علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

سرگشته

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۳۷ ق.ظ

بعد از چندسالی که خودم فک می کردم دیگه حداکثر دوسال باشه قسمت شد برم خونه یکی از جانبازای مشهد که چندسال های پیش توفیق آشنایی باهاش رو پیدا کرده بودم ، با یکی از هم دانشگاهی هایِ رفیق شده ی از نوع نابش که مشهدی شده بود، " یعنی خودش مشهدی نبود ولی مشهدی ها گولش زدنُ ، یکی از دختراشون رو داده بودن بهش تا این رفیق ما هم به کسوت یره گی  نائل بشه" بله دیگه با این مشهدی شده ی رفیق قدیمی گرمابه و گلستان دوران دانشجویی قرار گذاشتیم بریم ، که در یک لحظه نمی دونم چرا، تصمیم گرفتم ،رفتم به سرگشته هم گفتم که اگه دوس داره بیاد با هم بریم ، براش کامنت گذاشتم اونم قبول کرد ، وقتی دیدمش این به ذهنم رسید ، بسیار هم واقعن سرگشته بود ، و البته چهره ای خندان با چشمای رنگی 

بماند که من اصن یادم رفته بود که با این دو عزیز قرار گذاشتم  و یهویی یادم افتاد ، و یه کمی تاخیر شد در کلیه ی امور ، با همه ی این فراموش کاریِ من خیلی خوب به هم رسیدیم  و از بعد نماز مغرب تا بعد ساعت ۱۲ یِ دیشب کلی لحظه های شیرین و حرف زدن ها هُ خنده های چشمگیر بود 

دیشب شب خاطره انگیزی بود. یه جورایی که اصن دوس نداشتی تموم بشه ، یعنی زنگ زدن های همسر دوست مشهدی شده ی ما نبود ها ، فک کنم تا دو سه  طول می کشید دیشب.

 

  • علی رسولان

سرگشته

علی رسولان

نظرات (۲۴)

میگن نامهربونا هم مهربونی ببینن مهربون میشن!
به من چه؟! میگن، بگم نگن؟ گناش پای همونا که میگن، والا!

+
خب برای رفت و آمد وقت تعریف و حوصله صرف کن هرچند کم و ناچیز! تارک دنیا و از آدمیزاد به دور بشی که حوصله سر جاش نمیاد! (حالا بعضی وقتا میاد به شرطی که زیادی کش پیدا نکنه)

+
چطور نداره! میزون نیستی به ماه هم که نگاه بکنی نور علی نور میشی! :)

+
معلومه دیگه، بذار اونجا :) (خصوصیا رو میگم، والا، الان دوباره میخواد بپرسه چی)

+
موندم با این عمرن ی که گفتی چطور میخوایم دورهمی داشته باشیم؟
پاسخ:
بعضی نامهربونا آره، نه همشون 
آها ، روایت داریم ، ماه ، میزون شدن ، مگه داریم مگه میشه
اونجا بذارم دوست داری؟ بعد نگی چرا اونجا گذاشتی 
تو بیا بقیه اش با من
  • محدثه انصاری
  • چه باحال...

    چه خوب که بهتون خوش گذشته
    پاسخ:
    اوهوم ، باحال 
    چرا بد بگذره آخه 
    من که دلیلم رو نوشته بودم قبلنم 
    مخالفتم یه جهت بیشتر نداشت

    ©® علی رسولان

    دلیلش چیه؟کجا نوشتین؟عمومیه؟

    من تا حالا همچین تجربه ای نداشتم فک کنم حس خوبی باشه(حس کنجکاوی) ولی من احساس ناامنی میکنم!
    پاسخ:
    نمی دونم اینجا بود یا وب های قبلی
    حسش که خوبه 
    حس ناامنی کنید خوب است :) ، باید با برنامه رفت جلو 

    از نظر من این بازدیدای حقیقی ، شخصیت های مجازی رو بهم میریزه ، اونوقت تاثیر سو میذاره روی روال وب و البته نوشته ها ، نوشتن ها
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • دیدی بالاخره ب حرف من رسیدید 

    این دیدار مجازیا واقعا مزه میده
    خیلی باحاله 
    تازه دوستیاش قشنگتر و پایدارترو نتبجه دار تره 
    البنه البته اگه درست انتخاب بشه نه هرمجازیی

    خداروشکر تاحالا واس من عالی بوده 
    چقدر هم تاثیر مثبت از هرنظری روی من داشتنو

    سما بانو چ خوب یادشه بهروز ..
    خیلی زیاد شدن خیلی وقته ننوشتم
    حتی یسری دورهمی داشتیم خونه یکی از بچه ها عیادت مادرش 
    کلی خوب بود 
    پاسخ:
    من که دلیلم رو نوشته بودم قبلنم 
    مخالفتم یه جهت بیشتر نداشت 

    وگرنه که دوستی از هر طریقی خیلی هم خوب مخصوصن با رفقای چن ساله خودمون در این کنج مجازآباد
    پایدارترم بشه الهی 
    ببینی الان با کی رفته شب نشینی؟ الله اعلم
    پاسخ:
    شب نشینی ؟
    الان خصوصی هاتو کجای دلم بذارم
    این شبا به ماه هم زیاد نگاه کن :))))
    پاسخ:
    به ماه
    چطور؟
    راستی رسولان، جانباز عزیز همون بزرگواری نبودن که برای روز جانباز میخواستی بهشون زنگ بزنی و پیامک بدی و یه مقایسه ای درباره ارتباط با پدر برات پیش اومده بود؟

    از حرفای بگویِ این دیدار میشه چیزی نوشت یا اینم اسم رمز میخواد؟ :)))))
    پاسخ:
    اوهوم 
    حرفای خاصی نبود 
    صرفن از هر دری سخنی دغدغه های شخصی و عمومی 
    الان نورانی هم شدی دیگه نمیشه پیشنهاد دربی فردا رو بهت داد
    پاسخ:
    دربی در مسیر نچور نیست؟
    خو نمیری نمیان دیگه!
    پسرم رفت و امد داشته باش، کامنت بذار
    حالا درسته در وبت بازه ولی ملت به روی بازت میان اینجا، عصبانی نباش مهربون باش :))))
    پاسخ:
    رفت و آمد وقت و حوصله می خواد 
    مهربون هستم برای مهربانان
    برای اون بحث هم صبر میکنم که حوصله ت برگرده سر جاش

    دیگه . سربراه تر از من دیده بودی؟
    پاسخ:
    نه انصافن 
    صبرکردنت خوبه
    من طفلک چیم زیاده آخه؟
    آقا منظورم پیشنهاد و تعارف زدن بود
    فکر چاهِ عواقب این پیشنهاد نظیر گردن شکسته و بادمجون زیر چشمت و ... را نکردی؟
    نه انصافا انتظار داری ماست ماست وایسم کتک بخورم؟
    عجب دوره زمونه ای شده ها!

    +
    الان اگه حوصله داری بگو این حرفت یعنی چی؟ "فقط همینقد حرف بزنی ها ، اجازه ندی من حرف بزنم"
    پاسخ:
    از + بگم که جواب خظ اولم هست 
    خب تو از منم بیشتر حرف میزنی ، البته من عمومن ساکتم اما پاش بیفته حرف بزنم ، فضاش باشه دیگه به طرف مقابلم  مجال نمیدم 
    حالا میگم به یه شرط که وقتی اومدی دورهمی با من مجال ندی ، یه ریز حرف بزنی 
    عواقب کدوم پیشنهاد آخه؟
    خنده دار بود به هر حال فک نکنم بتونی کاری انجام بدی چ ماست وایسی چ واینسی 
    واقعن ، جوجه ها هم شاخ میشن
    آهان فکر کردم رمز و میگی مشخصه :)))))

    پس خدا بهت رحم کرده اونجا نیستم
    آقا ما حالا یه تعارفی کردیم شما چرا با طناب ما میری تو چاه؟
    من هیچی نگفتم یعنی شما هم به عواقب پیشنهادم فکر نکردی؟

    پاسخ:
    اتفاقن نا مشخص ترین رمز ممکن رو گذاشتم 
    تو کدوم چااه؟
    کدوم پیشنهاد ، تو ماشا الله همه چیزت زیاد یکی شم پیشنهاداتته
    با من :))))

    یاور همیشه مومن تو برو سفر سلامت، ما چی کاره ایم که خبر بدی!
    حالا شاید خبر می داشتیم ما هم میومدیم و صفاها میکردیم،
    یا نه یه التماس دعای داغ تنوری بهت میگفتیم
    یا یه سرراهی ای چیزی میدادیم

    جای مناسب اون بحث رو پیدا کردی خبرم کن

    آمار وبت پایینه؟ مشارکت افراد در مباحث کم شده؟
    ماشاءالله مگه تعدادتون یکی دوتاست؟ روز به روز هم زیاد میشین
    الحمدلله هم همتون روز به روز وارد عرصه های جدید زندگی میشین که هر کدوم مسائل خاص خودش رو داره و طبیعتا از فرصتهای وبگردی کم میکنه
    بعلاوه اینکه روز به روز هم تکنولوژی و شبکه ها و نرم افزارهای ارتباطی جدید میاد

    پاسخ:
    تو ، باشه خیلی هم خوبه
    فقط همینقد حرف بزنی ها ، اجازه ندی من حرف بزنم 
    هر سه موردش خوبه

    اگه بگم حوصله اون بحث رو ندارم چی میگی ؟
    مشارکت کم ، افراد جدید خیلی کم اومده ، البته منم کامنت نمیذارم بی تاثیر نیست

    این دو خط آخر درسته ولی میگن زاد و ولد باید تولد و مرگ یکسان باشه یا بهتر بگم به هم بیان ، اینجا مرگ داریم ولی تولد نه
    فک کنم حتی اگر راه ارتباطی هم بهت بدم دیگه عمرن به من رمز بدی :)))))
    پاسخ:
    حالا بده یه فکری به حالت می کنم
    اعصاب نداریا!
    حالا بیا بزن!
    نه آروم میشی بیا بزن!
    جان من بیا! والا

    اون خنده که گذاشتم معلوم نبود قصدم شوخیه؟!
    واقعا که رسولان!

    ببخشید الان چی مشخص شد؟ :)))))
    الفرار


    پاسخ:
    اگه دم دست بودی که حتمن اینکارو می کردم شک نکن
    نه فک کردم داری از خنده ریز ریز میشی 
    واقعن که خودت .
    عصبانی بودنم
    خوب است
    عشق هم معنا شود گر تو به ما رمز دهی :)))))))))
    پاسخ:
    اسم رمز روش هست رمز 
    نمیشه عمومی نوشتش
    چن سالته تو؟ 
    هی تکرار می کنی " الان عصبانی شدم ها " 
    مشخص؟
    الحق که خیلی شب خوبی بود
    البته فکر کنم اگه زنگ زدن های اون بنده خدا هم نبود با زنگ زدن های خانم حاجی بالاخره باید می رفتیم :)

    اونم که گفتم قابل نداره :) نمی گفتی هم قبول بود.
    حالا مگه چشای باقی مردم سیاسفیده!؟
    پاسخ:
    بهتر از خوب حتی ،مثلن عالی 
    خانوم حاجی آره اونم پیگیر بود که ما کی میریم ؟ البته می یومدن خونه هم مشکلی نبود ، تو یه اقدام مشابه این اتفاق افتاده بود

    این قابل نداره واسه چی بود ؟ 
    چشای بقیه در مقابل چشمای تو دقیقن سیاه و سفید 

    دورهمی های هرشب هرشب تون مستدام! :)

    چه بی خبر؟ ماشاءالله چه طولانی؟
    عزیز رفته سفر کی برمیگردی؟

    میدونم دلت برای سوالام تنگ شده پس سوال:
    _ دیدارها دلیل فروپاشی بلاگ هاست، یعنی چه؟ (2 نمره)

    _ بلاگت فروپاشیده یعنی چی؟ (2 نمره)
    پاسخ:
    هر شب هرشب با کی راه بندازم اونوقت؟

    همچین بی خبرم نبود ، اونایی که باید خبر داشتن ، به تو هم باید می گفتم؟
    یعنی یه بحث طولانی که جاش اینجا نیست 
    یعنی همین حالی که الان داره ، راکدِ شدیدن
    نوشتم دکمه رو اشتباه زدم همه ش پرید
    پاسخ:
    چی نوشته بودی 
    همین بالایی ها یا یه چیزهای دیگری 
    خدا قبول کنه...
    پاسخ:
    قبول حق باشه ان شا الله 
    ممنون از این نگاه مومنانه 
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه ی عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • رمز هم چیز خوبی است
    پاسخ:
    نوشتن نظر بعد از خوندن متن یا مثلن هر چی که تو رازیانه هست هم چیز خوبی است 
    سلام 
    از اون به روز*ها بوده 
    *به قول وخدایی که در این نزدیکیست

    یاعلی
    پاسخ:
    چ به روزی ام البته کلن ما تو شب بودیم 
    امشبم با هم بودیم ، خیلی بهتر بود از نظر حرف زدن دو نفره، چون دوتایی کلی حرف زدیم 
    زیارت ها قبول
    ان شاءالله همیشه به زیارت و شبهای خاطره با رفقا و یره های ناب

    میدونم جای من حسابی خالی بوده، مگه نه؟ :)
    پاسخ:
    قبول حق 
    ممنون روزی نقطه باشه الهی همینجوریش 

    جای تو هم خالی بود 
    اینطور که پیداست به دیدار رفقای مجازی علاقمند شدید
    واقعا خوش میگذره این دیدارا
    پاسخ:
    علاقه مند بودم 
    ولی دیدارها دلیل فروپاشی بلاگ هاست 
    این بلاگ منم که فروپاشیده شده ، دیگه این دیدارها تاثیر نداری تو روندش نداره 
    خوش می گذره زیاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی