علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

تغییر رفتار

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ

سریال های طنزی که اخیرن نشون میدن خیلی باحالن ، خب خونه باشم حتمن نگاه می کنم ، خیلی هم خنده دار هستن و بلند بلند می خندم پای مسخره بازی هاشون! مخصوصن این لیسانسه ها که شبکه سه گذاشته خیلی باحاله انصافن ، کلن از اولش بساط خنده جورِ تا ته اون ثانیه آخرش.

امشبم که سریال آرام می گیریم قسمت اولش بود انگار ، خب اینم خوشم اومد ، موضوعش جذاب بود منتهی این یکی اجتماعی خانوادگی ، غم و غصه است دیگه.

بعدشم که کلن یه امشب خونه بودم ها! چ بازاری گرم کردم برای TV! بعدترش به نظرم میرسه اینکه الان دوس دارم هر شب لیسانسه ها رو ببینم خودش یه جور تغییر رفتار بزرگ ، چون اصولن حوصله ی پیگیری ندارم. ولی اینا واقعن خل بازی هاشون جذاب و خاص و البته خیلی خنده دار

  • علی رسولان

تغییر رفتار

علی رسولان

نظرات (۵)

خوب بودنش که خوبه ای 
ولی خنده دار نیس چرا من نمیخندم پس 
جواد رضویان در هم سایه ها خوبه 
پاسخ:
خب نمی خندین نشون میده " تغییر رفتار " نداشتین دیگه ، اصن همینش مهمه 
همین که خوبِ خوبِ
  • مــ. مشرقی
  • لیسانسه ها خیلی کار شده و طنزش واقعیه! منم میبینم قشنگه :)
    پاسخ:
    حالا من اینقدش رو سر در نمیارم طنزش واقعی هست یا نیست :) 
    من فقط می فهمم باحاله 
    خیلی شخصیت حبیب خنده دار کرده این طنز رو اما از نحوه نشون دادن پلیس خوشم نیومد یجوری بنظرم داره شخصیت این افراد رو به تمسخر میگیره بنظرم این قسمتش جای طنز و لودگی عوض شده 
    پاسخ:
    کلن همه اشون باحالن 
    حبیب که عالی 
    طنز هستش دیگه زیاد سخت نگیر 
    لیسانسه ها عالیه
    پاسخ:
    بله واقعن خنده داره
    همسایه هام خوبه
    پاسخ:
    بله اونا هم خیلی خل و چلن  :)
    منتهی خنده اش کمتره

    آدرس بلاگم اشتباه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی