علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

اعتیاد اَخ است

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ب.ظ

اگه ترک کردن سیگار به همون اندازه ای که ترک کردن چایی سخته، سخت باشه، باید طلا گرفت! قد و بالای اونایی رو که سیگارو می بوسنُ میذارن کنار.
من از صبح لب به چایی نزدم، قسمتم نبود دیگه، بعد اومدم خونه سرم درد می کرد، ناهارُ زدم تو گوشش اما بازم افاقه نکرد، خوابیدم بیدار شدم باز سردرد داشتم! پس از بی خوابی هم نبوده! هیچی دیگه زدم تو کار نوشیدنی جات نوشابه، دلستر، حتی خیارشورم امتحان کردم " لبخندِ غیرِ ملیح " اما سردرد کذایی همین جور داشت جولون میداد.
هیچی دیگه دوم تو گپ با یه بنده خدایی " نپرسید بنده خدا کی بود، چون به دلایل امنیتی نمی تونم بگم، همچین آدمی هستم من " اشاره به این سردرد شدُ این حرفا، پیشنهاداشم جالب بود دقیقن همون روالی که من رفته بودم بود ، رفع گرسنگی، رفع بی خوابی اما مرحله بعدش یه تفاوت داشت، اون اهل مسکنُ اینا بود من اهل نوشیدنی جات، " تفاوت زندگی آدم ها به همین جزئیاته ها وگرنه کلیات همه مون لنگه همه، حداقل من که به این قائلم " اصولن می دونید که من از قرص و اینا بدم میاد هیچی دیگه سوم ، یه لحظه یه جرقه ای به ذهنم زد که ای دل غافل من از صبح چایی نخوردم، نکنه واسه همینه. مطرحش کردمو اونم تشویقم کرد آره برو دم کن، منم دم کردمو رفتم یه دوش گرفتمو اومدم خوردمو " همون نوشیدمه بعضی ها" اصن حالم دگرگون شد ، الان دیگه خبری از سردرد نیست! تازه انگیزه شد این همه هم نوشتم! چه می کنه این بازیکن چایی!
و خارج از همه ی این نوشته ها، میگما اعتیادم بدچیزیه ها! حالا به هر چی که می خواد باشه، چ سیگار، چ تل ، چ چایی ، چ مجازیجات، چ هر یاچیِ دیگه ای. نظرتون موافقه آیا؟


ضدحال نوشت:
مثلن الان دولتی ها
معتاد شدن به این که بگن
همه چی تقصیر احمدی نژاد!

نظرات (۱۴)

همه وجدان رو درونشون دارن ولی بعضیا درپوش گذاشتن روش که دردشون نگیره!
شایدم کلا ندارن.
پاسخ:
وقتی درپوش میذاری فعلیتش رو خفه کردی دیگه 
اونوقت بالقوه داشتنش که دیگه اینجا فایده نداره
البته بالفعل دارن تبدیل می کننش به بالقوه
کار آدمی به کجا می رسه فعلش رو می کنه قوه
ضد حال نوشت رو الان دیدم:|

کلا ادما بالاخره واسه فرار کردن از عذاب وجدانشون باید گردنی باریک تر از مو پیدا کنن خب!
پاسخ:
واقعن دارن؟
عذاب وجدان رو میگم
راستی
خوب نیست ولی گریز ناپذیره.
پاسخ:
مقرون به صرفه است باهاش کنار بیای
ولی اگه کسی به من بگه سرش درد میکنه اولین گزینه ای که بهش پیشنهاد میکنم خوردنِ چاییِ!
عادت خوب نیس به هرچی...به هرکی...به هرجا...
پاسخ:
اینم جزئیات خوب کلن تو جزئیاتیم
اصلن 
سلام
بله موافقه

یاعلی
پاسخ:
خیلی خوب است 
سلام علیکم
برای همین چای را گذاشتم کنار، حدود ده، دوازده سال پیش...
فقط اربعین به اربعین فی طریق الحسین
پاسخ:
به به 
این دیگه از اون فازهای عرفانی که نمیشه گفت ولی شبه عرفانیِ باحالِ
چی می زنید این روزها ؟
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • بله خیلی بزرگه 
    من ی لحظه فک کردم بستید وب رو اینو گذاشتید یادگاری!!
    یکم کوچیکتر بشه که ابتدای وب هم مشخص باشه خداقل بسم الله معلوم باشه 
    :)
    پاسخ:
    بله حق با شماست 
    منتهی الان باید فکر کنم ببینم می تونم درستش کنم 
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • فکر نمیکنید هدرتون خیلی هدرِ؟؟؟

    :/

    +اثرات چاییه وگرنه سبک من همونه خخخخخخخخخ
    ولی انصافا پست کامنت آدم حسابی میذارم خب!
    حالا یوقتایی هم ممکنه از دستم در بره!!
    آیکون عینک دودی بیزحمت
    پاسخ:
    بزرگ شده؟ کوچیکش کنم؟
    آهان ، درود بر چایی! 😎😎😎😎😎😎😎
    اینم هف هشتا عینک دوووووودی
    بله مخاطب خوبی هستید شما مزاح می کنم
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • بیشتر عادته ، البته خفیفه الحمدلله...
    پاسخ:
    ساعت بندی هم داشته باشید خوبه 
    البته هیچی بیشتر از این  گپ زدن ها عمر آدمو تلف نمی کنه 
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • نگو شاید یه روزی این کار بکنی oO

    ©® علی رسولان

    چقدر بخندیم اونروز
    :))
    پاسخ:
    خصوصی ها رو نه ها 
    عمومی هایی که بی خودی خصوصی فرستادن 
    خوبم نیست اصن
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • مثلا من معتادنتم اصلا هم ترک نمیشه چه باید کرد !؟
    پاسخ:
    معتاد نتی ها 
    باید به این توجه کنن که تهش چی این همه وقت گذاشتن 
    به نظرم با زمان بندی درست میشه 
    وقت اختصاصی برای مجازیجات 
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • واقعا موافقم ها!!
    بارها این چایی سردردمو خوب کرده!!
    اصن ما تو دانشگاه زبانزد شدیم ،ملت میرن نسکافه و نمیدونم چی چی میخورن(من اسماشو بلد نیستم) ما همچنان چایی!!
    تازه یکی از بچه ها هست لیوان داره،از اون لیوانها!!پُر میکنه تا لبش!!
    ولی خیلی فاز میده واقعا چایی
    از هر دم نوشی بهتره!!
    دلم خواست!!!!

    آخ راست میگن محترق!
    چای ارباب...
    چای عراق...

    به به 
    پاسخ:
    واقعن خوندین این متنو و کامنت مرتبط با متن گذاشتین باورم نمیشه اصن 
    خوابم یا بیدار؟
    از موافقت واقعنی تون هم خوشمان آمد
    .
    تیک خصوصی رو نزن لطفن
    خوشم نمیاد فضای اینجا طوری ترسیم بشه که مخاطب فکر کنه نمی تونه نظرشو عمومی بذاره
    پاسخ:
    یعنی ممکنه به سرت بزنه خصوصی هایی که حالت عمومی دارن رو پخش کنی؟ نگو شاید یه روزی این کار بکنی oO
  • محترَق الزهرا (سلام الله علیها)
  • سینه سوخته های چایی هم عالمی دارن برا خودشون ...
    مخصوصا چای اگه چای تکیه ارباب باشه!
    حق برادر
    حق
    شبیه همیم!
    پاسخ:
    چای روضه که حکایت دیگه ای "یاد مستند شیخ زکزاکی فتادم "
    خیلی ها شبیه ماهن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی