علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ناشکری

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹ ب.ظ

ناشکری، ای وای خدا تا گفتم ناشکری یاد شکری افتادم، شاید بعضی ها بشناسن، ای خدا چرا الان باید یادم بیفته آخه، اول نوشتن یه متن درباره ناشکری! 

شکری الهی هر جا هستی خدا پشت و پناهت باشه! اما ناشکری کردن من، وقتی یادم اومد، که یکی رو دیدم از گذشته های دور و تغییر حال و احوال حسابی رخ داد. و یه لحظه با خودم فکر کردم که خیلی ناشکرم. 

ناشکری هم که خیلی بدِ شدید! شاید خیلی ها مث من ناشکر شده باشه حالشون، صرفن خواستم بگم شاکر باشید همین.

 

پ.ن

اصن یاد شکری افتادم یه جورایی یادم رفت چی می خواستم بنویسم

  • علی رسولان

علی رسولان

ناشکری

نظرات (۱۸)

عجب ..
پاسخ:
لماذا؟
از خود گریزانم
شکر خدا را
هستی ام تویی
عایا درست خواندم؟
پاسخ:
از خود گریزانم خدا را شکر هستی تو 
تا من رها گردم از این دنیای خون آشام 
آره دقیقا
چیزی که چند سال پیش کردم و الان یعنی دقیقا همین الان دارم اینکارو میکنم
پاسخ:
این حرکت درستیِ
عه
عه
عه
الان دیدم (قربون حواس)
پس کوشی؟
یعنی این قدر از خود گریزان شدی؟

پاسخ:
چی رو الان دیدی ؟ 
خیلی بیشترش حتی 
آقا برای من شعری، تک بیتی، مصرعی، چیزی نداری؟ :) من نقطه ام :)

پاسخ:
خوب نگشتی دیگه 
این میشه که می پرسی 
چرا دارم 
" یکبار در عمرش نخوانده قل هو الله 
 در انتقاد از ،  نقطه ی با می نویسد   "
راستی عیدتون هم مبارک
هرروزتون عید
پاسخ:
عید شما هم مبارک زیاد 
هر دو عید
الحمدلله علی کل حال
الحمدلله علی کل نعمة
سپاس از یادآوریتون
پاسخ:
سپاس از شما بابت این حمدها
  • محدثه انصاری
  • شکر نعمت نعمتت افزون کند...

    خدایا مارو از شاکران خودت قرار بده
    پاسخ:
    آمین 
    نعمت هاتون روز افزون 
    متوجه نشدم جواب کامنت اولو میگم البته فک کنم شدم ولی میترسم اشتباهی متوجه شده باشم
    پاسخ:
    میگم بار منفی این ناشکری رو یه جورایی کاهش میدیم و اسمش رو میذاریم نقد به خود و احوال موجود، برای رسیدن به هدف مورد نظر 
    سلام علیکم....اتفاقی اومدم وبتون بعدازمدتها..اما همین الان نتیجه ناشکریمو دیدم..بعد از ی سال خواهش و التماس رسیدم ب حرم..زیارت ک چ عرض کنم...همش مسخره گدشت..ولی دیشب خدا روزی خوبی نصیبم کرد و دعا و شکر..اماعصر گفتم این چ زیارتیه من میرم بدرد نمیخوره..بیحالم..اما باورتون نمیشه این ناشکری باعث شد همین الان بریم و اذن دخول و ورود ب طرف محل تشرف..اما دریغ..
    رفتن همانا برگشتن همانا...این اوج بدبختی ناشی از ناشکری و بی سعادتی و بی لیاقتی منه..
    پاسخ:
    سلام
    خدا رو شکر که یه نائب داریم واسه زیارت
    شما هم شکر کنین که حرمید حالا نمره ی بیست نه، دهشم خوبه
    التماس دعای شدید
    خودم خودم رو بگم؟!
    دستمو میگیری؟!

    ترجمه میکنی لطفا
    پاسخ:
    میگم خودتو معرفی کن
    رمز بهت میدم
    کدوم مخفی؟ هان؟
    آخه کدوم مخفی؟

    تو هم که اصلا دنبال کشف ما نیستی...

    رسولان از حافظه ما چه انتظاراتی داریا!
    پاسخ:
    خودت خودت رو بگو
    من هم دستتو می گیرم
    سلام
    خوبی؟ چطوری فراری؟
    باز حرف درگوشی زدی؟ باز حرف درگوشی زدی؟ باز حرف درگوشی زدی؟
    یعنی دستم بهت برسه...

    هم درباره شکری بیشتر توضیح بده و هم از ناشکری

    روزت هم مبارک :)))
    حالا روز خودت نه، روز دخترت
    پاسخ:
    سلام
    بلی و تو هنوز مخفی هستی و این حرص خوردن حقته

    شکری، پس اون موقع ها نبودی هان
    قربونش برم تو از کجا می دونی من دختر دارم؟
    برای ماها شعری ندارین؟ :) ما دختریم :)
    پاسخ:
    برای دخترها
    این مصرع رو دارم

    " فرزند دختر می شود محبوب بابا "
    گذشته های دور...
    اگه از ته دل باشه شکر کردن که خیلی خوبه!
    پاسخ:
    ...
    شکر و رضایت عالیِ
  • پلک شیشه ای
  • هیچی بدتر از این مدل غر زدن پیش خدا نیست. ما که نمی تونیم شکر نعمت رو به طرز شایسته به جا بیاریم ولی الهی که نا شکر نباشیم.
    پاسخ:
    ناشکری بد دردیِ
  • یک برانداز نرم
  • چشم
    سعی می کنیم شاکر باشیم
    ممنون از تذکرتون
    :)
    پاسخ:
    خواهش
    ممنون از حضورتون
    من نتیجه ناشکری هامو دیدم،نتیجه ی خیلی بدی داره
    خیلی وقته سعی میکنم ناشکر نباشم ولی خب گاهی اوقات زورم به شیطون نمیرسه :/
    پاسخ:
    اسمش رو میذارم راضی نبودن از وضع موجود
    به انگیزه تلاش برای بهبود حال و رسیدن به نقطه ی مطلوب
    موافقید؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی