علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

حضرت اعجاب

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۷ ب.ظ

.................................................

.................................................

..............................................

 

دیگر ندارم انتظار آب برگرد
شأنی ندارد آب بی مهتاب برگرد
ای چشم هایت مرجع زیباشناسان
بالابلندم، حضرت اعجاب برگرد
تو خوب می دانی نباشی کار زار است
جان برادر، مجمع آداب برگرد
باید نگه داری تو قلب این حرم را
تا هست نوزادم علی در خواب برگرد
دائم رقیه از تو می پرسد برادر
من هیچ ، جان دختری بی تاب برگرد!
 

.................................................

.................................................

.........................................
 
  • علی رسولان

حضرت اعجاب

علی رسولان

نظرات (۱۱)

  • محدثه انصاری
  • :(((

    خیلی خوب نوشتید. 
    پاسخ:
    بسیار سپاسگزارم
  • ωـاره بانـפּ
  • این شعر برای حضرت عشق 
    بابت گذاشتن دوبارش ممنون 
    من نخونده بودم 

    پاسخ:
    خواهش 
    فقط عمومی شده 
    و اومده سر صفحه 
    من همان حس روضه ای که لینکش را در پست آخرم گذاشته ام، همین...
    پاسخ:
    چ خوب
    حال خوشتون مستدام
    وااای خیلی خوب بود !
    نمیدونم چرا ولی من خیلی دور شده بودم از این جور شعرای آئینی..
    امروز روزیم شد خوندن شعر شما خدا رو شکر...
    این قسمت آخر " من هیییییچ " ..... چقدر خاصه مدل این عمو و برادرزاده ...
    پاسخ:
    حال دلتون همیشه رو به راه باشد 
    من جواب نداده بودم به این پیام احتمالن از زیر دستم رد شده بود عذرخواه 
    سلام
    عالی بود

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • هبه ی نو رسیده مبارک.

    خیلی عالی بود.
    پاسخ:
    ممنونم
    تازه یه تغییراتی هم د ادم
    اومدید دوباره بخونید
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • نتونستم برای این واردِ کاربریم نشم
    عالی بود..

    پاسخ:
    خدا رو شکر
    چشممون به جمال کاربریتون روشن شد
  • ارکیده صورتی
  • این شعر خیلی خیلی قشنگ بود
    خیلی زیاد دوستش داشتم
    انتخاب بیت سخته،همشون شاه بیتن:)
    زیارتشون نصیبتون
    پاسخ:
    کسی هم هست خوشش نیاد
    من باهاش اوج گرفتم
    سلام
    خیلی قشنگ بود خیلی
    یه مدت بود از این دست شعرا نگفته بودین

    خیلی دوستش داشتم

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    خیلی خوبِ که خوشتون اومده
    پیگیری ها و توجهاتتون مستدام
  • باران نم نم...
  • خیلی خوب بود...
    ادامش بدید...
    پاسخ:
    دائم رقیه از تو می پرسد برادر ...
  • صحبت جانانه
  • خیلی زیباست
    پاسخ:
    درگیر شعر برای حسین علیه السلام بودم عباس علیه السلام روزیم شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی