علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

تاکسی حرم

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۲ ب.ظ

 

جز تـو کسـی را ایـن دلِ تنهــا ندارد

زیبــاتــر از تـــو در همه دنیــا نــدارد

باید پیـاده گز کنم تـا صحن چشمت

وقتی که تاکسـی حرم هم جا ندارد

اینقدر فرسـوده شده کفش حضورم

حتــی بـرای ده قــدم هم نـا نــدارد

من بدتـرین آدم، ولی تــو، بهتـرینی

با تو گـــره در کـــارهــا معنــا ندارد!

یک ربع دیگر می رسم پای ضریحت

بابُ الـجوادت عشق من همتـا ندارد

هشت هشت نود و یک

 

  • علی رسولان

alirasolan

تاکسی حرم

علی رسولان

نظرات (۲۴)

خیلی شعر دوست داشتنی بود ...
پاسخ:
خعلی!
  • دانشنامه دفاعی
  • این را می‌شود در مایه زند افشاری خواند. جواب می‌دهد.
    پرند شوشتری هم جواب می‌دهد..
    اولش یاد این تصنیف افتادم
    دل هوس سبزه و صحرا، ندارد، ندارد..
    در کل جالب بود.
    پاسخ:
    اگه خوب می خونی بخون ، صداتو بذار گوش بدیم با هم
    خیلی هم خوبِ
    فقط با مایه ی دلت بخون ، بی خیال گوشه ها و دستگاه ها
    ممنونم
  • سیده سما
  • سلام.
    عالی مثل همیشه..
    زیارت روزی تان.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    خوبید آیا؟
    چ عجب از این طرفا
    خب اخرش که اینا جواب من نشدن که!خخخ!
    ممنون از حسن توجه و حسن نیت و حسن روحانیتون!

    سعیمو میکنم!ولی نشد آدرس میذارم برام قالب و بفرستین و دوستتون رو معرفی کنید!ممنونم!
    پاسخ:
    حَسن روحانی تون؟ Oo یا حُسن روحانی تون؟ اصن این چه ترکیب زشتیِ؟ نه اولیش نه دومیش رو، هیچ کدوم رو نمی پسندم!
    نیاز به سعی نداره! به راحتی می تونید ویرایش کنید قالب ها رو! حتمن دوستم رو معرفی می کنم ولی در مورد فرستادن قالب ، وقت سرخاروندن ندارم همین قالب فعلی خودم رو اگه می خواین مشکلی نداره میدم بهتون
    سلام
    مشکلی نیست.
    درک میکنم.

    یا زهرا
    پاسخ:
    سلام
    واقعن چرا ؟
    سلام
    وقتی که تاکسی حرم هم جا ندارد ...

    بسیار زیبا بود.
    خیلی ممنون :)

    وبتون قشنگه.
    و دیگه اینکه زیارت نصیب همه بشه ان شاء الله ...
    پاسخ:
    از خط آخر
    سفر هفته ی بعدمون به مشهد به  ناسلامتی مضاعف لغو شد و از این بابت بسیار ناراحت هستم! واقعن چرا؟ حالا باید برم بیلط های نازنین مشهد رو کنسل کنم! واقعن چرا ! خدا ؟
    واقعن جا نداشت انگار واسه ما  :(

    و سپاس بی نهایت
    سلام سلام!
    چه سایت قشنگی....ساده و شیک...چجوری ایجاد و مدیریتش کردید!
    قالبش رو با چی نوشتید...
    بعد رفتن تو ایرنیک باید چیکار کرد؟
    من هی میخوام سایت بسازم هی میترسم..راهنماییم میکنید؟ممنون میشم!
    پاسخ:
    سلام به شما سلام بیشترش
    نگاهتون زیباست و لطف دارین!
    خیلی ساده یکی از قالب های بیان رو یه کم ویرایشش کردم
    من ننوشتم بیان خودش نوشته بود :) من فقط ویرایشش کردم ، شما هم می تونین! فقط باید صبر و حوصله به خرج بدین!
    زحمت دامنه رو یکی از دوستان کشیدن! " از همین جا کمال تشکر را داریم :) "
    اون قالبی رو که دوست دارین انتخاب کنید به رنگش توجه نکنین چون راحت میشه تغییر داد ، بیان یه بخش راهنما داره ، راهنمای کد هم داره خیلی کمک می کنه بهتون!


    قابل تصور نیست...

    و اگر بانو جان خواهرشان تا به حال نبودن
    دق کرده بودیم...
    پاسخ:
    اینکه تاکسی حرم جا نداشته باشه ؟
    یا نه یه چی دیگه ؟

    این هم توفیقی است و البته دشوار
    سلام
    oO

    :))))))))))))

    تو رو خدا ببین رو چی داریم بحث میکنیم.... :)

    از آشنایی با شما خوشحال شدم
    پاسخ:
    سلام
    به شما به تعداد شکلک Oo که در بلاگ های دنیا می باشد!

    نفرمایید این شکلک چالش قرن شده ها! شایدم قرارِ بشه!
    من بیشتر ، موفقکم بیشتر تر
    مرحبا احسنت
    پاسخ:
    تشکر از شما
  • سکوت پاییزی
  • سلام: )
    خیلی زیبا و دلنشین بود ...
    من که خیلی وقته حرم نرفتم دلم بدجور گرفته ..
    پاسخ:
    سلام
    آرزو می کنم قسمتتون بشه هر چه زودتر
    ممنون
    سلام :)
    حتی من، یعنی حتی برای کسانی که نمی شناسید...
    حالا شما بگو o0 یعنی چه؟ :)
    ای بابا عجب چیزایی مینویسی برادر، کلی گشتم توی کیبورد تا بفهمم چه جوری نوشتی
    حساب آی کیو ما رو هم بکن :)
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    به امید آشنایی بیشترتر!
    این یعنی گیج مظلوم!
    آخی عذرخواه :)
    البته خیلی ها این مدلی که شما نوشتی می نویسن صفر و با اُیِ کوچیکه دیگه درسته! ولی من اُی کوچیکُ بزرگ میذارم! :) تا حالا اینقد توضیح نداده بودم ها
    سلام
    محشر بود... خیــــــــلی دوستش داشتم

    اینقدر فرسـوده شده کفش حضورم
    حتــی بـرای ده قــدم هم نـا نــدارد
    من بدتـرین آدم، ولی تــو، بهتـرینی
    با تو گـــره در کـــارهــا معنــا ندارد!

    خدا به قلمتون برکت بده

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    خیلی خوشحالم که دوستش داشتین!

    با تو گره در کارها معنا ندارد!
    باورتون نمیشه ولی حسم میگه همین دعاهای نوشتاری تون خیلی تاثیر گذار تو زندگیم و نوشته هام
    ممنونم
  • بُتِ بزرگ
  • احسنت!!
    پاسخ:
    حسنکم ساعد
    شایدم
    ساعدکم حسن
    سلام
    چقدر خوب که هی به زیارت میرین...
    برای همه دعا کنید حتی من...

    دوست دارم لینکتون کنم...
    اجازه هست؟
    پاسخ:
    دعا که به روی چشم!
    این حتی من دیگه چی بود؟ oO
    حتی الان همون به خصوص هستش آیا ؟ :)

    باعث خوشحالیِ
    سوال هایی می پرسید ها :)
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • خیلی عالی بود++.....
    پاسخ:
    ممنونم :)
    سلام
    دست مریزاذ
    پاسخ:
    سلام
    دست خودتون :)
  • مــ. مشرقی
  • این عکسه بالایی چه خوبهه
    پاسخ:
    :)
  • مــ. مشرقی
  • :) آمین!
    پاسخ:
    سپاسات
  • مــ. مشرقی
  • آخی! قشنگ بود...
    من بدترین آدم، ولی تو بهترینی...
    پاسخ:
    دلم حسابی برای بلاگ تنگ شده بود
    قشنگی هام مستدام
  • پلک شیشه ای
  • حرمممممممم .... چهههه قدر سرم هوای امامم رو کرده ... زیبا بود.
    پاسخ:
    به زودی نصیبتون بشه الهی
    سپاس
    سلام

    واااای که چقدر دلم پر می زند...
    پاسخ:
    سلام
    دقیقن چقدر؟
    امیدوارم رو گنبد بشینه
  • صحبت جانانه
  • زیبا بود
    پاسخ:
    خدا رو شکر
    عالی


    سلام
    زیارت قبول
    پاسخ:
    تشکرات
    باشد که قبول افتد

    سلام به شما
    قبول حق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی