علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

سعی کردم

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۳۳ ب.ظ

گفته بودی که عاشقت نشوم
گفته بودم که سعی خواهم کرد
سعی کردم ولی نشد که نشد
دوستی با تو، روسیاهم کرد
بعد تو، هرزه های کوچه که هیچ
سگ ولگرد هم نگاهم کرد
از تو دلگیرم از خودم بدتر
دست تقدیر بی پناهم کرد
درس عبرت گرفتم از بدی ات
دل سنگِ تو سر به راهم کرد


#علی_رسولان
#بیست_و_هفت_اسفند_94

  • علی رسولان

سعی کردم

علی رسولان

نظرات (۱۳)

  • باران نم نم...
  • درست فکر می کردید...کلا اهل آهنگ گوش دادن نیستم...این بر می گرده به زمان دبیرستان...یه دوستی داشتم امپی ۴ دبیرستان بود.صداشم خوب بود فقط کافی بود بگی ف اون تا ته فول آلبوم و برات می خوند...البته اون موقع مثل الان ازدیاد خواننده نبود...ته خلاف بچه ها اندی بود و روتینشونم شادمهر و بنیامین و یه چنتای دیگه...
    خلاصه این دوست ما از قضای روزگار با ما رو یه نیمکت می نشست...این آهنگ که جدید اومد یچیزی حدود یک هفته ای همه جا درو دیوار و تخته و حیاط و کتاب و دفتر خودش و من و دوسه تا نیمکت اطراف پر بود از اشعار سوزناک این بنده ی خدا...اینه که یچیزایی بعد این همه سال ازش تو ذهنم بود...
    البته هنوزم دوستیم و هنوزم همونجوریه فقط آپدیت شده با این تفاوت که دیگه بقل دستی من نیست...

    پاسخ:
    بله تو اون سن و سال بعضی بچه ها خیلی عشق خوندن دارن
    دوستی تون مستدام
  • باران نم نم...
  • باشه...ماهم ساده باور می کنیم...

    اسم خواننده یا آهنگش یادم نیست دقیق ولی اولش اینو می گفت که؛قتی که می رفتیم با پای پیاده ....گفتی فقط یادت باشه یه دوستیه ساده...یا یه همچین چیزایی...
    پاسخ:
    باحال بود 
    فکر نمی کردم آهنگایی با این مدل شعرا گوش بدین oO
    سر به راهی و فهمیدن یه چیزایی خیلی گرون تموم میشه!

    از تو دلگیرم از خودم بدتر...این مصرع منو یاد ترانه ای انداخت:
    دلگیرم از دستِ خودم، کاش عاشقت نمیشدم!

    پاسخ:
    خیلی گرون 
  • باران نم نم...
  • خوبه دیگه...
    عبرت گرفتن کلا چیز خوبیه...
    این همه بزرگان گفتن دوستی تهش چیزی نیست جز ندامت اما کو گوش شنواااااااا.....

    یاد یه آهنگ قدیمی افتادم شعرتون رو خوندم...
    تو اینستا خونده بودمش هم یاد همین آهنگ افتاده بودم...
    پاسخ:
    نثرشو دیگران گفتن نظمشو من 
    باشد که به خاطر بسپاریم 
    کدوم؟
    خوب
    ولی نسب به شعر های قبلی تون خیلی ضعیف...
    پاسخ:
    اوم 
    خدا رو شکر به خاطر قبلی ها
    سلام مجدد
    من از هر زاویه ای که بهش نگاه می کنم بازم بنظرم خوبه 
    خوب بود بعد این همه زجر کشیدن بازم سر به راه نمیشد؟

    یعنی انقدر گیج به نظر میام؟ تلگرام هم گذاشتید
    سوال جناب سرگشته یه "اینجا" کم داشت

    یاعلی 
    پاسخ:
    سلام 
    نه خوب نبود 
    تلگرامم هست بله
    واقعا این شعرو قبلا نذاشته بودید وب؟؟
    پس چرا من احساس کردم قبلا خونده بودمش؟؟ عجب
    زیبا بود
    پس دل سنگ همیشه هم بد نیست و گاهی حتی خوبه
    پاسخ:
    چون تو اینستا خونده بودید 
    می خوام نباشه صد سال سیاه 
    واقعن اگه همچین نتیجه ای بده شعر می خوام نباشه اصن
  • محترَق الزهرا (سلام الله علیها)
  • سلام
    +
    پاسخ:
    سلام تشکرات
    چه قشنگ ...
    دست تقدیر بی پناهم کرد ...
    پاسخ:
    چ زیبا 
    امون از تقدیری که خودمون رقم می زنبم
    سلام
    بسیار زیبا
    چه خوب که عبرت گرفته و سر به راه شده :)

    واقعاچرا؟ ... پیرو نظر جناب سرگشته

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام 
    به چ قیمتی ؟

    واقعن تو اینستا هست ، شما دیگه چرا
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • بی نظیر بود احسنت...
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون 
    مچکرم
    سلام :)
    قشنگ بود
    اینا رو چرا نگه میداری و الان میذاری؟
    پاسخ:
    سلام 
    چون بین این مجازیجات خودمم گیج شدم که کدومو کجا گذاشتم و کجا نذاشتم
    زیبا بود سپاس
    پاسخ:
    ممنون یونس عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی