علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

مجنون

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ق.ظ

|| مجنون ||

.

هر یک ، به عمل ، هزار مجنون بودند 

دلبسته به خاک پاک مجنون بودند 

.

والفجرِ یک و دو و سه ... تا آخر جنگ 

در هور پر از تلاطم و خون بودند 

.

رزمنده ی پا به کارِ لبخند به لب 

مواج و دلیر مثل کارون بودند 

.

بی منت و خالصانه می جنگیدند 

انگار به انقلاب مدیون بودند

.

بدجور شدیم غافل از آنها ما 

آنها که پر از ایده و مضمون بودند

.

#علی_رسولان

🌀 @alirasolan_fans

نظرات (۱۸)

آخ داغ دلم رو تازه نکن
معلومه که نرفتم، قبلا مگه نگفته بودم؟
فکر کردی همه لیاقت زیارت اربعین رو پیدا میکنند؟
نه جانم دعوت میخواد! باید بطلبند! باید امضا کنند
اگر نخوان هیچ رقمه جور نمیشه، باید دل ببری که ببرنت
این دو سال با جاماندگانی مثل خودم رفتیم حرم عبدالعظیم
نمیتونم بگم جات خالی که خودت بهترین جای عالم بودی ولی پارسال اینجا یه ریز بارون بارید...
 

+
تو از مشقی گذشتی، موشک ذوالفقاری

داری ناپرهیزی میکنیا، ان شاءالله وقت آدرسم میرسه
نمیدونم چه سری هست که همه میخوانن منِ نافرم(!) رو ببینن :)
پاسخ:
چرا حرف دهن من میذاری 
من گفتم آدرستو بده ، دیدن بهانه رسیدن به آدرس بود ، تو هم از همه جا گفتی غیر آدرس دادن ، والا Oo

امیدوارم قسمتت بشه
دیگه بدتر!
دارم ازت میترسم!
من که همون . ام، چی شده تو تغییر فاز دادی؟
نه به اون جدیت و سفت و سختیت که نه هرگز و عمرا و نمیشه و ...  نه به این اطمینان صددرصدی!
قضیه از چه قراره؟
منو باش که شک داشتم اربعین رو باهاش مطرح کنم یا نه! گفتم اگه بگم الان میگه لن ترانی ابدا و فکر میکنه میخوام دو دستی ببرم تقدیم داعش ش کنم!

+
درباره نامه هم یه چیزایی در جریان هستیم و یکی دو بار خواستم اینجا بنویسم دیدم جاش نیست و خود بچه ها از اوضاع و شرایط و رکود نالان هستند

و یه چیز دیگه که فکرم رو مشغول کرده سرگشاده بودن نامه است
با این مدل نامه ها مشکل دارم، به نظرم خصوصی هم میشد این نامه را به دفتر آقا رسوند با شناختی که از آقا داریم قطعا بی جواب نمیموند کمااینکه تو بعضی دیدارهای دانشجویی اشاراتی به برخی موارد داشتند یا مواردی بوده که برخی دوستان خصوصی پیگیری و به نتیجه رسوندند. البته خب قبول دارم تو این زمینه و مافیای مخوفی که وجود داره قضیه اش فرق داره و شاید این مدلی لازم بوده! نمیدونم
شما در این باره چه نظری داری؟
پاسخ:
من کاری به نحوه ی منتشر کردنش ندارم ، یا دلایلش ، حرفایی که زده شده توش جای تاسف داره ، البته من بیشترش رو می دونستم ، حتمن آقا هم می دونه ، ولی اینکه چ باید کرد همیشه ذهنم رو مشغول کرده

معلومه که اربعین نرفتی ، نترس ، مشقیه، آدرس میدی یا نه ؟ چقد میزنی تو جاده خاکی ؟
باشه بابا! من 100درصد بیمزه تو خوب و اند مزه و نمک، اصلا ملیحه خوبه؟ (ه علامت مبالغه نه تأنیث)

پاسخ:
%۱۰۰ ناظر به آدرس بود
باشه بی مزه، ولی واقعا آدرس میخوای؟!!!!!!!!!!!
میخوای بیای؟
من که باورم نمیشه!

ببین من همون .ام ها!
همون که آدم باهاش قرار نمیذاره!
همون که توجیه نیست!
همون که یوهو یه چیزی میگه!
همون که نامعلومه!
.
.
.

+
درباره نامه هم چطور مگه؟
منظورت اینه که درموردش صحبت کنیم؟
پاسخ:
%۱۰۰
.
مجمع النافرمیاتی ها
.
صحبت که نه ، منتهی اونجا خوب شرح داده اوضاع وخیم موجود رو 
  • ارغــــنون
  • خیلی خوب بود ... خداقوت
    پاسخ:
    ممنون 
    حالا خوبه گفتم به من نزدیک نشو ها، میگه آدرس میخوام!
    ببین پسرجان من مثل شما نیستم به اسم و سن و تحصیلات و این قس علی هذاها اکتفا کنم، من در کنار اینا شماره کارت معتبر و رمزش رو هم میخوام، حالا بازم آدرس میخوای؟ :)
    پاسخ:
    بی مزه بود 
    طفره رفتن بی مزه
    آره میخوام سکوت نکنم
    ولی صبر کن یه کم آروم بشم حرف میزنم
    پرحرفی هم از خودتونه!
    ساکت و مظلوم بشینم که میخوای همینو بگی دیگه!
    والا
    پاسخ:
    خوبه
    می مانیم
    رفتی سراغ چالش جنسیت لیلی؟
    آموزش پرورش منظورمه دیگه!


    پیامک اومده امروز وزیر آموزش پرورش میاد نمازجمعه، بریم سروقتش؟

    پاسخ:
    نامه ی جمشید ارین رو خوندی؟ 
    انصافا چه استدلال و توجیهی میخوان برای این کارشون ارائه کنند؟


    پاسخ:
    در چ زمینه ای ، کجا؟ کیا؟
    اگر اشتباه نکنم چند سال پیش این خبر رو درباره افغانستان خوندم که باید مفاهیم جهاد و شهادت از کتب درسی شون حذف بشه!
    لااله الا الله هی یه حرفایی میاد که آدم سکوت کنه بهتره!

    پاسخ:
    سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن 
    نکن 
    ببین رسولان تو مجموعه ما کارهایی داره انجام میشه، چه در حوزه سیاست چه اجتماعی و فرهنگی، چه دینی و چه حوزه خانواده و ... همون امیدی که آقا به گروههای مردمی و خودجوش دارند و همون ناامیدی ای که ما از مسئولان داریم و به نوعی در کلام آقا شاهدیم. خودمون دست به کار شدیم... فهمیدیم که نباید منتظر اونا باشیم و حتی تر که یه جاهایی باید خلاف مسیری که میخوان و جامعه رو سوق میدن جدی تر حرکت کنیم و حرکت بدیم و روشنگری کنیم... کاری که خیلی جاها داره انجام میشه و محدود به ما هم نیست
    حالا هی یه کاری کن که ما ریا کنیم! استغفرالله

    عذرمیخوام اگر جوری حرف زدم که اذیت شدی

    +
    اینا تهدید هستند؟
    نگی جاییا!
    اینا نیروهای قلابی، نه یعنی همون انقلابی هستند که دارند مملکت رو بر باد میدن، نه یعنی دارند آباد میکنند!
    پاسخ:
    خیلی هم خوبِ ، همین که خودجوشل و وابسته نیست عالیِ
    ریانیست ، شوخی کردی دیگه؟
    کجا؟
    نه نمی گم ، خودشون میان می خونن
    چشم جمع نمی بندم
    ببین کار به کجا رسیده که دیگه داره تیکه میندازه!
    میگه اونجور حالا انگار چه جور نوشتم! میخوای آدرس و کروکی بدم؟! والا

    قبول دارم بد نوشتم اتفاقا گفتم این جمله شر میشه ها، ولی دیگه نوشته بودم
    پاسخ:
    آره می خوام ! ادرس و کروکی بده 
    جلوی شر رو هر وقت بگیری خیر
    اونو میفهمم، اینو درک نمیکنم که چطور این مسئله اجرایی شده؟!
    حقیقتا ناشی از تهدیدهای اوناست؟ در داخل به واقع بخاطر همینکه برجام به اجرا برسه، این درس حذف شده؟ بیشعوری و بی غیرتی تا این حد؟ ببین ما چقدر راجع بعضیا خوب فکر میکنیم
    پاسخ:
    جمع نبند 
    تقصیر شماست دیگه ، تو اون مجموعه هاتون همین جوری خوب فکر می کنین که کار رسیده به اینجا ،والا *
    به قول همونجا کامنتا، تهدید فعلن خود این آقایون هستن 

    " تقصیر خودته یه جوری جواب میدی مجبور میشم بهت تیکه بندازم " ، نمی خوای جواب بدی مجبور نیستی اونجوری بنویسی که ، قصد خوردنتم ندارم
    این خبر چی میگه؟!!
    http://www.farsnews.com/13950701000471



    پاسخ:
    میگه اونقدی که اونا کتابای مارو تحلیل کردن ، خودمون نکردیم 
    واتز دی مینینگ آو «چیزی نخوند»؟ فایل رو میگی؟ چه بی تربیت! بذار بررسی کنم

    ای آقا! مشکل من بی توجهی به اقتصاد مقاومتی و ظرفیتهای درون، اشتغال و فرهنگ و ازدواج جوانان هست :) سر منو با اینستا و تلگرامِ نداشته گرم میکنی؟ وا اسفا!
    پاسخ:
    دقیقن داری کجا این کار رو انجام میدی؟ 
    تو خصوصی اینا رو بگو به جای درد دل، ویندوزتم عوض کن ، خیلی قدیمی ، الان مردم با windows ten دارن کار می کنن
    به به شعر
    الان رمز نذاشتی نمیگی من یکی کهیر میزنم؟


    اینم برای خوش تیپی ت و اینکه خوش تیپا دورت جمع میشن ;)

    http://bayanbox.ir/view/554963981149542690/khoshtiplq.mp3

    پاسخ:
    چیزی نخوند 
    اگه مشکلت فقط خوندن شعر هستش تو اینستا و کانال تلگرام بعضی از ابیات رو میذارم
    گوش دادم 
  • محدثه انصاری
  • وقتی پدرم شهید شد مجنون بود
    آقای معلم از جنون حرف بزن...


    شاعر میلاد عرفان پور
    پاسخ:
    خیلی جالب بود 
  • مــ. مشرقی
  • خیلی خوب بود
    ولی مصرع آخر رو معنی میکنید!
    پاسخ:
    خواستم این رو برسونم که اونجا به معنویت رسیدن به حساب اون خلوص اما برای پیادا سازی همون خلوص تو شهر و دیار خودشون مشکوک بودن ، امیدی نداشتن
    یه جور دوگانگی فضا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی