علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خواب

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۲ ب.ظ


یکی از بهترین حالت های دنیا ، که یکی از واقعی تریشونشم هست، اتفاقن ارتباط تنگاتنگی هم با رویا داره ، خوابِ. خواب خیلی خوبه، خیلی بیشتر از اونی که فکرش رو بکنید هم خوبه ، والاع.یکی از ایده آل های من تو زندگی اینه که یه شرایطی داشته باشم هر وقت دلم خواست بخوابم بخوابم ، هر وقت دلم خواست بیدار باشم بیدار باشم باز دوباره بخوابم (لبخند ملیح) 

البته این شرایطی که میگم ، منظورم شرایط خوب هستش ها ، وگرنه خدای نکرده با دعاهای شما و خودم بعد خوندن و نوشتن پاراگراف بالا ، یه موقع بیفتم تو زندون ، دقیقن و به طور کاملن واضح و مبرهن آرمان بالا به نحو فزاینده ای محقق میشه (لبخند تلخ) چون یه زندونی هم " البته من نرفتم ها ، ولی اینجور که بوش میاد انگار این بنده خداها رو کاری باهاشون ندارن دیگه ، واسه همین ، زمان بندی خواب و ایناشونم با خودشونه دیگه ، نه؟ ، امیدوارم این موردم مث همه ی موارد دیگه شامل ضرب المثل آواز دهل شنیدن از دور خوش است نباشه ، لطفن " حالا این شرایط به کنار ، اصل منظور این هستش که ، خوبه ، آرزوهای آدم خوب و خوشگل و ناز محقق بشه ، نه اینکه مثلن کلهم آزادی آدم در تمام زمینه ها گرفته بشه ، اونوخ یه دونه دلبخواه حسی ، روانی ، غیراخلاقی ، غیرکاری ، منفعلانه آدم رو بهش بدن. 

غیراخلاقی بودن خواب هم برمی گرده به نگاه مردم ، که باید اصلاح بشه ، از اونجایی که یه آدم خواب با یه آدم مرده هیچ فرقی نداره و آدم مرده هم هیچ آزاری نمی تونه به هیچ کسی برسونه ، پس آدم خواب بهترین آدم روی کره ی زمین! سعی کنیم در کنار همدیگه این مفهوم رو گسترش بدیم تا دنیای بهتری داشته باشیم، سپاسات شدید از همکاری بی دریغ ، بی منت و بی چشم داشتتون. 

و گفتم غیرکاری چون اصولن خواب با کار همسنخ نیست ، یه دعوای عجیب و غریبی با هم دارن، اصولن مانع خواب ، کارِ. " وقتی میگم کار منظورم دقیقن کار به معنای حقیقی کلمه است کارای فانتزی و من بمیرم تو نمیری رو بهش نمیگن کار که ، میگن؟ ، هر چند که یکی از این فانتزیّاتیش هم آرزوست ، که علاوه بر سر کار نرفتن یه پولی هم بیاد دیگه ، چی میشه مگه عایا ، مگه  من دل ندارم که دلم خواست برم سرکار اونوخ سر ماه چند میلیونم بهم بدن؟ مسئول رسیدگی کننده به این امور کیست ، چیست ، چیپس " چرا  رو به روی من فقط میوه است خب من دلم چیپس می خواد الان (لبخند تلخ تر)

چون هیچ کدومتون نبودید که چیپس و ماست برام بیارید، منم دیگه این متنو ادامه نمیدم ، چ معنی داره ، هم بنویسم ، هم دلم غنج بره برای خواستنی هام 

  • علی رسولان

خواب

علی رسولان

نظرات (۳)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اینکه خواب ،خیلی خوبه شکی ندارم
    کمااینکه کسی که خواب منظم و کافی نداشته باشه هزارو یک مشکل ر.حی و جسمی پیدا میکنه
    توبچه ها که رششدشون و .... با خوابشون توبزرگترها هم آرامش روحی و طروات پوست و ...
    اما همون اندازه خوابهای نامناسب و بی وقت هم آزار دهنده است 

    و البته اینکه سالیان سال به اجبار خواهیم خفت ....

    شما هم تنبلی رو کنار بذارید به چیپس و ماستتون میرسید نه اینکه ملت براتون بیارن والا..
    امام خمینی با اون عظمتشون خودشون برای خودشون آب و چایی میاوردند 
    والاع
    پاسخ:
    متخصص خواب و بیهوشی و این حرفا :) 
    خودتون دارید می گید امام خمینی ، من که یه آدم داغونم نمی تونم مث خوبا باشم والاع 
  • مــ. مشرقی
  • به چه موضوع مهمی اشاره کردید واقعا! :|
    پاسخ:
    دیگه کاریه که از دستم بر میاد 😃
    الان نمی دونمم لحن کامنتت فحش گونه بود یا تعریفانه 
    بهترین خواستنی دنیاست خواب گاهی واقعا لازمه جای آروم چند ساعتی بخوابی فارغ از دغدغه‌های دنیایی
    پاسخ:
    بهترین خواستنی دنیا که نیست ولی از مهم تریناست 
    من دارم خواب این مدلی ، عالیه 👏

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی