علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

مظنون

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۲۸ ب.ظ

از زمین و زمان، دلش خون است
ورژنِ بی قرارِ مجنون است
پشتِ هم گریه می کند، انگار
چشم هایش به اشک مدیون است
آن چنان آه می کشد که نگو
آه از آن دلی که محزون است
آب رفته تنش، شکسته شده
او به امداد شهر مظنون است
قرن ها می شود که می گویند
مرگ در راه عشق قانون است

هفده_اردیبهشت_۹۵

"۲۵:'۴۳: ۲۲

  • علی رسولان

علی رسولان

مظنون

نظرات (۲۶)

  • بـی پـلآڪـــ ...
  • بسیار زیبا بود :)
    پاسخ:
    لطف دارید 
  • باران نم نم...
  • عاشق داستان درست کردنم 
    ...


    ©® علی رسولان

    مشخصه...
    یه کلام گفتیم کو لینک وبلاگ باران...ببین چجوری داستانش کردید...
    ولی بهتره تموم بشه چون باران اصلا حوصله ی داستان رو نداره و ممکنه اون سه نقطه رو پر کنه که اون موقع...😡😡😡😡😡
    نرسه اون روز بهتره...
    حرمتا حفظ بشه بهتره...
    پس شما رو دعوت می کنم به تقوا پیشه کردن!!!

    پاسخ:
    اوه اوه 
    شما هم تقواهِ پیشه کنید ☺
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • الله اکبر
    الکی الکی داستان شدآ!!
    +من بارانو انقدری شناختم که میدونم!!

    جناب رسولان آیکون سکوت لطفا!!

    پاسخ:
    آیکون سکوت چ مدلی است 😑😒😏😌
  • باران نم نم...
  • من کی گفتم فقط من گرفتم شاید یکی دیگه هم گرفته باشه
    معما قابل حله ولی دشوارِ


    ©® علی رسولان

    چیو گرفتید؟!!!
    شما هم گویا دوست دارید داستان درست کنید...
    چراییش هم مشخصه...
    پاسخ:
    عاشق داستان درست کردنم 
    ...
    سلام
    زیبا بود

    خدا به قلمتون برکت بده

    یاعلی
    پاسخ:
    ممنونم
    و سلام
  • باران نم نم...
  • باشه باشه...اصلا خودم شوتت می کنم پایین...
    پاسخ:
    چ خشن
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • حالا بذار بگیرم بعد توروهم میبرم باهم میریم حواست ب من میشه:-P ;-)
    پاسخ:
    لبخند ملیح
  • باران نم نم...

  • بعدشم زمینو به من بدید چیکار اوشون داریم؟


    ©® علی رسولان

    احسن الحدیث جان خوبه آدم یکم مناعت طبع داشته باشه...بالا پنت هوس بری یه وقت سرت گیج نره پرت شی پایین؟!!!
    پاسخ:
    شما مگه خودتون نمی دونید چی گفتید؟ به کشف چیزی که خودتون گفتید جایزه بدم؟ مگه میشه مگه داریم؟
  • باران نم نم...
  • خیلی خوب فهمیدم
    هر کی بتونه اثبات کنه نفس الامر مد نظر باران غیر از آنچه من فهمیدم باشه!


    ©® علی رسولان

    صبر کنید ببینم...داستان چیه؟!!!
    میشه بفرمایید من چی پرت کردم که شما فقط گرفتید؟!!!
    برای خودم هم معما شد محتوای فایل دریافتی شما...
    پاسخ:
    من کی گفتم فقط من گرفتم شاید یکی دیگه هم گرفته باشه
    معما قابل حله ولی دشوارِ
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اغلب سه نقطه های این دوست ما داره میگه،چی بگم که هیچی نگم بهتره

    😐
    پاسخ:
    یعنی می خوای بگی  وخدایی متخصص سه نقطه شناسیِ بارانیِ
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • با شناخت کاملی که از قطره قطره ی باران دارم می دونم اشتباه فهمیدید
    باران همیشه وقتی سه نقطه می ذاره که نخواد دور از ادب بد بگه به کسی

    بعدشم زمینو به من بدید چیکار اوشون داریم؟


    پاسخ:
    به کی؟
    منظورم نفر اثبات کننده است 
    بد و بیراه چی میگه این وسط؟
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • خب شما واضح بگید نفس امر مدنظر چیه ،،من باب شناختم از باران اینها رو گفتم

    بعدشم مریخ واس خودتون!!
    زمینی،ملکی پنت هوسی....
    پاسخ:
    نمیشه که
    من اون سه نقطه ای که باران پرتاب کرد رو گرفتم! هیشکی هم نمی تونه اثبات کنه نگرفتم! 
    یه زمین خوب دارم بهش میدم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • گفتنی نیست از نگاه باران باید بفهمید 

    ©® علی رسولان
    Oo
    خب این یعنی عمرا سه نقطه و باران رو فهمیده باشید



    پاسخ:
    خیلی خوب فهمیدم
    هر کی بتونه اثبات کنه نفس الامر مد نظر باران غیر از آنچه من فهمیدم باشه! من یه جایزه خوب براش در نظر می گیرم ، اصن مریخو به نامش میزنم 
    چی می خواید دیگه
  • باران نم نم...
  • خب جناب دریای آزاد ترجمه کنید سه نقطه ی کلامی باران رو اگر تا این حد دریایید!!!
    پاسخ:
    گفتنی نیست از نگاه باران باید بفهمید 
  • باران نم نم...
  • شاید معنای هر سه نقطه ی دیگه ای رو شما می فهم!!!
    اما معنای سه نقطه های کلامی باران رو تنها اونهایی می فهمن که باران رو فهمیده باشن...قطره قطره، باران رو فهمیده باشن...
    هرکی که باران رو فهمید دریا شد!!!

    پاسخ:
    الان من دریام از نوع آزادش 
  • باران نم نم...
  • فکر نمی کنم گرفته باشید ها...
    پاسخ:
    خیلی وقته این ... ها رو می فهم!
    اینجور تعبیرات رو دوست دارم.
    پاسخ:
    خوب تعبیراتی رو دوست دارید
  • باران نم نم...
  • ...!!!

    پاسخ:
    گرفتم
    زیبای دردناکی سروده اید
    آ ه
    پاسخ:
    خوش به حال من و خواننده ها
  • مهدی ابوفاطمه
  • احسنت
    پاسخ:
    سپاس
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • آه از آن دلی که محزون است ++

    ;-)
    پاسخ:
    دلتون هیچ وقت اینجوری نباد
  • باران نم نم...
  • راستی،
    چقدر زود آدمها حذف میشن از لیست پیوندهااااااااا...
    بده...
    خیلی هم بده...
    پاسخ:
    بله 
    وقتی به پیوندها شک می کنی اینطوری میشه
    من مقصرم یا کسی که نیست
  • باران نم نم...
  • پشتِ هم گریه می کند، انگار
    چشم هایش به اشک مدیون است

    این تک بیت رو عمیقا دوست می داشتم...
    گفتم که بگم نگید نگفت...
    پاسخ:
    اگه نمی گفتید می گفتم
    ممنون
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • خوبه ساعت هم داره اضافه میشه 
    میتونید مکان هم بزنیدآ
    مثلا تهران
    فک کنمک فک کنم یکی از کتابهای شاملو بود چاپ خیلی قدیمی واسه داداشم بود یسری میخوندم اینجوری مکان هم زده بود
    تهران-آذرماه 13..-پارک لاله 

    اصل شعر هم خوب بود بُلد نمیشه ولی خوب بود
    پاسخ:
    مکان همشون خونمون 😁
    سلام خیلی خوب بود

    یک انتقاد هم بکنم
    من اصلا خوشم نمیاد تو شعر عارفانه و عاشقانه کلمات یا عبارات و تشبیه های سبک به کار برده بشه! اصلا این سبک شهرها باید سنگین تر و باوقار تر باشند..
    منظورم "ورژن" بود
    پاسخ:
    سلام
    دو تا انتقاد کن
    بعدن تر ها مورد توجه قرار می گیره 
    ممنون که گفتی 
    انگار چشمهایش به اشک مدیون است...
    قشنگه.

    چندوقته خیلی داره میجوشه ها! :))
    پاسخ:
    خوشم میاد فنی هاش رو انتخاب می کنید
    اوهوم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی