علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

باقیمانده

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۳۲ ق.ظ

ده دقیقه فرصت داشتم تا بنویسم، از این ده دقیقه شیش دقیقه اش گذشته و فقط چهار دقیقه باقی مونده، مطمئنن از این چهار دقیقه هم چیزی باقی نمی مونه و خیلی زود تموم میشه.

الان شیش دقیقهُ سی ثانیه از زمان گذشته و سه دقیقهُ سی ثانیه باقی مونده و من هم چنان به این فکر می کنم که چی بنویسم! به این دقیقه های گذشته که نگاه می کنم می بینم فقط حرف زدم اما چیزی باقی نذاشتم که بتونم اسمش رو بذارم باقیمانده!

سه دقیقهُ سی ثانیه هم گذشت.

  • علی رسولان

باقیمانده

ساعت

علی رسولان

نظرات (۳۳)

  • سید ابوالفضل
  • سفینه می گذرد این سعی ناخدا عبث است
    چو عمر می گذرد ما چرا شتاب کنیم؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام سید
    بیت اول این اضافی هستش ها!
    سفینه می گذرد، سعی ناخدا عبث است
    چو عمر می گذرد ما چرا شتـــــاب کنیم ؟

    بیت بسیار قشنگی بود وصف حال متن
    ممنون
    سلام 
    عیدتون مبارک.
    این بار دیگه با پست اومدم !!!
    پاسخ:
    چ بد " می دونید برای چی میگم دیگه "
    میگذرند....

    پس ما هم باید بگذریم....
    پاسخ:
    100%
    شک داشتین یعنی ؟
    بله من فقط جهت مردم آزاری رمز می ذارم :D

    اما در کل نظر خاصی ندارم

    خدایا مارا جز کسانی قرار بده که می توانند پسورد داشته باشند
    الهی آمین
    پاسخ:
    ولی من همچین قصدی ندارم
    شما همین الانشم کلی پسور دارین
    پسورد بلاگتون
    پسورد ایمیلتون
    پسوردِ ، بازم بگم ؟
  • طعم تصنیفــ در متن ادراکــ یک کوچه
  • الان من چیکار کنم رمزتون تو کامنتای وبلاگمه که نمیتونم برم بردارم!
     این دوتا مطلب رو نخوندم :((((
    پاسخ:
    نمی دونم
    ایمیلتون بذارید تا بفرستم
  • طعم تصنیفــ در متن ادراکــ یک کوچه
  • بله! مسولین رسیدگی کنن!!
    پاسخ:
    اگه مسئول هستن که خبری نمیشه بی خود انتظار نکشین
    آیا رمز گذاشتن کار خوبیست؟ 
    پاسخ:
    بسیار هم عالیست
    البته نه همیشه
    البته این سوال رو از خودتون هم میشه پرسید
    شما چ جوابی دارین برای این سوال
  • طعم تصنیفــ در متن ادراکــ یک کوچه
  • چشم. شما عصبانی نشو :)
    پاسخ:
    عصبانی ام
    خیلی هم
    بلاگفا از بس حسودی کرد و مسیر حرفه ای گری رو گذاشت کنار این بلا سرش اومد

    ساعت 25 تعریف نشده است 


    شاید ساعت 25 جمع همه ی ساعت هایی که از دست میرن 



    پاسخ:
    آهان
    خب ساعت جالبی هست
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • خو باید ناز بکشین دیگه...
    دربرابر همچین دارایی عزیزی که نباید مغرور بود :)
    پاسخ:
    امان از این غرور که هر چی می کشم از دست همین غرورِ
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • با قلم قهرید؟؟
    پاسخ:
    بیشت ر اون هستش که اهل قهر و نازِ
  • طعم تصنیفــ در متن ادراکــ یک کوچه
  • مخصوصا درباره من! خیلی حس ها رو سریع دریافت میکنم...

    اوهوم! بلاگفا نمیدونم داره چیکار میکنه. فعلا کرکره شو داده پایین!
    وبلاگمو ندیدم چندروزه :((
     بذارید امتحانام تموم شه میام میام... :)
    پاسخ:
    بلاگفا= کلی فحش و دری وری از طرف آنهایی که می دانند
    این گاهی می تونه خیلی بد باشه
    در ضمن بعد امتحانا، خیلی خوب میشه که بیاین
    نمیدونم تو ذهنم این شکلیه 
    شایدم خیلی درست نباشه
    اگر اختلافمون تو مفهوم تنها یک لغت باشه به جمع بندی زیبایی راجع به زندگی و زیستن و زمان رسیدیم 
    پاسخ:
    یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست
    البته صحبت های شما هم ، هم مسیر تعالی هستش
    منظورم از جاودانگی محدود به زمانه اینه که مفهومش محدود به زمانه
    تا همیشه..... 
    تا ینی زمان 
    "هی من میگم دوست داشتن ما ابدیه،  هی تو میگی ینی تا کی؟ 
    هی من میگم دوست داشتنمون تا نداره، هی تو میگی ینی تا آخرش؟"
    فکر کنم یه دکلمه بود یا یه دیالوگ که یهو یادم اومد 
    پاسخ:
    همیشگی محدودیت نیست خوب
    چرا فکر می کنید همیشگی یعنی زمانی ؟
    جاودانگی......  مشروط به زمانه
    اما من خلقت و محدود به زمان نمیبینم 
    بعد زمان برای دنیا دنیاست 
    مثل حرکت عقربه ساعت
    اگر ساعت جسم نداشت حرکتش هم وجود خارجی نداشت و زمان زمانی در کار نبود
    از طرفی جاودانگی در دنیا خیلی برام هیجان انگیز نیست
    دنیا و زمانش و لذتاش در جای خودشون خیلی فوق العادن اما انتظار دارم یه روز تموم شن برم مرحله بعد 


    خودم نفهمیدم چی گفتم 😁
    پاسخ:
    حرفاتون قشنگ و اشتیاقتون بیشتر
    منتهی اینکه می گید جاودانگی مشروط به زمان هستش رو نمی فهمم
    جاودانگی مقابلِ زمان
    اینکه زمان ی قرارداد هستش قبول دارم
    اصن دنیا جاودانگی نداره " البته می تونه نقطه شروع و پایان خیلی طولانی بشه اما به هر حال نقطه پایان داره پس جاودانه نیست"
    این که خیلی خوبِ
    من فهمیدم
    زمان خیلی نکته مهمیه 
    جای خاطره ها مفهوم لحظه ها.....  
    زیستن به زمان نیاز نداره اما زنده بودن به زمان نیاز داره
    😊
    فکرتون قشنگه
    اگه زنده باشیم میگذره دیگه
    بمیریم کلا مفهوم زمان تغییر میکنه.... 
    دوتاش با هم خوبه

    پاسخ:
    بمیریم مفهوم زمان تغییر می کنه
    بعد از مرگ ابهت زمان هم می میره
    ابهت زمین
    آخه گذروندن رو می خوام با زنده بودن تفکیکش کنم
    یعنی به زنده بودن یه مفهومی فراتر از نفس کشیدن بدم
    اگه گذروندن رو بذاریم معادل نفس کشیدن و خور و خواب
    زنده بودن رو بهش وسعت بدیم و معنی واقعی زنده بودن جاودانه بودن بدیم اونوقت متفاوت میشه و دلچسب تر
    از این نظر چطورِ؟
  • بنت الهدی حسینی
  • الفرص تمرّ مرّ السحاب
    پاسخ:
    الفرصةُ ...
    همین طورِ
    و گاهی لذت نگاه کردن به شکلک هاش هست که به بودن حسِ میده و شاید قابل تحملش می کنه
    هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم (+)
    پاسخ:
    فقط اون اکنون
    یا
    هم اکنون هم میشه ؟
    وقت کم آوردن خوبه
    ینی زنده ایم
    داره میگذره..... 
    پاسخ:
    اینکه میگذره خوبه
    یا اینکه زنده ایم ؟
    ده دقیقه وقت گذاشتم که نظر بذارم. 3 دقیقه تمام تنها چیزی که در مورد این پست به ذهنم رسید : " سلام " ! 10 ثانیه طول کشید تا تایپ کردم این کلمه رو و سه تا نقطه بعدش گذاشتم و یه اینتر زدم.
    موند 6 دقیقه و 50 ثانیه!
    50 ثانیه فکر کردم که حرف مهمی رو که شما نزدید ،من بزنم !
    نشد ، نتونستم حرف مهم رو بگم! انقدر مهم بود که به جمله نیومد اصلا!!!!
    موند 6 ثانیه...
    3 دقیقه طول کشید بعضی نظرا رو خوندم بلکه با خوندن نظرا زبونم باز بشه ، ولی نشد.
    موند 3 دقیقه!
    که اون سه دقیقه هم صرف نوشتن این نظر شد.
    و...

    هیچی دیگه ، حرفای منم موند.... ضمیمش کنید به باقی مونده های همین پست.لطفا!
    ًُِّ
    چــــــــــــــــــــــــــی گفتم :إ

    پاسخ:
    سلام
    حرف های گفته شده لا به لای کادویی که فقط طرح نگفتنی گول زننده داره بسیار خوشمزه و دلچسب هستش
    بابت ذوقی که ب خرج دادین و یک کامنت در حد مطلب نوشتین سپاس سرشار
    هر چی لازم بود :)

    چون عقربه نداره گفتم ساعت 25 ! 


    منظور کامنت پایینی تر بود ، نمیدونم چرا تند تند خوندم متن رو




    پاسخ:
    ساعت ۲۵ چی هست آخه من نمی دونم
    اون برنامه شبکه ی پنج رو میگین ؟

    این یعنی شما هم تند خوندید! جالبه!
  • طعم تصنیفــ در متن ادراکــ یک کوچه
  • بله دیگه شما اولش نوشتید وقتم انقد بود...منم فکر کردم وقت منم کمه :))
    بدجوری تاثیر گذار بود!
    پاسخ:
    میگم بلاگفا ترکیده ها!
    همون چند سال پیش بهتون گفتم بیاید بیان گوش نکردین
    :)
    حس ها منتقل میشه حتی در سخت منشیِ رسانایی امواج
    سلام
    همیشه وقتی مجبوری کاری رو در یک فاصله زمانی مشخص انجام بدی، بخشی از اون به دلهره ی از دست دادن وقت میگذره و عجب حال بدی هستش مخصوصا اگه نتیجه ای رو که می خوای به دست نیاری
    شاید به همین دلیل هستش که زمان مرگمون مشخص نیست من یکی که فقط میشمردم چقد دیگه زمان دارم

    عیدتون مبارک

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ی چیزی تو مایه های مقاله ننوشتهُ ، امتحان فرداهُ ، یا مثلن نماز آخر وقت :( که همیشه شک بین سه و چهار رو شاخشه! " زمان نیست شک یک و دو ، سه و چهار ، پنج و شیش همش با هم میاد " همچین موجوداتی هستیم ما!
    در همین نزدیکی است ...
    عید شما هم مبارک علی یارتون
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • ایول اینم کوتاه بود خخخخ
    پاسخ:
    تقصیر شماست
    البته کوتاهُ بلندی غیرقابل پیش بینیِ
    پر از تلاطمم
    به داد عقربه هایم برس!
    پاسخ:
    چ عاشقانه ی زیبایی
    ولی منظورم این نبود ها!
    به نظرم خیلی سخت می گیرید واسه خوندن
    نظر خودتون چیه ؟
    این متن راحت و ملموس هستش
    سلام
    حالاینی چی؟
    پاسخ:
    سلام
    یعنی همینایی که نوشتم
  • بگذارگمنام بمانم
  • خب این مشکلو چجوری بای حل کرد!
    پاسخ:
    قابل حل شدن نیست
    ولی قابل پیگیری چرا !!!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • همیشه با فکر کردن به زمان هایی که گذشته یاد مرد یخ فروش می افتم ...
    پاسخ:
    lمنم یاد خودم 

    و

    + به کامنت پایینی

    پاسخ:
    یعنی کامنت خودتون Oo 

    ساعت ، مثل ساعت 25 می مونه!


    به این که عمر میره ، ساعت ها میرن ، شاید خیلی فکر نکنم اما به این فکر میکنم و سعی میکنم که همراه با عشق باشه همه ی ساعت ها ، در این صورت باقیمانده اش خوبه

    پاسخ:
    ساعت  
    Oo ۲۵
    اگه به عشق بگذره که خیلی عالیه
  • طعم تصنیفــ در متن ادراکــ یک کوچه
  • نمیدونم چرا تند تند متنو خوندم!
    پاسخ:
    حتمن می خواستین وقتتون بیهوده تلف نشه
    تاثیرگذاری متن شدید بودش دیگه
    الهی شکر
    بله...
    و خب آخرشم اونکه باید رو نگفتین!
    هرچند حرف مهمی زدید...
    پاسخ:
    خب وقت تموم شد
    من قصد گفتن داشتم ولی فرصت نشد
    البته کسی هم که از فرصت ها درست استفاده نکنه محکوم به سرزنش هستش و سرزنش شما هم به جاست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی