علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

بی خیال

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ق.ظ

اخلاق بد اینه که وقتی از سرکار اومدی خونه، خسته کوفته، تن مردنیتو با لباس بیرون هم آغوشه پتو کنی و بیدار شدنت رو بسپری به خدا. اینجوریا میشه که گاهی قبل غروب بیدار میشی و فقط با سر درد بیدار نشدی اما از همه برنامه هات افتادی! این بیدار شدن قبل غروبی فقط یه اندکی با اون بعد غروبی متفاوته! که همون سردرد داشتن! وگرنه تو نتیجه فرقی با هم ندارن!

خدا نکنه یه سیستم بدی جا بیفته تو زندگی آدم! الان چند روزِ من این شکلی شدم، بعد شبا بیدارم ، بعدتر صبح ها سخت بیدار میشم. کلن اوضاع به هم ریخته ای شده. کلی وقت هدر میدم ها ولی همش حس می کنم وقت هیچ کاری رو ندارم. به نظرم میرسه بیشتر حال ندارم. 

الان دوسالِ نیت کردم بشینم یه بار دیگه منظومه ملاهادی رو بخونم، اصن پا نمیده! زبان رو شروع کردم ولی اونجوری که باید و شاید بها نمیدم بهش، یه خط در میون شده.

اصن همه ی این ها ها برمی گرده به اخلاق بد آدم. بی توجهی ، بی اهمیتی ، بی ارزش شدن تمام امور، فکرای مزخرف و نداشتن تصمیم ، یه موقعی داری زبان می خونی میری تو فکر که آخه اینم شد آب و نون برو بشین دو آیه قرآن بخون. بعد داری قرآن می خونی میگی برو دوتا غزل حفظ کن که بیشتر به کارت میاد. می دونید این تو هم تو هم رفتن امورات خیلی ناچسب ، تهش واسه یکی مثل من میشه این جمله طلایی: بخواب و بی خیال باش!

  • علی رسولان

بی خیال

علی رسولان

نظرات (۲۵)

اصلن ب نظر نمیومد ک تهش اینجوری تمو کنید
 انتظار تحول میرف
پاسخ:
خواب خودش خیلی خوبه 
خواب اگه نبود که دیگه هیچی 
نیم ساعته دارم نظرات پستاتونو میخونم در حالی ک کلی کار رو سرم ریخته
:-)
پاسخ:
خاصیت اینجا همینِ دیگه 
اومدن با خودتونه ولی دل کندن نه
بابا انگلیسی زبان جهل است! نکن همچی!
پاسخ:
محمدصادق آقا اینو نگفته ها! مخالف زوم کردن رو یه زبان واحد
من ملک بودم و این راز رسولان بنمود
پاسخ:
چطوری؟
ربطشو نمیدونم ولی متنو که خوندم این اومد تو ذهنم:)
خیر ایشونو نمیشناسم...از نوع نگارششون حدس زدم آقا باشن
پاسخ:
من خیلی هم کار دارم 😊
ولی نگاه من نه سرکاری نه جنابی هستش
یه جوری ام میگید فلسفه انگار نمیشه متن فلسفی حفظ کرد!

پاسخ:
اول که فایده نداره دوم که شدنش میشه بعضی عبارت ها نه که کلش رو 
نخوندم ولی میدونم چیه!
هرچی که باشه ام توی دوسال ادم  واو به واو شو ام حفظ نشه ولی براش تکراری میشه.
پاسخ:
نا نمیشه 
حرفایی می زنیدها 
فارسیش رو نمیشه حفظ کرد چ برسه به عربی 
هل نکن به کارت ادامه بده 
آخی، دلم سوخت برات 

-------
بدتر شد که
استرس گرفتم
پاسخ:
چی بگم آروم شی؟ بگو همونو بگم 
سلام
اعیاد مبارکتون باشه
بنظرم بهتره فاصله ی زمانی رو معمولا میخوابید رو به کاری مشغول بشید نه کار سنگین، مثلا برید سراغ چای درست کردن یا شربت یا دوش گرفتن به نحوی خودتون رو مشغول کنید تا اون زمان مثلا نیم ساعته بگذره معمولا وقتی از زمان همیشگی خواب بگذره دیگه از سرتون میره، بعد اون می تونید به کارهاتون برسید
موفق باشید

یاعلی

پاسخ:
شیوه ی جالبیه همین طوره عادات رو باید این مدلی ترک کرد 
سلام به شما 
امیدوارم برای رسیدن به کارهام
نگاهم به منظومه؟ نخوندمش.
پاسخ:
ای خدا
همون که اینقد راحت درباره حفظ کردنش گفتین oO
منظومه شعر نیست فلسفه است ولی منظومِ ! وقتی ملاهادی سرودتش دید هیچکی نمی فهمه مجبور شد خودش ابیاتش رو شرح بده! تا این حد :)
مگه همونی نیست که استاد دینانی شرحش میکنن؟

بعدشم چرا قضیه رو جنایی پلیسی میکنی و هول میندازی به جون آدم؟

آقا من دیگه امنیت روانی ندارم کامنت بذارم

من اگه شناسایی بشم که دیگه آبرو حیثیت برام نمیمونه :))))))

پاسخ:
من نگاه نمی کنم، وقتی نگاهم نمی کنم نمی دونم چی رو شرح می کنم ، ولی فک نکنم منظومه بگه تو تلویزیون 
هل نکن به کارت ادامه بده 
آخی، دلم سوخت برات 
خواستم بگم مشهد به یاد و دعاگوت بودم اما میترسم احوال این روزات نتیجه دعاهای من بوده باشه! شامس که نداریم :)
پاسخ:
قبول باشه 
اونجا چی کار می کنی 
تو کانال هستی 
الان مشهدی 
اینا مهم نیست 
التماس دعا
D: کامنت دوم رو خوندم خنده م گرفت، اسم اونجا "کوش آداسی" هستش! شهر گردشی ترکیه س...!

چه روش بدی پیش گرفتید! شب بیداری و روز خوابی خیلی آدمو بهم میریزه وممکنه مریض کنه روزای ادممم خیلی کسالت بار میشه.
سردرد تون هم خوب نمیشه فقط یادتون میره! چون هیچی خوابِ شب نمیشه.حتی اگه کل روزو بخوابید چون شب نخوابیدین حالتون بده.

دوسالِ میخواید یه منظومه بخونید؟؟خب تاالان از بر شده بودید که!:))

همه اینا انگیزه میخواد...
پاسخ:
آهان! پس چ تبلیغ کننده ی سه نقطه ای بوده شایدم ...
دیشبم که زود خوابیدم
الانم سر درد ندارم ولی اون قضیه اش همون چایی بود وگرنه شب بیداری که بوده از قبلن ترها
نگاه شما به منظومه چیه؟
کاش این دل مرده را خدا جان می داد
آشفتگی ام را سر و سامان می داد....



من هم از این دردا دارم متاسفانه
خدا شفا یم بدهد

پاسخ:
آمین بلند 
بلند گفتم تا به خودمم برگرده
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • تبریک میگم ولادت باسعادت امام حسین علیه السلام رو
    پاسخ:
    ممنونم من هم به شما تبریک می گم 
    امیدوارم لحظه هاتون شاد و حسینی باشه همیشه 🌹🌹
    گفتید زبان را شروع کرده اید، چه زبانی؟ نکند انگلیسی؟!
    پاسخ:
    انگلیسی رو که خیلی وقته شروع کردم ، دیگه از سن من گذشته بخوام بزنم تو یه زبان دیگه همینو یاد بگیرم کافیه
    اون موقع های ما زبان علم همین یکی بود :(
    پس فکر کردی الکی به ما میگن نسل سوخته 

    یاد اون جکه افتادم که میگه هم بیکارم هم نمیرسم کارامو انجام بدم تازه خسته هم میشم😊
    نظرات جناب نقطه جالب بود
    پاسخ:
    چ باحال! ولی ربطش به من چی بود! 
    شما می شناسیدش ؟ که می گید جناب؟
    گاهی که میرم تو این فاز مطالعه و یادآوری سرگذشت آدمای موثر خیلی بهم کمک میکنه باعث میشه همت و تلاشم بیشتر بشه
    ضمنا اولین قدم همونه که انجام دادی و الان رفتی خوابیدی احسنت
    پاسخ:
    خواهش میشه 
    خواب خوب است 
    بهترین گزینه ی ملازم ماده است
    حواسمون هست که انگیزه درونی رو عمل (هرچند کوچیک) تقویت میکنه!
    سفارش بزرگان برنامه ریزی مراقبه و محاسبه است

    سعی کنی کارات جایی بازتاب داشته باشه و بازخورد بگیری سرحال تر میشی مثلا برای همون زبانت سعی کنی یه شاگرد بگیری به خاطر اون هم که شده خودت بیشتر تلاش میکنی انگیزه میشه برات (مثل پدر شدن که میل و شوقِ تلاش و زندگی رو بیشتر میکنه)


    پاسخ:
    این بازتاب خیلی مهمِ 
    بازتاب درونی هم از همه مهم تره که نیست
    فضولی هم از خودتونه! :)
    پاسخ:
    مشخص از کیه 😃
    لازم نی من بگم
    میخوای اصلا نیا خونه! :)

    جدای از شوخی، میشه بعضی کارها رو خارج از خونه انجام داد مثلا بعضی مطالعه ها رو، یا همون زبان خوندن رو، من از فرصت پارک زیاد استفاده کردم. میای خونه تنت مردنی، مامانت مهربون، خودت ننر، لباست پتو شیطون لالایی خوان و نتیجه میشه گنجیشک لالا، کفتر لالا  منم لالا ... ولی بیرون که هستی خصوصا جای خوش آب و هوایی مثل بوستان سرسبز به شرطی که سر به هوا نباشی میشه یه کارایی رو پیش برد

    گاهی این جور مواقع داشتن یه پشتبان و همراه درست درمون خیلی کمک میکنه، سعی کنی یه جفت پیدا کنی خوبه هرچند که این انگیزه باید درونی باشه ولی هل بیرونی هم بد نیست و لازمه

    نیت کردی منظومه بخونی، دم دست گذاشتیش؟ چی میشه که نمیری سراغش؟ الان پیشت هست؟ همین الان یکیش رو برای ما هم بذار. اصلا تو چنلت :) سیر منظومه خوانی راه بنداز و نتایجش رو منتشر کن
    پاسخ:
    من کار کردن جفتی ام خوب نیست 
    تکی باز با یه نتایجی می رسم ولی جفتی اصلن 
    منظومه از نگاه شما چیست؟

    پس تو چنل هستی، ببین دارم کم کم پیدات می کنم ها مراقب خودت باش 
    به ما میگه بخواب و بی خیال باش، اما خودش اصلا خواب و خوراک نداره و بی خیال نمیشه حتی تو خواب!
    شیطون رو میگم! هر لحظه یه دام جدید پهن میکنه، وقت زبان میگه قرآن، و وقت قرآن میگه حافظ، میگه حالا بخواب بعدا، بذار برای فردا، حالا وقت داری، هر روز روز خداست، و ...

    اگر فضولی نیست چی شده که چند روزِ این شکلی شدی؟
    پاسخ:
    فصولی که هست 
    دیگه سیستم آدم میریزه به هم بعد از چند روز بیشتر اصولن میام خونه که به کارام برسم ولی می خوابم
    من از شوش بالاتر میرم نفسم می گیره!!!!



    پاسخ:
    تو چی ؟
    تور کوس آداسی
    پاسخ:
    برو خوش بگذره 
    من از شوش بالاتر میرم نفسم می گیره ، کوس آداسی دیگه کدوم فلانیه والا ، اسم زشتی هم داره
    ممنون
    پاسخ:
    چی ؟ حالت خوب نیستا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی