علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ارسال مطلب

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۵۹ ب.ظ

گیر کردن تو یه موقعیت کش دار که خاطره های زندگیت رو تحت الشعاع خودش قرار داده بسیار سرسام آور و اذیت کننده است، از این بدتر اینه که روال زندگی آدم یه طوری بشه که هیچ چیز جذابی برای ادامه دادن نداشته باشه، و بدتر از این حالت دومی اینه که یه سری درگیری های بی خودی و دست پاگیر همین جور که داری میری باهات کش پیدا کنن!

انصافن موارد اینچنینی مصداق عذاب الهی هست به طور قطع! چون مستقیما با روح و روانِ آدم بازی می کنه! الان اونقدر سرم درد می کنه که حتی نمی تونید تصورش رو بکنید، مسائل ریز و به دردنخور بدجوری آدم رو کلافه می کنه و من الان کلافه ی اوضاعی هستم که حتی به زبون آوردنش حالم رو بهم می زنه چ برسه به اینکه بخوام بنویسمش!

اسم این جدیدنوشت رو هم گذاشتم ارسال مطلب! به عشق اون زمان هایی که کلی حس آرامش داشتم برای نوشتن، حتی می تونم بگم ناآرامشیّاتمم خیلی خوب بود، الان اصن یه وعضی شده اسفناک!

و اینکه چرا جدیدن همه چیز اینجا دورِ همی شده، نه اینکه بد باشه ها، ولی قبلن ها بیشتر وقت می ذاشتم برای نوشتن، نمی دونم وقت بیشتری داشتم " که این واقعن بود، الان ها از سر کار که میام مث جنازه ها می خوابم، حالا خوبه که بیل نمی زنم، واقعن جای نوشتن داره این مطلب! "

ولی دو دوتا چهارتا که می کنم می بینم همه اشم وقت نیست ، خودمم بی حال شدم، اون نَشاط سابق نیست! به یاد روزهایی که این صفحه خیلی مهم بود؛ ارسال مطلب

  • علی رسولان

ارسال مطلب

علی رسولان

نظرات (۱۴)

  • چهل و چهار
  • خب حال گیردادنتون رو پیداش کنید.
    بگردین همون ورا
    پاسخ:
    همین ورا؟
    حرف هایی می زنین ها!
  • صحبت جانانه
  • :(
    خدا به شما توان و توفیق بهبود بخشیدن به وضع و حالتان را عنایت بفرماید ان شاءالله
    و به ما و به آنها

    (کلا گفتم همه رو دعا کرده باشم که بهتر باشد)
    پاسخ:
    بسیار دعای زیبایی بود برای همه!
    احسنت!
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    نبینم کسل باشی برادر...
    کمکی از دست ما بربیاد در خدمتیم ها...

    ضمن اینکه این مطلب را بخون:
    http://azf06.blog.ir/post/570


    حالا خوبه شما یه صبح تا ظهر میری، ما خروس خون تا شغال خون به کاریم....به نظرم باید دیگه به فکر خودکشی باشم{لبخند}


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    این خروس خون تا شغال خون سخته
    خیلی سختِ
    من تجربه اش رو داشتم
    آدم به زندگی دیکه نمیرسه !!!
    سلام
    دیگه کسلی هست نمیشه کاریش کرد
    کار شما چیست آیا؟!
    پاسخ:
    رسمن یه مسئولیتی رو قبول کردم
    همین مسئولیتِ هستش که سختِ
    وگرنه بیل زدن توش نیست
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • سیهلاااااااااااااااااممممممممم ^_^
    شاعر بی حس و حال ندیده بودیم فقط کع اونم با عنایت شما دیدیم :))
    حالا کارتون چی هس مگه که اینهمه خسته میشین؟
    پاسخ:
    کار خاصی نیست
    صبح میرم یا ظهر میام یا بعد از ظهر :)
    اثرات عشق است عایا!!؟
    پاسخ:
    واقعن اثری از عشق دیده میشه حالا
    خب کاش زود تر مشخص می کردم که دخترم که نه شما فکر کنی من اونم
    نه من !!!!!!!!!!
    پاسخ:
    بله
    من یه لحظه ترسیدم که خدای نکرده اسباب شر شده باشم
    طبق آخرین بررسی های شخصی خودم به یه نتیجه ای رسیدم
    دو ماه اسفند و شهریور چون یه جورایی ختم و آغازه دو نوع آب و هوان
    آدم کلا درگیری داره با خودش ، با روحش ، با فکرش ...
    بعدا هی گیر میکنه تو موقعیت های مختلفی که کلافش میکنن...
    به علاوه تو این ماه ها یه مقداری حجم کار زیاد میره ! بالاخص تو اسفند ماه ! ماه پایانی سال که کلی فکر پارسال ریخته تو سرت و کلی هم فکر از سال دیگه ...

    پاسخ:
    تحلیل خیلی جالبی بود
    همین طوره
    من خودم وقتی ساعت عقب جلو میشه کلی دپرسم تا چند روز تا بدنم عادت کنه
    کلن از زود غروب شدن بدم میاد
    ولی اینا همیشه بود دیگه حالشون از کش داری گذشته اینایی که باعث حال بهم خوردگی من شده، غیردائمی هستش که بوی دائمی گرفته
  • زاویـــه/مــ.مشرقی
  • دقیقا من هم گیر کردم تو یه موقعیت کش دار!
    یعنی اونقد یه جوریه که نمیدونستم اسمش چیه! الان دیدم این موقعیت کش دار به وضعیتم میخوره!
    روزهای شدیدا تکراری...
    ارزو میکنم خوب بشیم همگی!
    پاسخ:
    موقعیت کش دار!
    افتضاحِ
    خوش ب سعادت کسی که حالش و داره. حیف خیییلییییی رو ب موتیم
    پاسخ:
    خب همین که این ایام اونجا هستین عالی هستش
    التماس دعا
    همین چند دقیقه پیش پای امین الله صحن جامع و اعلان برنامه فردای حرم، یاد پستای زیارت مخصوص و ... افتادم. الهی که حالتون ب احسن الحال تغییر کنه
    پاسخ:
    امشب شب زیارتی مخصوص هستش دیگه
    میگم شب حدود ساعت دوازده، دوازده و نیم برین رواق دارالهدایه خیلی محفل خوبی هستش
    احتمال زیاد حاج منصورم بیاین و تقریبن همه ی مداحا هستن این ایام مشهد
    فقط زودتر برید ها جا گیرتون بیاد
    خوش به سعادتتون
    زنده شوید
    به
    اذن خدا
    و به
    دست ولی...
    پاسخ:
    سپاس از
    دعای
    قشنگتون
    مسیر پاسخگویی بذارین حداقل
    من شنونده ی خوبی نیستم
    بیشتر دوس دارم حرف بزنم تا بشنوم
    پاسخ:
    خودش می دونه!


    لحنم تندِ بود یه کم :( قاطی می کنم زشت میشم ها!!!
    مسیر پاسخگویی لطفن! خواهش :)
    سلام
    خوب باشین الهی

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    آیلار بیشتر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی