کنار این شمعدانی هایِ همراهُ همدل ، کنار این باغچه ی پر از مریم! پر از بنفشه های رنگارنگ، شدیدتر از همیشه ضربان قلبم را حس می کنم، شیرین است ، شایدم هم لیلی، شاید هم قشنگ تر از شیرین و لیلی!

اما نه! بدم آمد از این نوشتنِ غیر همتراز با حالِ باحالم! خرابش کردم این حسِ شاپرکی ام را ، با این شاید گفتنِ اضافیِ آخری! به واقع باید بنویسم حتمن قشنگ تر از شیرین و لیلی است!

بال هایم را باز می کنم، به آسمان خیره می شوم، آنقدر خیره می شوم که پلک هایم از فرط خستگی می افتند، چشم هایم را می بندم، خیره سری هایم را فراموش می کنم، و پاهایم را از بند طاقچه ی زیبایِ خانه ی پدری می رهانم! و می پرم!

به سرعت بال می زنم، بال بال می زنم، آخر استقلال بال بال زدن دارد! درد دارد! خستگی دارد! فحش دارد! تنهایی دارد! دلسردی دارد! و من می دانم و می خواهم این همه حال ناخوش را! آخر تحمل این همه حال بی حال، می ارزد به لحظه ای رهایی!

من در اوجم! از این بالا آن به آن وجودی ام را می بینم، هم دوستشان دارم و هم ندارمشان! نمی خواهم تلخش کنم! بی خیال آنات نافرمِ گذشته، حالا می خواهم فقط به پرواز فکر کنم، به پر زدن، به شاپرک شدن، به همراه گل شدن!

+بی شخصیتی به نام فر۲ ، ۳۰پور

  • علی رسولان

آنات من

علی رسولان

نظرات (۱۸)

  • مــ. مشرقی
  • :)
    پاسخ:
    منم
  • مــ. مشرقی
  • ممنون :)
    عکسه رو هم دوس داشتم ^_^
    پاسخ:
    چ لبخند ملیحی :)
    بله خوشگله عکسش
  • مــ. مشرقی
  • حس خوبی داره پرواز!
    پاسخ:
    نصیب شما بیشترتر!
    سلام علی اقا پیدا نیستید ....خیلی خیلیییییییییییییییییییییی خوش امدید .نکنه به سلامتی مث شاهپرک از خونه پدری پرواز کردید ....به خونه جدید با لیلی .....و سرتون بسیار شلوغه که وقت نمکنید هر کجا که هستید مانا باشید ...روزگار بکام....بسیار خوشحال شدم ....
    پاسخ:
    سلام
    ممنون که اومدید
    من بیشتر تر خوشحال شدم!
    نه از این خبرا نیست!
  • عین صـاد
  • http://bayanbox.ir/view/7705992565453862182/ahrargroup-214.jpg

    رسمِ شیعه را بر مِهربانى و محبت بنا ساختید و همه را مبهوت جمال و جلال خود ساختید!...
    جهانى؛ وابسته ى مکتب تان است و دل باخته ى مذهب تان!...
    شما چه کردید که عالَمى، ریزه خوارِ آستانِ با کرامت تان است؟!...
    سلام! عاشقان؛ عیدتان مبارک!... هفدهم ربیع الاول سالروز میلادِ حضرت پیامبر و رئیس مذهب حقه ى تشیع، تهنیت باد!...
    پاسخ:
    عید مبارک
    سلام

    مطلبتان زیبا بود . موفق باشید و حدیثی هدیه به شما...

    هیچ نقطه ‏اى براى سکونت جز با سه چیز مطبوع نیست:

    هواى خوش،
    آب فراوان گوارا
    و زمین حاصل ‏خیز. (تحف العقول)

    امام صادق علیه السلام.

    اگر خواستید نوشته کوتاه و حدیث و شعر زیبا با عضویت در کانال https://telegram.me/javedanehha دریافت کنید.
  • رنگ خدایی
  • آقا این پست مخاطب خاص داشت؟ دی
    پاسخ:
    این مخاطب خاص دقیقن چی هستش ؟
  • رنگ خدایی
  • سلام
    به روزیم با:
    اسمش بد در رفته!!! دی

    آقا دلیلی نداره شما با فساد مخالفت کنید، ما با محتوای فساد مخالف نیستیم، اسمش بد رفته!!!
    اسمشو عوض کنید درست میشه!!! مثل خیلی از تحولات دیگه که در زمینه ی تغییر نام واقع شد باید در این مورد تجدید نظر بشه.

    مثلا «رقص» اذعان دارید که واقعا چه کار زشتی است ولی وقتی تبدیل به «حرکات موزون» می شود اصلا ماھیتش فرق می کند و ھمه علاقمند می شوند آن را تماشا کنند.
    پاسخ:
    خوشم میاد بیان باهوشِ
    قشنگ این نظرت رو انداخته بود هرزنامه! نه اینکه اطلاع رسانی بد باشه ها! هوش بالای بیان رو تحسین کردم

    خوندم مطلبتُ
    جالب بود
    اینم از تیک تایید آآآآآآآآ هان :)
  • پاک باخته
  • کوتاه
    و
    منتقل کننده احساس نویسنده...

    دارم به تغییر سبک نوشتن فک میکنم
    ولی
    شاید از ما گذشته شروع جدید...


    زیارتتون قبول
    خوش به سعادتتون
    خیلی خاطره ها رو عکس ها برام زنده کرد
    پاسخ:
    هیچ وقت دیر نیست
    شاید زحمت بیشتری بخواد
    و البته احساسی نشید
    خودتون رو پیشرفته کنید! به جای شروعی تازه!

    قبول حق باشه!
    خدا رو شکر و التماس دعا
    خیلی عالی بود
    واقعا دلنشین بود

    پاسخ:
    ممنون
    دلنشین خوندین
    آخر استقلال بال بال زدن دارد! درد دارد! خستگی دارد! فحش دارد! تنهایی دارد! دلسردی دارد! و من می دانم و می خواهم این همه حال ناخوش را! آخر تحمل این همه حال بی حال، می ارزد به لحظه ای رهایی!

    پاسخ:
    قشنگ نوشتم
    دستم درد نکنه!
    از خودم تشکر
  • رنگ خدایے . . .
  • با سلام

    حراج استثنایی دیش ماهواره
    فروش فوق العاده و استثنایی
    با قیمت های کاملا متفاوت و ارزان

    کلیک رنجه بفرمایید
    پاسخ:
    سلام
    یه بار دیگه یه هم چین چیزی واسم اومده بود
    خونده بودم
    همون متنِ یا نه
    البته خیلی قبلن ترها ها!
  • صحبت جانانه
  • به اهل آسمان سلام برسانید...
    پاسخ:
    ها
    به موقعش بذارید برسم
  • بُتِ بزرگ
  • بسیار زیبا، علی الخصوص آنجا که همه دردها می ارزد به لحظه رهایی؛
    و
    این فردوسی پور دیگر خیلی پر رو شده است، باید ردش کنند برود پی کارش!
    پاسخ:
    خیلی خوبه که اصل مطلب بهت چسبیده!
    و
    خیلی وقته پر رو شده ، الان دیگه قابل تحمل نیست! ، کار نداره بیچاره الاف یه توپ گردِ
    سلام
    مبارکه!
    به سلامتی! با دل خوش ایشالا!
    شیرینی فراموش نشه لطفا! :)
    پاسخ:
    سلام
    دقیقن چی اونوقت؟ Oo
  • خانم الف
  • زیبا بود بسیار ..

    + از این آدم فر۲ ... خوشم نمیاد اصن :/
    پاسخ:
    سپاس تشکرم!

    +I too
  • سَـ ـداد
  • حس خوبی داشت...


    چرا فردوسی رو حذف کردید!؟
    می خواستم از وب خودتون بخونم!
    پاسخ:
    خیلی خوبِ
    این نوشته ی قشنگ! نینایی!

    تو آرشیو: آذر نود و دو بخونید! "لینک رو از حرف تو آوردم همین جا"
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • نرکیبای خیلی قشنگی داشت
    شیرین است شاید لیلی ....
    بال زدن و بال بال زدن هم...

    بعداز مدتها شاید بخاطر کوتاهی یا روونیش بود خوب خوندم
    :)

    اگه لینک روهم نمیذاشتید بهتر بود
    پاسخ:
    آری! زیباست این متن!
    باشد که همیشه شیرین باشد حال و روزمان شاید هم لیلی :)

    چقد خوب!
    لینک رو به خاطر حساسیتش گذاشتم الان عوضش می کنم رو بلاگ خودم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی