علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

بیدارم

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ق.ظ

بیدارم، چون قصد دارم فردا خواب بمونم و به راهپیمایی نرسم! اصنم حوصله اش رو ندارم، اونجوری هم نگاه نکن، همینی که هست، چی می خوای بگی؟ اصن مگه حرفم داری که بخوای بزنی؟

تازه اشم اگه می خوای یه حرکتی برای هدایتم بزنی، به جای اخمالو بودن تو خط بالا، گناه دار رفتار کن با من، یه چیزی تو مایه های آخی حیوونکی، به نظرم اینجوری تاثیرش برای به نتیجه نرسیدن این بیداری و اون خواب نموندن بیشترِ.

نمی دونم ها! شایدم امشب و این موقعیتی که توش هستم از اون شب ها و موقعیت هاییِ که یه پسِ سری آبدارُ محکم خیلی بیشتر از ناز کشیدن جواب میده! دیگه تصمیم با خودت، ببین کدوم باب دلتِ ، همونو اجرایی کن، فقط یه جوری تصمیم نگیری من کلن خودمو به خواب بزنم ها! در سیر تمام مراحلِ زندگی، قبول؟

..

با تواما! مگه گوشاتو مسواک نزدی که جواب نمیدی؟ میگم قبولِ؟ " او: عروس رفته گل بچینه "  من ادامه: ها این شد باز یه حرفی، ولی میدونی دارم به چی فکر می کنم، به نظرم تن تو بیشتر می خاره! باس بیام یه حالی بهش بدم، به نظرم تو امشب خیلی بیشتر هوس بیدار موندن و خواب موندن به سرت زده نه ؟

" او: عروس رفته گلاب بیاره " من: بدون تذکر قبلی بدون فریاد ایست بدون شلیک تیر مشقی می افتم به جونش¹! 

۱. چرا نمی گذارید آدم ها در بیداری خودشان خواب باشند هان؟ آیا آرامش و زندگی مسالمت آمیز بهتر نیست؟ آیا آرامش و زندگی مسالمت آمیز بی تفاوتیست؟ آیا من مقصرم یا او؟

۱.من جوش آورده بودم

نظرات (۱۸)

خوبی؟
خوابی؟
بیداری؟
اونطوری بیداری یا اینطوری بیداری؟
پاسخ:
خوبم
هِنطوری بیدارم
سلام
پاسخ:
سلام علیکم
  • باران نم نم...
  • نمی دونم دقیقا چندساله...ولی فکر کنم 7 یا 8 سالی بشه...
    راهپیمایی داره...من راهپیمایی تهران و دوست دارم...
    پاسخ:
    چقدر طولانی
    ولی به نظر من هر جایی صفای خودش رو داره و یه تجربه است
    به نظرم جالب می تونه باشه یه بار هم که شده تجربه اش کنید
    کلا نفهمیدم کی بیداره کی خودشو زده به خواب ؟ :/
    کی عروسه؟کی رفته گل بچینه؟گلاب بیاره؟:|
    با خوندن کامنتا فهمیدم که یکی داماد شده یا میخواد بشه نمیتونه D:
    پاسخ:
    اون که حاشیه بر متن بود قضیه گل و گلاب رو میگم!
    متنم این خودشو زده بود به خواب اونم می خواست بیدارش کن بهله اینطوریاس
  • باران نم نم...
  • خیلی ساله راهپیمایی نرفتم...
    هرسال 22 بهمن چون تهران نیستم راهپیمایی نمیرم...تمام عشق راهپیمایی این روز به دورنمای برج آزادیش هستش...
    پاسخ:
    چ حیف
    دقیقن چن سال؟ بعد اونجایی که میرین راهپیمایی ندارن؟
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • پس شیرنی ما فراموش نشه
    پاسخ:
    شیرینیِ چی ؟ Oo
  • علی رسولان
  • سلام به همه ی دوستان
    عیدتون مبارگ باشه
    بابت پاسخگو نبودنم نسبت به کامنت ها شدیدن عذرخواه
    قدری سرم شلوغه
    اوقاتتون خوش و خرم و به سلامت و صحت باشه
    پاسخ:
    واقعن که
    خجالت بکش
    به روز باش لطفن
    یک نیمه اش حسن شد
    و یک نیمه اش
    ح س ی ن .....
    .
    ولادت حضرت زینب مبارک :)
    پاسخ:
    روضه ای نوشتین ها
    به شما هم مبارک
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • جناب برجیان چه تغیر اسمی دادن کلی ب حکیمش خندیدم
    ن اینکه حکیم نباشن ها برمنکرش اما خنده دار بود
    پاسخ:
    پس علتش چیه؟
    تغییر اسمش خیلی هم جالب و به جا بود
    سلام
    اتفاقا بنظرم به ته دیگ همچنین مراسمایی رسیدن خیلی لذت نداره، تا مدت ها باید افسوسش رو بخوری که لبخند آقا شامل تو نمیشده

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    اون لذت رو نداره! ولی لذت خودش رو داره
    البته چون مسیر کلن حال و هوای خاصی داره نمی دونی  به ته دیگ رسیده ای یا وسط دونه های برنجی! :)
    لبخند آقا را دوست دارم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • خب همین که تیترو نوشتید خیالم راحت شد

    پاسخ:
    همین بیدارم رو می گید؟
    با این خیالتون راحت شده الان
    چ قانع ؟ قبلنا این طوری نبودین ها بودین؟
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • خیلی جالب بود احسنت

    تصویرهم++
    پاسخ:
    خیلی ممنون تر سپاسگزار
    :)
  • حکیم برجیان
  • من نیز چون "ای جان" نفهمیدم اما انگار کسی می خواهد داماد بشود!
    پاسخ:
    فقط کسی ؟
    یعنی بقیه نمی خوان بشن؟
    خواستن رو که همه می خوان توانستن مهمه
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    عرض کنم که خوابهای این مدلی، کل کلی میاره...نه خوابت میبره و نه می تونی بیدار بمونی...پس اعصابت میریزه به هم و دچار سردرگمی میشی...
    باید یا رومی روم بود یا زنگی زنگ...

    حد وسط نداره...و خب باید کمک کرد به افراد که این مدلی نباشند...تکلیفشون حداقل با خودشون معلوم بشه

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یاعلی
    پاسخ:
    what is mean کل کلی؟
    در اینکه حد وسط نداره کاملن قبول دارم
    (مربوط به بحث ته دیگ بود)

    واقعا که!
    یعنی نمی خوای دعوت کنی؟ یه شیرینی و شامِ دیگه داداش


    به ما هم خیلی خوش گذشت... حالا میخوای شما دقیقه شمارش رو برامون پست کن
    پاسخ:
    من الان این کامنت رو متوجه نشدم!
    یعنی قبلن نمک گیر شدین؟ برای بار دوم می خواین مزاحم شین
    ما متوجه نشدیم :|
    پاسخ:
    الان دقیقن چی کار کنیم آیا؟
    حداقل جزئی تر بگید تا بررسی کنیم خط هاش رو
    رسولان
    رسولان
    رسولان

    پاشو داداش
    اولندش میدونم که بیدار میشی و میایا ولی دومندش نذار آخر وقت فکر ما هم باش دیگه

    اون شب تو که کنار یار مهربان تو ماشین نشستی، ما طفلکی ها ترک موتور زیر بارون اذیت مبشیم خب! انصافا حرکات موزون زیر بارون سخته اونم چی بری سلمونی خوشگل کنی و زیبا و شیک بیای اونوقت به خاطر یه ته دیگ خیس شی ستمه

    پاشو داداش
    تازه اشم با روحیه ای که ازت سراغ داریم احتمالا امسال ته دیگ بهت نسازه
    پاشو همون اول وقت با شعار مرگ بر آمریکا بریم
    پاسخ:
    یعنی چی فکر تو باشم آیا؟
    کدوم شب؟
    امسال خوش گذشت شدید، یه جورایی باحال تر بود
  • صحبت جانانه
  • چه ایده پردازی های نویی:|
    پاسخ:
    خواهشات

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی