علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ای هیچ ز بهر هیچ بر هیچ مپیچ

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ب.ظ

یک تب و لرز ساده

دنیا را می کشد

من که TV باز نیستم اصولن، الان نشستم دارم دکتر قریب رو می بینم "نشستم که چ عرض کنم دراز کشیدم "  دکتر قریب داره میده، اون صحنه اش که همه دارن می دون برا کمک که از مرداب زن بیچاره رو در بیارن، من در حال لرز: اگه این همه آدم موقع گرفتاری دنبال کمک بودن اینطور نمی شد، ما همش دنبال دیدن بدبختی مردمیم

صحنه مرگ مادر و بچه هم گریه دار بود

چرا مرگ موش ارزونِ

ولی غذا گرون

نظرات (۱۸)

  • باران نم نم...
  • مرگ موش ارزون هست چون حیات موش ها برای انسانها ارزشی نداره،غذای انسان گرون هست چون انسان برای بقای خودش هر بهایی رو می پردازه...
    خیلی ساده اما دردناک...
    پاسخ:
    چقدر این ترکیب " هر بهایی " سختُ سنگین بود😯
  • یک خواننده قدیمی (I am not a singer)
  • من این قسمت سریال ندیدم یا اگه دیدم یادم نیست ولی خب در کل چند وقتیه با فیلم های احساسی اعصاب خورد کن علی الخصوص در ماه رمضان که آدم روزه است حال نمی کنم.
    منظورم پس زمینه ی غمگین ماجراست که اعصاب می ریزه به هم نه هر چیز احساسی و غمگینی که به درد تعالی فهم و شعور آدم بخوره.

    * این عکست تا حدودی نظرم راجع به شخصیتت نسبت به اون عکسی که قبلاً گذاشته بودی پروفایل بیان تغییر داد. اون که با موی بلند، ریش بلند، ناخن سیاه واه و واه واه بود!!
    این یکی بهتر، اون می دیدم یاد شهدای انتفاضه فلسطین می افتادم.
    پاسخ:
    کلن باهات موافقم ، اصن تم غمگینانه بشری حال نمیده، همون مدل غمی که تو باهاش حال می کنی منم موافقم
    *خیلی قدیمی هستی که، یاد مرحومه هایده افتادم 
  • پلک شیشه ای
  • بنده که اصلا شکر خدا آن قسمت از فیلم رو تماشا نکردم. منتهی به نظرم فیلم جذابی بود. دکتر بسیار مسئولیت پذیری بودند ایشون.
    پاسخ:
    واقعن این مسئولیت پذیری از بهترین امور
    خدا رو شکر که ندیدین چون خیلی تلخ بود
    درسته بهتر بود تو پست خودش میفرستادم
    دیدم حرفش رو اینجا زدم همینجا گذاشتم
    این مطالب و خلاصه یه مطالب دیگه رو اونجا هم میذارم
    پاسخ:
    ممنون از دقتت
    الان موندی با من طفل ساده مظلوم چطور رفتار کنی؟ :)
    آقا من فقط روکشم سن و سال داره!

    مطلب آموزشیت رو هم نگرفتم!  کجارو باید چی کار کنم؟




    پاسخ:
    لینک هات رو بنداز تو اون شکل زنجیر " این مدل توضیح دادن واسه بالای پنجاهی هاست ها" اعتبارت نره زیر سوال 
    نه این چ حرفی 
    الان فک کنم بهت عادت هم کرده باشن بعضی ها
    می بینی که فعلن میان کامنتا رو می خونن لایک می کنن
    خوبه این مدلی دوس بیشتر دوس دارم
    یعنی الان هوای منو داری؟ :)
    با قبلیا چی کردی؟ کدوم بیمارستانن؟

    به چیه کدوم قیافم(!) نمیخوره تازه کار باشم؟



    پاسخ:
    کلن یا سن بالایی یا بچه سال 
    کلن سراسر از متناقضیاتی !!!
    شارژم که خالی کردی دیگه هیچی
    این مطالب حرفای جدیدی نیست و فکر میکردم شاید قبلا این موضوعات رو با دوستان مطرح کردید

    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/152283/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D8%AA%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B9%DA%A9%D8%B3

    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/404210/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D9%84%D9%88%D8%A6%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B8%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D9%85%D8%AF%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%AA%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87-%D8%AA%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

    http://basijnews.ir/fa/news/8610891/%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%AA%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D9%87-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA


    http://noorehowzeh.ir/?p=15517
    به عکسهایی که از تجزیه ایران و نقشه جدیدی که برای غرب آسیا تو این سایت هست خوب دقت کن،

    شما اسم برنارد لوئیس و تجزیه ایران رو که جستجو کنی مطالب زیادی پیدا میکنی

    سعی میکنم یه خلاصه از مطالبی که خوندم و شنیدم رو براتون بفرستم به امید توفیق و فرصت

    ضمنا من ساعت آخر شارژخالی میکنم ;)
    پاسخ:
    ممنون 
    نکته آموزشی اون قسمتی که علامت لینک داره ها ، از اون می تونی برای لینک کردن مطالب بعد ی که می خوای بفرستی استفاده کنی اونوقت اینقد طولانی نمیشه با یه کیک ساده هم همه میرن مطلب رو می خونن 
    و میگما این رو تو همون مطلب غرب آسیا میذاشتی عالی میشد
    خیلی دارم اذیتت می کنم آره؟ 
    عذرخواه
    گیر دادیا!
    یه دفعه با اون صحنه مواجه شدم، همون حین (تو نظر اولی و کلی) دیدم شما هم از این لحظه مطلب نوشتی برام سوال شد که جریان چی بوده، چه میدونستم ناخوشی (خب خوش تیپ تو که حالت بده برای چی میای پست میذاری برو به درد خودت بسوز و بساز  ... لا اله الا الله...)

    بعدش که با دقت خوندم دیدم ای وای! انگار ان شاالله داریم بی رسولان میشیم بقیه کامنتا رو گذاشتم (البته اون

    واقعاها! دقت نکرده بودم به این قصد داشتنِ
    ببین همین الان که اومدم بنویسم چند بار رفتم و اومدم تا شده، قصد هست اما اسبابش فراهم نمیشه

    صلوات رو میفرستم ولی برای ظهور ایده های تازه کارهایی مثل من، همکاری کارکشته هایی مثل شما لازمه که دستشون رو بگیرید و فضا و فرصت برای رشدشون ایجاد کنید اونا رو فرصت بدونید نه تهدید مثلا الان با این حال و روزت خوبه در اینجا تخته بشه وبلاگت تعطیل بشه؟ خب راه باز کن منم بیام اینجا جاگیر بشم هم ازت یاد بگیرم هم اون چیزایی که قصدش رو داشتم منتشر کنم :)))) سعی میکنم به اشغال و تصرف اینجا و بیرون کردن خودت از اینجا نرسه با من مثل یه فرصت برخورد کن نه تهدید

    پاسخ:
    به قیافه ات نمی خوره تازه کار باشی آخه 
    وگرنه من دستگیریم خوبه شدید
    تازه همین جوریشم کلی هواتو دارم 
    باور نداری از قدیمیا بپرس وگرنه تا الان رفته بودی ☺😊😊😊😁
    ببینم روزه نیستی نه! یا توانت بالاست ما شا الله " بابت قوت انگشتات که این همه نوشتی " 😆😆😆😆
    دکتر رفتن هم بد نیست ها!
    بعدم اگه براتون ضرر داشته باشه نباید روزه بگیرید خب.
    پاسخ:
    دیگه چقد برم دکتر 
    هی نمی خوام برم بیشتر پام وا میشه سمتشون و گذرم می خوره بهشون
    خسته شدم 
    نه دیگه امروز خوبم خدا رو شکر
    منم دیروز داشتم نگاه میکردم این قسمتو
    خیلی ناراحت کننده بود...خیلی

    ان شاءالله بهتر بشید
    پاسخ:
    خیلی بسیار 
    ممنون ، همیشه در صحت و سلامت باشید
    سریال خوبی نیست بنظرم. علی رغم موضوع جذابی که داره روند کند و یکنواختش آدم رو خسته میکنه. بازی مهدی هاشمی هم هرچند خوب اما اعصاب خرد کنه. 
    بعضی قسمت ها هم خیلی دردناک هستن. آدم توان دیدنش رو نداره...
    پاسخ:
    منم زیاد نگاه نمی کنم 
    کم طاقتی هم خودش نعمتیِ، ندیدن بهتر است 
  • صحبت جانانه
  • چه دردناک
    پاسخ:
    و وحشتناک ، شب اول ماه رمضونی با سر درد سحر می خورم 
    این درسته آیا؟
  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • ان شاءالله حالتون خوب بشه ....
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون 
    بلا نبینید و همیشه سرحال و سلامت باشید
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • زاویه راس میگه چرا همه دارن سرما مبخورن؟؟؟ خدایا من نگیرم تو این ماه رمضون و امتحانا...////وآی وآی از این قسمت !! !!!مخصوصا اونجا ک هی بچه ها فرار میکردن ک نندازه تو چاه!!!///بعدشم اینا واس اون سالهاس الان ک مرگ موش نمیخورن متاسفانه متاسفانه ی راه های دیگه رو امتحان میکنن :-( ////خوب گفتید موقع ایی ک باید نمیدویم ،میاستبم ب نظاره ...
    پاسخ:
    یه وقت از راه بلاگ و اینا ویروسش منتقل نشه والا
    کلن تو هر فضا و موقعیت و کشور و محدوده ای دیدن این صحنه ها دلخراش 
    باشد که نباشد هیچ کجای هستی 

    متاسفانه و صد البته متاسفانه ، فرهنگ کمک به موقع رو نداریم ، نه که فقط ما نداشته باشیم ، نوع انسان نداره
    چقدر چندروزه همه سرما میخورن!

    اون قسمت سریال رو یادمه، خیلی ناراحت کننده بود.
    دیگه دنیا وارونه س دیگه...
    پاسخ:
    اوهوم خیلی بده 
    ماه روزه هم هست 
    سردردمم خوب نمیشه که 
    سرم مدام گیج داره 

    ایند! همون کارای دنیا برعکس اسمش چرا نباشه والا
    دیدار آقا با مجلسیا رو میشنیدم خیلی یادت کردم
    هم تو قسمت بحث غرب آسیا
    هم تو قسمت تازه کار بودن برخی از مجلسیا و اینکه یه فرصته نه تهدید

    چند وقت پیش میخواستم درباره جغرافیای سیاسی تو پست غرب آسیا کجاست یه نکاتی رو بذارم که هنوز فرصت نشده البته بعضی از دوستان به نکاتی اشاره کردند اما امشب آقا نکات دیگری رو مطرح کردند خوبه به این مسائل بپردازیم
    آقا فرمودند مجلسیا این مسائل و سیاستها رو افشا کنند ما هم موظفیم
    پاسخ:
    همیشه قصد نوشتن داری ها، توجه کردی 
    ایده هات به منصه ظهور برسه بلند بگو صلوات 
    مجلسِ پشنگ
    تب و لرزت بابت این فیلم و وجدان بیدارته یا مریض شدی؟
    پاسخ:
    فیلم دیدن عوارض مریضیه
    چطور من این قسمت رو ندیده بودم
    الان بچه ها یهو زدن این شبکه، تعجب کردم از رفتار اون خانوم
    قضیه چی بوده؟ چرا میخواست این کارو بکنه؟
    پاسخ:
    یعنی از انتظاراتی که داری ها شاخ در میارم
    واقعن فک می کردی بنویسم ؟ اونم تو اون حالِ داغون
    هیچی از کار بیکار شده بود و صابخونه هم جوابش کرده بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی