علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

مدیریت

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ب.ظ

در یک دخمه ، جان کندن را می آزمایی ، نفست را حبس می کنی و زمین را چنگ می زنی ، خاک می خوری ، به کلیه هایت فشار می آوری که بی خیال قضای حاجت شود ، درد می کشی تا روزگاری نه چندان دور بتوانی راحت تر نفس بکشی. 

در این محیط عاری از تحرک ، نه شب معنا دارد و نه روز ، تنها موجودی واقعی جوششی خودمحور است که چون بیلی مکانیکی با چرخشی مستدام ، در حال ایجاد تونلی به نام حیرا‌‌نی است.   

در این وضعیت نه دل خوشی از این حرکت وجود دارد ، و نه شوقی در حبس. تنها بستگی موجود چشم هایی است که دیدنش لذیذ است و لب هایی است که خنده اش تو را به پرواز وادار می کند. 

  • علی رسولان

علی رسولان

مدیریت

نظرات (۶)

  • مــ. مشرقی
  • با این تشبیهاتت! :|

    اون چشمی که برای من لذیذ بود مثل بهار نارنج بود... مثل بارون... مثل چشمهای خدا...
    پاسخ:
    آها
    خب واسه من آبگوشتیه والا
    کمی تا فسمتی
    .

    شاه کلید مدیریتی میخوای شما؟:-)
    پاسخ:
    بلی 
    داری؟
    من " خــــــدا " را دارم

    کوله بارم بر دوش ...سفری می باید !

    سفری بی همراه ,

    گم شدن تا ته تنهایی محض.

    سازکم با من گفت : هرکجا لرزیدی , از سفر ترسیدی

    تو بگو از ته دل :من خــــــدا را دارم

    من و سازم چندیست که فقط با اوییم ........   (:
    پاسخ:
    الان این مدیریت بود؟
  • مــ. مشرقی
  • چشمهایی که لذیذ است اما نیست...!
    پاسخ:
    لذیذ مث آبگوشت 
    سلام 
    فکر کردم در مورد کندن تونل مترو!
    اما ظاهراً عمقش بیش از این حرفاس
    پاسخ:
    سلام 
    متروی درونی :)
    رو و  توش دو تاست
  • ωـاره بانـפּ
  • من آموختم که آینده چیزی نیست که انسان به ارث ببرد ؛ بلکه چیزی است که خود می سازد. 

    چرا تونل حیرانی؟  
     
    عشق عشق عشق درکاری عشق نباشد سخت میگذرد کار را دوست داشته باشید :)
    پاسخ:
    آینده اکنون هست
    چون گیج آور اوضاع 
    عشق هست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی