علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

بوی پیراهن یوسف

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ب.ظ

هیچ وقت کهنه نمیشه، تکراری نمیشه، خیلی کوچولو " حدودن سوم چهارم ابتدایی "  بودم همراه خانواده تو سینما دیدمش، اون موقع البته گفتم این چی بود دیگه و مادر هم مدام تعریف می کردن از فیلم! " فقط می تونم بگم قیافه من اون موقع دیدن داشت ، یه قیافه با شدت تعجب زیاد تصور کنید "  چون اصلن من خوشم نیومده بود ، خب طبیعی هم بود تو اون سن و سال، نبود؟ البته بگم ها ، از اون سکانس داخل تونل که پلاک هی اینور و اونور می رفت و نیکی کریمی هم سرشو از ماشین بیرون برده بود و البته آهنگ باحالش خیلی خوشم اومده بود، این خوش اومدنم به نظرم غیرطبیعی بود ولی الان هم این سکانس رو خیلی دوس دارم اصن یه جور باحالیه! 

دستشم درد نکنه حاتمی کیا ، کلن فیلم میسازه عالی، خوبیش اینه هر باری که فیلماش رو می بینی همچین انگار اولین باریِ که داری می بینی! هربارم یه مورد جدیدی متوجه میشی از فیلم و این خیلی خوبه! 

و از همه بسیارتر خوب اینِ که خیلی دقیق حس یه چشم انتظار رو درک می کنی، یه خانواده که یکی از عزیزانشون تو اسارتِ، به امید روزی که هیچ کسی در اسارت نباشه این شعر باحال رو بخونین : 

ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد 

در دام مانده باشد صیاد رفته باشد

                                                             #حزین_لاهیجی

 

 

نظرات (۶)

  • محدثه انصاری
  • ://

    جدا خواستم بنویسم دوزاری اما دیدم انگاری ضایعه ... یه جایی هم دیده بودم که نوشته بودن دوهزاری گفتم مثه همه حتما این یکی نوشتاریشه اون یکی گفتاریش!!!


    پاسخ:
    جدن از خوندن این کامنت مشعوف شدم 
    ممنون که هستی 👏👏👌
  • محدثه انصاری
  • من از فیلم های آقای ابراهیم حاتمی کیا فقط چ رو توی سینما دیدم. تقریبا حس مشابهی داشتم . اونم علتش اطلاعات کم درباره ی وقایع و شخصیت داستان بود. بعد که یکم راجع بهش مطلب خوندم و فهمیدم دقیقا قضیه از چه قرار بوده تازه دوهزاریم افتاد که عجب فیلمی بوده :))

    بالاخره الکی نیست که ...آقای حاتمی کیا 
    پاسخ:
    این کامنت شما هم برای من غیرطبیعی بود ، نتونستم هم حس شم با حالتون 
    ولی قابل درک اگه برم تو گذشته ها 

    دوهزاری هم نیست ، دوزاریِ :)
    سلام

    هیچ وقت به غیر از آژانس شیشه ای هیچ کدوم تا آخر ندیدم
    اونم بعد چندین بار که تلویزیون گذاشتش
    همین یکی دو سال پیش
    بقیه رو تیکه تیکه و خورد خورد

    نمی دونم چرا
    اما حوصله ام نمیومد کامل فیلماش ببینم
    یعنی اینا که تلویزیون پخش می کرد منظورم

    وگرنه چ و بادیگار دیدم
    پاسخ:
    سلام 
    ُمنم می دونم چرا! چون هر بار که نشون میده میگی خب اینو که صدبار دیگه هم میذارن ، و میری یه کار دیگه ای انجام میدی 
    چ و بادیگارد هم خوبه ولی آژانس و یوسف حتی از نظر من روبان قرمز یه چیز دیگه ان
  • مردی بنام شقایق
  • سلام

    من فقط آهنگشو یادمه:)
    پاسخ:
    سلام 
    چرا؟ حیفِ یه بار بشین ببین دوباره
    حاتمی کیا بی نظیره.
    موسیقی فیلمش محشره من همه قطعه هاشو دارم.
    پاسخ:
    موسیقیش کار استاد مجید انتظامیِ
    واقعن حال خوشی داره تو موسیقی  ، سیستمش رو دوس دارم 
    سلام
    خیلی وقته ندیدمش خیلی یادم نیست ولی یادم اون موقع دوستش داشتم

    این تک بیتو خیلی شنیده بودم اسم حزین لاهیجی رو هم
    اما نمی دونستم این بیت برای حزین لاهیجیه
    چه تخلصش به بیت اومده... 

    یاعلی


    پاسخ:
    سلام 
    همین پری روزا تلویزیون گذاشته بود ، من دوس داشتم ببینم کامل ولی نشد :(
    آخی حزین 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی