علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

رسول شویم

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ق.ظ

رسول شدن کار سختی نیست، هر کسی می تونه به قدر وجود خودش رسول بشه، گاهی بعد از خوندن یه کتاب بهترین جمله اش یا لب مطلبش رو تایپ می کنی  و فوروارد می کنی تو گروه های مختلف یا هر جور دیگه ای که بلدی منتقلش می کنی، در حقیقت شما رسول شدی ، رسول اونچه که تو کتاب خوندی. 

یه وقتی هم آخر مجلس روضه ، میری سراغ اونایی که موقع سخنرانی نبودن، اون قشنگ ترین جمله یا مطلبی رو که فهمیدی به رفیقت میگی، اینجوری هم نطق خودت باز میشه، هم مطلب تو ذهنت جاگیر میشه، هم مسئولیت عمل کردن به حرفی که زدی میفته گردنت ، هم اونی که پای سخنرانی نبوده یه چیزی یاد می گیره، شایدم خوشش بیاد بگه ع چ جالب ، چ خوب حرف میزنه از فردا خودم میام گوش میدم. رسول شدن خودخواسته ، خودگردان ، اونم برای انتقال حرفای آخوند هیئت یه حال خوشی داره، تجربه کردنشم کار سختی نیست. رسول شدن به همین اندازه ای که اینجا نوشتم راحت و ساده است. 

  • علی رسولان

رسول شویم

علی رسولان

نظرات (۴)

پُست هات کوتاه شدن و جان دار.
البته نه که قبلن نبودن، اما الان بیشتر حوصله آدم میاد بخونشون تا اون مطالب سخت و پیچیده ی فلسفی :)
رسول بلاغی ...
پاسخ:
تو که می دونی من حالی به حالی ام یهو طولانی می نویسم یهو کوتاه دست خودم نیست 
بستگی داره به حالم 
قصدم اذیت کردن نیست تو این متن ها

بعد لبخند رو متوجه نشدم 
سلام
هم مطلب تو ذهنت جاگیر میشه، هم مسئولیت عمل کردن به حرفی که زدی میفته گردنت

©® علی رسولان

چقدر سنگینه این جمله 
دارم به این فکر می کنم که شاید رسول شدن به نظر به همین راحتی بیاد اما همین جمله بلد شده خیلی کار رو سخت می کنه
برای همینه که مسئولیت سخنرانا، واعظین، آخوندا و من به ظاهر مذهبی خیلی سنگینه
اصلا .... اصلا رسول شدن به نطق هم نیست من با ظاهر یک مسلمان شیعه یک رسولم، حالا هر رفتاری که نشون بدم دارم یک مسلمان شیعه رو نشون میدم
رسول بودن خیلی سخته خیلی

یاعلی
پاسخ:
نکته سنجی دقیقی بود
به زبان سهل و به عمل سخت 
  • ωـاره بانـפּ
  • من بچه بودم به نظرم رسولان خوبی بودم
    پاسخ:
    رسولانیّتت مستدام
    الان من مثلا رسول شدم به همین راحتی،حرفهایی که استاد پناهیان در حسینیه ی امام خمینی گفتن من به همه انتقال دادم و پیشنهاد دادم گوش کنن :)
    پاسخ:
    دقیقن، همین طوره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی