علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خود

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۰۴ ب.ظ

مانده ام بر سر دوراهی ها
نسبتم با تو، با خدا با خود؟
بندگی، زندگی، هوس یا عشق؟
دل سپردن به تو، خدا یا خود؟
.
ماهِ اردیبهشت ماهِ من است
ماهِ کشتار جمعی گل ها
ماهِ بدیمن قیصر و قمصر
از تولد... بَدَم... خودم با خود
.
درد من را کسی نمی فهمد
هیچ کس جز تو که خودِ دردی
هدف من یکی شدن با توست
شده ام غرق خودخوری ها خود
.
پشت پا می زنم به حیثی یَ تَم
پشت پا به خودی که بی خود بود
شده ام ضد آنچه که بودم
بعد از این، بیشتر توام تا خود
.
با تو خوشبخت و شاد خواهم بود
بی تو یک فرد دست و پا بسته
تو گرا را بده، خودت برگرد
کارها می شود محیّا خود
.
شک ندارم که بی تو می میرم
آرزوها! به مرگ محکوم اند
پس تعلل نکن که فرصت نیست
نه ندارم خبر که فردا... خود
. □
چه کنم با جنازه ات حالا
چه کنم با خودم که مثل تو شد
رسم دنیا همیشه این بوده
می کُشد تا ابد خودی را خود
.
©علی رسولان
#غزلانه
#شاعرانه
#هستی
#خدا
#شک
#یقین
#نگار
#عشق
#زشت
#زیبا
#احساسی
#ادبیات
#اردیبعشق💕
#اردیبهشت
#کتاب
#بهار
#گوجه_سبز
#گلابی_جنگلی
#دوستی
#دختر
#پسر
#قیصر_امین_پور
#قیصر
#علی_رسولان
@alirasoolan
#alirasolan

  • علی رسولان

نظرات (۳)

تولدتون مبارک آقای رسولان

امیدوارم همیشه موفق باشید

و شاد

و خوشحال

و مملو از ذوق و عشق

 

 

آخرین نظر اینجام ک مال منه😂

پاسخ:
چه جذاب 
ممنون واقعا
بهترین ها نصیبتون 

زیباست

مخصوصا این دو قسمتو خیلی دوست داشتم:

 

درد من را کسی نمی فهمد
هیچ کس جز تو که خودِ دردی
هدف من یکی شدن با توست
شده ام غرق خودخوری ها خود
.
پشت پا می زنم به حیثی یَ تَم
پشت پا به خودی که بی خود بود
شده ام ضد آنچه که بودم
بعد از این، بیشتر توام تا خود
 

پاسخ:
چقدر خوب که خوشتون اومد
گاهی به اون جمله ی استاد معلم فکر می کنم که بهم گفت تو شعراتو همه اشو چاپ کن 
البته یه جور توصیه ی عمومی هم بود اینکه شاعر خودش گلچین نکنه چی رو چاپ کنم چی رو چاپ نکنم 
اینکه مخاطب کدوم رو بپسنده و کدوم رو نپسنده اصلا قابل پیش بینی نیست و اینکه کدوم شعر خوب بوده یا خوب نبوده یا ماندگار شه یا نشع


رمز براتون می فرستم 
فقط به کجا بفرستم این رو نمی دونم 
اول حس کردم آدرس بلاگت هست 

بعد از این بیشتر توام با خود

 

به به خیلی خوب

یاد این بیت بیدل افتادم شاید بی ربط

با خیالت غربتم صد ناز دارد بر وطن

جان فدای بی کسی ها کز تو ام تنها نکرد

پاسخ:
چه خوب که یاد این بیت زیبا از بیدل افتادی 😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی