علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ارتوپدی

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷ ب.ظ

بعد از پنج ماه، دارم دستم رو حس می کنم، دستم چپم حسابی درد می کرد منم که اصن حوصله دکتر رفتن ندارم، گذاشته بودمش به حال خودش سر فرصت خوب شه! اما چند روز پیش یکی ترسوندم گفت اگه پنج ماه میشه و خوب نشده نکنه از گردنت باشه، منم که اصن فکرشم نمی کردم ترسیدم شدید، سریع یه نوبت دکتر ارتوپد گرفتم و رفتم واسه معاینه فنی!
دکترخان گفتن دستت رو ببر بالا و از این حرفا، گفت الان که چیزی نمی تونم بگم برو عکس رنگی بگیر بیا تا ببینم چی شده! منم گفتم باوعشه فقط دکتر از گردنم نیست که لازم نیست عکس بگیرم آیا؟ دکترخانم گفت نه. منم خوشحال اومدم بیرون که برم عکس بگیرم.
عکس نگرفتم و نگرفتم،" چون باز همون بی خیالی قبل از ترسیدن اومده بود سراغم " تا اینکه یکی دیگه از دوستام گفت من یه شکسته بند خوب سراغ دارم فلانی و فلانی رو بردم پیشش یه عمری دارن دعام می کنن، یکی دیسک کمر داشت بردمش اونجا الان بسته سی کیلویی جا به جا می کنه و از این حرفا!
منم هیچی دیگه، کلن بی خیال، با این حال چون دردش رفته بود رو مخ، بدمم نمی یومد تستش کنم، با روال طولانی عکس گرفتن و فیزیوتراپی هم حال نمی کردم قبولیدم که برم باهاش.
رفتن همان و شوخی های آقای طبیب همان! شوخی و مزاح و از این صحبت ها، در حین شوخی سوال پرسیدن و گرفتن دست من تو دستش همان. هی دستمو این ور کرد و هی اونور، بالا پایین ماساژ، برام جالب بود که منبع درد رو پیدا می کرد و قشنگ حس می کردی، هیچی دیگه بعد چند لحظه وقتی من حواسم نبودم یهو دستم رو کشید، حسی که من اون لحظه از دستم داشتم یه چیزی تو مایه های رشته های ماکارونی بود، حس کردم زیر پوستم قشنگ ریش ریش شده ، یه حس جالبی بود، کل بدنم شل شد و نشستم رو صندلی، البته جالب تر از این حس، حس بعدش بود، حس درد نداشتن، حس خوب شدن، اینقد خوشحال بودم که نگید و نپرسید.
تازه این بنده خدا صلواتی درمان می کنه مریض هاش رو! بی پول و بی توقع و بی چشم داشت. در طول مسیر برگشت به خونه داشتم به این فکر می کردم که بعضی از دکترا واقعن وقت و پول مردم رو هدر میدن.
از اینجا می خوام یه گریزی بزنم به افزایش قیمت هایی که اخیرن تو بحث خدمات پزشکی بعضی از دکترخان ها صورت دادن. واقعن که این افزایش کاملن غیرقانونی و احترام نذاشتن به قانون اونم از طرف یه جماعتی که مدعی تحصیلات عالیه هستن خیلی دور از انتظاره. خیلی شدید به آدم برمی خوره که همچین آدمایی شدن دکتر! واقعن تر جای تاسف داره که در شرایط کاملن بحرانی آدم مجبور میشه جونش رو در اختیار این جماعت پول دوست بذاره.
جالب اینجاست که برای این وضع اسفناک هیچ کس پاسخگو نیست! احتمالن آقایون به امید نشستن و به تدبیر فکر می کنن. این بود نظام سلامت آیا؟

نظرات (۳۱)

داداش زشته جلوی مردم! حالا بچه یه چی گفت
بعدم چشه محبت به این قشنگی؟
پاسخ:
کدوم بچه؟ 
نقطه بازی راه انداختین؟
کدوم یکیش قشنگه دقیقن 
بفرما
محبتم بهت نیومده
زود میرسیدم خودم خفه ت که نه، اون یکی مچ و کتفت رو هم مثل این یکیا میکردم
والا
پاسخ:
محبت 
این سبک محبت کردنو باید قاب کرد 
اونوخ منم وایمیسادم نگات می کردم چنان می خوابوندمت رو زمین که نفهمی از کجا خوردی والا
دیر رسیدم ولی شکر که به خیر گذشته، الان که خوبی ان شاء الله؟

بعضی از این شکسته بندها کارشون خیلی درسته انقدر هوشمندانه حواست رو پرت میکنن که نگو نپرس

این نظام سلامت هم مشکوک میزنه باید این سال آخری بیشتر هوای ملت رو داشته باشه بر عکس عمل میکنه
پاسخ:
آره خوبم 
زود میرسیدی چ کاری از دستت بر می یومد اونوقت؟
ایشونم خوب بودن
خعلی شدید
سلام مومن جزاکم الله خیرا

ولادت امیرالمومنین علی سلام الله علیه و آله صمیمانه بر شما مبارک

زیر سایه مولا باشی برادر


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام به شما هم مبارک باشه بسیار
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • تبریک میلاد حضرت حیدر.
    پاسخ:
    مبارک باشه
    الهــــــــــــــــــــی...

    شما چقدر مهربونیـــــــــــــــد....!!!
    پاسخ:
    آخی من 
    درود به خودم 😃
    خارج از شوخی 
    شما لطف دارین، نگاه خودتون زیباست 
  • مردی بنام شقایق
  • سلام


    تازه بعضیاشون اخیرا دیگه با دفترچه بیمه هم ویزیت نمیکنن!

    قشنگ پنجاه تومن شیک باید بدی!

    تازه دستگاه پوز هم نذاشتن که نشه پیگیری کرد!
    باید بری از عابر بانک پول نقد بدی خدمتشون!!!
    پاسخ:
    سلام 
    خدا از سر تقصیراتشون بگذره 
    امیدوارم هیچ وقت گیر هیچ دکتر بدی از این سنخ پولکیش نیفته هیچ کس چ مومن چ کافر چون ایتجور دکترا از کافرم بدترن

    با خوندن اینجور  خبرها
    شیطانم آرزوست 
    مادر منم بعد از چند سال از این دکتر به اون دکتر رفتن بالاخره با طب سنتی کمردردشون خوب شد.

    پاسخ:
    من که امروز با اجازتون یه ام آر آی به توصیه دوستان رفتم 
    چقدم سخت بود 
     همیشه سلامت باشن الهی
    ما هم نسبت به فک مان که چند سال پیش وسط بسکتبال در رفت ؛ یک همچین حس ِ بیخیالی داریم.
    از طرف یک دکتر هم شنیدیم که چند سال دیگه حتی توان جویدن لقمه رو هم ندارم و همچنان دست به کار نشدم ...

    + خوبه شما از بی خیالی دراومدید حالا ...
    پاسخ:
    بله امروز رفتم نوبت ام آر آی هم گرفتم که دیگه خیالم راحت باشه چیزی نیست 
    شما هم خب برید دکتر حیف نیست 

    هر چی سن بره بالاتر دیرتر جوش می خوره ها
    سلام
    خداروشکر ک خوب شدین.
    حرف دیگه ای نداشتم....
    :))
    (:
    پاسخ:
    سلام 
    خوبید؟ 
    ممنون لطف دارین
    مجددا سلام عرض شد...

    خدا را شکر که بهتری..

    یه کیسه آب گرم، شبها بذار کنار دستت...اثر خوبی داره...تا می تونی دستت را گرم نگه داره...

    عضلات دستت گرفته بوده احتمالا...

    ان شاء الله که اون 30 درصد الباقی هم سریع به وقوع بپیونده ..

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام به شما  
    آره باید مراقبت کرد ازش یه وقتایی بی احتیاطی می کنم دوباره درد می گیره
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • الله اکبر

    مثلا ماهم اینور مانیتور هق هق کنان تایید میکینم
    پاسخ:
    هق هق کنان!تو اینجور موارد کار دیگه ای هم نمیشه کرد 
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • میایید به خوابمون میگید کجا بودن؟
    یا تو وصیه ات نامه اتون نوشتید؟
    پاسخ:
    همجوارانم نقل خواهند کرد 
    در همان مستند کذایی بعد از شهادت 

    شاید تو خوابتونم اومدم
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    الان حالت چطوره برادر؟
    ان شاء الله که خوب و سلامت باشی...

    عرض کنم که از احوالات جماعت دکترها، چه گویم که ناگفتنم بهتر است؟...

    البته از حق نگذریم دکتر خوب هم هست اما نمی دونم چرا نصیب ما نمیشه(لبخند)

    مواظب خودت باش مومن...

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام 
    الان خوبم خداروشکر 
    100% نه ولی 70% 
    خوباش بعدن قراره بیان اونجوری که من مطلع شدم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • خب از کجا اومدن اینا؟
    پاسخ:
    بعد از شهادتم نقل میشه😄😌
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

  • 😠
    اینو از کجا آوردید؟؟
    عینک دودیشو نداره؟
    من الان بجای کامنت دوسدارم یه آِکون عینک دودی بذارم
    همینه که هست
    :)
    پاسخ:
    😎
    اینم عینک دودی
    حرفی نداشتیم گفتیم اعلام حضور کنیم!
    انشا الله همه مریضا و مصدومان اسلام شفا بیان :)
    پاسخ:
    شفا بیان 😁
    بت تو هم مریض شی منم اینجوری واست دعا می کنم ها گفته باشم 😊😃
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عه خوب شدید؟
    ب دلمون صابون زده بودیم شام افتادیم
    :))

    ان شالله سلامت باشید
    با باقیشم کاری ندارم :|
    پاسخ:
    چرا واسه چیزای دیگه صابون نمی زنید هان؟ 
    خیلی دوس دارین خبرش رو بشنوین هان؟
    😠
    خودتون سلامت باشید بهله من دارم به باقیش کار الان چی کار کنم؟
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • سلام

    خداروشکر که خوب شدید

    ان شاء الله همیشه سلامت باشید

    حق نگه دارتون ...
    پاسخ:
    سلام ممنون از لطفتون 
    شما بیشترتر سلامت
    سلام

    مراقب خودت باش تو این مجازستان و بین این وبلاگ ها دکتر کم نداریم هان!
    دیگه از ما گفتن بود!!
    پاسخ:
    والا من راضی ام این پول رو بدم آشنا بخوره تهش که هیچی در نمیاد 😃
    حداقل می گیم حق ویزیتش رفته تو جیب آشنامون والا با این وضع درمانشون 
    خوب گفتی و به جا 
     و سلام ناشناس 
    سلام



    خب این بار رو شانس آوردید که دستتون خوب شده
    وگرنه همیشه به این صورت نبوده

    با اصل حرفتون موافقم
    اما
    خودتون هم می دونید روند درمان نیازمند تشخیص است ...
    پاسخ:
    سلام 
    پس چشم به راه دکتره 
    از طرز حرف زدتون مشخصه😁 روند درمان نیازمند تشخیص ، این بسیار جالب بود 
    شانس رو موافقم البته در مورد دکترها هم صادق این شانس 
    من یه بار تو عمرم رفتم دندونپزشکی الان کاملن پشیمونم ! 
    :|
    پاسخ:
    چی شده دقیقن 
    اینجا مبسوط باش 😞
    به قول مامانم حالا اگر بعد این همه پول ثمری هم حاصل می شد باز غمی نبود. تازه با دواها و طبابت هاشون کلی درد دیگه به جون آدم می اندازند.

    چه خوب که شکست و بند ماهر به تورتون خرد. پدرم بنده خدا یکسال پاشون درد می کرد و با زحمات شکسته بند افتضاح تر شد.

    پدر بزرگ مادرم یا پدرم (دقیق یادم نیست) یه شکسته بند ماهر بودند. مامانم یه چیزای جالبی ازشون تعریف می کردند. خیلی باحال بود روش کارشون.
    پاسخ:
    صد در صد!" این یکی از اصول اساسی دکتراست اصن"
     آهام ، مث این بعضی شکسته بندا خیلی کارشون درسته ها می شکنن ولی تو کار بند نیستن 😃 من شانس آوردم پس
    وا مساله به این مهمی چطوری فراموشتون شده، ای کاش یاد می گرفتن پدرتون یا مادرتون

    خب الحمدلله...
    بعد چند وقت سر نزدن به دوست قدیمی
    الان یه خبر خوبم دادن
    خب الحمدلله که بهتر شده دستتون!

    (حالا انگار من از قبل کلی دغدغه داشتم....!! )

    * با گریزتون هم کاملا موافقم...
    پاسخ:
    اصن اصل اون گریز بود 
    یعنی همه رو باید علنی بگم بیان بگیرنم! اونوخ خیالتون راحت میشه آیا 😃
    وگرنه گفتن از خوب شدن من زیادم اهمیتی نداره، مهم مردم هستن که همشون خوب باشن الهی 
    من قول میدم دکتر خانوم خوبی بشم.پولم زیاد نگیرم! مردمم نپیچونم.بیخودیم گرفتارشون نکنم!
    قول شرف میدم ازونایی که دست چپشونو میگرفتن بالا به نشانه ی صداقت و پاکی قلبی 😊
    پاسخ:
    من قصد جسارت محضر دکترای باحال و خوب نداشتم
    بعد که مطب زدین آدرس بدین من خودم مریض میشم فقط خوب باشین ها مث ابن سینا
    سلام
    حس جالب از احساس ریش ریش شدن؟؟؟ Oo

    چه انتظاراتی از دولت دارید... یعنی اونا انقدر بیکارند که وقتشون رو برای مردم و سلامتشون هدر بدن؟

    سالم باشید

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام بله واقعن جالب بود 
    نه مث اینکه ندارن فعلن تو یه فاز دیگه ای هستن
    ممنکن شما هم
    سلام
    خداروشکر
    مج دستتون بود؟
    پاسخ:
    هم مچ هم کتف 
    البته من کتف رو نوشتم
    لایک
    پاسخ:
    پسندیدم
    خب خداروشکر که خوبین
    گاهی ممکنه برعکس بشه
    خداروشکر شما پیش آدم درستش رفتین
    از همین سنتیا هم قلابی و کلاهبردار هست
    بیشتر مواظب دستتون باشید
    میشه لطفا آدرسشو بگید؟؟
    پاسخ:
    شاید 
    ولی این بنده خدا وارد بود 
    چشم
    بله میشه 
    یاد فیلمایی افتادم که توش یه نفر همینجوری حواس طرفو پرت میکنه و دست و پاشو جا میندازه!
    ترس نداشت؟؟
    خوبه خداروشکر دستتون خوب شد!
    هزینه های پزشکی واقعا تاسف داره خیلی بی خودی بالاس، بعدم که میگن ما همه چیو خودمون داریم و خودمون ساختیم و...
    چی بگیم دیگه :|
    پاسخ:
    دقیقن مث تو فیلما بود 
    آره خدا رو شکر خیلی خوب بود
    خب داریم ولی اونا رو خوبان ایران درست کردن بقیه میان سو استفاده اش رو تو جیبشون پر می کنن
    سلام
    متاسفم برای تک تک دکترایی که با تمام قدرت ایستاده اند روبروی طب سنتی...
    شکسته بند هم شکسته بندهای قدیم.
    پاسخ:
    سلام 
    جای تاسفم داره انصافن
    خداییش این بنده خدا عالی بود 
    من خیلی خوبم الان 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی