علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

الکی نوشت

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۷ ق.ظ

بعد از مدت ها اومدم اینجا ، عجب دنیای بی وفایی هستش ، یه روزایی صبح تا شب اینجِ بودیم « اینجِ رو نمی دونم چطوری می خونین ولی این روزا با یکی از بچه ها هی میگیم اینجِ همون اینجاست ، نِ باریک الله هم می گیم با صدای بلند وقتی می خوایم یه چیز مسخره ای یا واقعی ای رو تشویق کنیم ، بعدشم بلند بلند می خندیم »

این روزا کار خاصی نمی کنم ، روز مَ رِ گی هستُ و دیگر هیچ ... ، کار خواب وب شایدم وب خواب کار شایدم خواب وب کار شایدم صورتهای دیگه ای ولی کلیتش همینی هست که هست

از لحاظ آدرس وبی که بیشتر تو اینستا هستم ، فضاش واقعن دلچسب تر از بقیه ی موارد موجود ، خیلی هم #جینگیلی هستش

الکی نوشت دیگه بیشتر از این باشه میشه وِراجی

روزگارتون خوش

+پیام انتخاباتیمم اینِ

#تو انتخابات شرکت کنین

  • علی رسولان

الکی نوشت

علی رسولان

نظرات (۹)

البته خب هیچ خونه‌ی خود آدم(بیان) نمیشه!
پاسخ:
اوهوم 
جالب گفتی  :)
سلام
بیاین توییتر، از همه جا بهتره ؛) ولی خب اون موقع یواش یواش تبدیل میشین به ۱۴۰ کاراکتر! :دی مث من که تو وب نوشتن یادم رفته :)))


+اون فاطمه‌ی پایین من نیستم ها :/|
پاسخ:
سلام
توئیتر حساب دارم که 
ولی باهاش ارتباط برقرار نکردم 
من اهل تک زدن نیستم  مث گنجشک ، مث بلبل در و گوهر میریزم یه ریز

+بعله می دونم کی هستن  

سلام.

بعد از مدت ها.زیبا نوشتید. روزمرگی سخته و اذیت می کنه ادم رو. دعا می کنم تحولی در زندگی تون جاری بشه.

پاسخ:
سلام 
تحول بزرگ در حد بیگ بنگ 
بعد از مدت ها نوشتم ، زیباش بماند 😊
فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان را خدمت شما تبریک عرض میکنم

سلام
التماس دعا
یاعلی


بیان بهتره :))
پاسخ:
سلام
محتاج دعا

واقعن ؟ خوش به حال بیان به خاطر این کاربرایی که اینقد هواشو دارن و دوسش دارن والا

کامنت شما رفته بود تو هرزنامه ها ؟ Oo چرا ؟ پیگیری کنین توطئه ای در کار نباشه یه وخ
اون دامنه دات آی آر رو دیگه نگرفتی آیا؟
اینجا خوبه
اینستاگرامم خوبه
اصن هر چی غربی ها درست کنن، خداییش خوبه :))
پاسخ:
سلام
نه نگرفتم ، هزینه ی بی خودی بودش
آدرس اینستاتو بده خب ، چرا اینقد داغون بازی در میاری آخه
شرق و غرب و وسط نداره که ، داره ؟
قشنگ یاد گیگیلی افتادم :|
پاسخ:
گیگیلی دیگه کیه ؟
هیچ جا وبلاگ نمیشه :)
حالا بلاگفا بهتر :)
ولی خب منم دیگه نمینویسم تو وبلاگم 
الانم از پیج اینستاتون اینجا اومدم :)))
پاسخ:
اینکه نمیشه اسمش هست تعصب ، اینا باید خودشون به روز می کردن که نکردن
البته آدم حس می کنه تلاششون کردن و زورشونو زدن ولی کم آوردن
چطوری ؟ از روی لینکی که گذاشتم ؟

البته از لحاظ ماندگاری فک کنم اینجا بهتر باشه
  • محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
  • تلگرام و اینستا دیده ام
    هیچ کجا برای من 
    سرویس بیان نمیشود !
    پاسخ:
    عجب :)
    :)
    پاسخ:
    چرا می خند ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی