علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

نشسته ی غباردار

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

آنقدر چسبندگی غبارهایم به تنم زیاد شده که احساس می کنم هیچ راهی برای رسیدن اکسیژن به پوست هایم نمانده است، آنقدر شدید شده اند که راه ورود بغضم را گل گرفته اند! آنقدر غبارآلودم که حتی در مشایعت با باران احساس سنگینی می کنم! به نظر خیلی ها که این سنگینی برای کسی که سالهاست دستی به شانه هایش نکشیدهُ، به لباس تنش فرصت تکانیده شدن نداده کاملن طبیعی است.

حال ناخوشایندی است این سنگینی کشاندن روح به وسیله تنی کرخت شده و زمخت! شاید قابل تقلیل باشد ولی انگیزه اش را دارم که بنویسم نسبت روحم به خودم در یک فضای عینیت یافته نسبت مرده شور است به مرده! به هر حال هردویشان به نحوی با مرده سر و کار دارند یکی عینش شده و یکی لازمش!

وضع زیبایی است این پاراگرافات تنبه آمیز اما بدی اش آنجاست که، همه معترفند در این قالِ گیج آمیزِ بودن، تنها می توان نوشت حالا را، نه حال ها را، آن طور که باید، آن طور که شاید...

نظرات (۱۵)

همان موقع ها که این پست گذاشته شد
کلی سعی کردم کامنتی بذارم ؛ ولی خب نشد !
یعنی نمیدونستم چی بنویسم.
بعدا که دوستان هم کامنت گذاشتن و خوندم ؛
باز هم نمی دونستم چی بنویسم

هنوز پست بالا رو نخوندم ولی امیدوارم این غبارا پاک شده باشه...
پاسخ:
من که میگم بی خیال این بشین و ازخوندن من آن نیم لذت ببرین!
البته پیشنهاد و دخالت نمی کنم به روال و سبک خوندنتون!

بهترم شکر خدا!
  • مــ. مشرقی
  • مشکوکید ها! :|
    پاسخ:
    تا حدودی!
    سلام علیکم مومن

    دعوتید به :
    جنگ نرم یعنی همین
    http://azf06.blog.ir/post/491

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    ممنون از دعوت
    یه ساعت وقت اضافه اومد و کامنت ها رو جواب دادم
    برای اولین بار از این عقب کشیدن ساعت خوشم اومد
    خاطره ی خوبی شد
    پاسخ:
    امروز صبح خیلی خوب بود !
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید

    یاعلی
    پاسخ:
    درود
    این حالتی که توصیف شده....

    اخه منم دارمش
    پاسخ:
    آهام
    حال بدیِ
    رفع برای شما هم
    نگفتم چشه! منظورم "چشم" بود. :)
    خب باعشه!
    کو؟ من که ندیدم! :|
    پاسخ:
    وای یادم نمیاد موضوع چی بود
    کلی تاخیر دارم بابت پاسخگویی به کامنت ها و این اصلن خوب نیست
    و
    تو این اوضاع من تسلیمم و حق با شماست :)
    غبار گرفتگی؟
    یا گم کردگی؟
    پوففففف
    کسل کنندست
    گیججججججج آوره
    پاسخ:
    با پوففففففف موافقم
    حتی بیشترش
    یه چیزی تو مایه های نفس عمیق کشیدن قبل پوفففف که خیلی مهم ترِ
    متن یا اوضاع خودتون؟
    کسل کنندگی و گیچ آوری رو میگم؟
    این چسبندگی را بر دهانم احساس میکنم
    بر زبانم...
    پاسخ:
    بسیار اسفناک ترِ
    این تری خشک بشه الهی
    ااااا دیدین چی شد؟؟؟
    عسکم اومد اینجاام!! :))) چه خووبــــــــ.
    پاسخ:
    خوبِ
    مبارک باشه :)
    بله هوا عالی شده! چش :)
    باعش همون باشه است که با کنایه و حالت خسته گفته میشود را میگویند. :|
    :| نه دیگه نیایید قهرم!
    پاسخ:
    منم نگفتم چش شده میگم عالیه دیگه
    اونکه باوعشه است Oo
    با این حال اومدم
  • زاویـــه/مــ.مشرقی
  • حس میکنم وقتی هوا داره پاییزی میشه این یه حس واگیرداره که به بعضیا میرسه.
    نذارید این کلافه بودن ادامه پیدا کنه.
    بهترین راه رفتن سراغ علاقه مندیهاس، و هرچیزی که بهتون حس خوب میده. بدون مکث کردن!

    نوشته خوبی بود وتاثیرگذار و البته غبارگرفته!

    _به ماام که سرنمیزنید و جواب نمیدین و... باعش!
    :)

    پاسخ:
    سلام
    هوا!
    هوا امشب عالیه بارونیه بارونیه!
    اونم نه نم نم با شدت تمام " این شدت  تمام واسه حالِ الان بی نظیره "
    واسه دست یافتن این علاقه مندی ها دعا کنین لطفن!

    باعش دیگه چیه :)
    میام همین الان
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • همچین نوشتین که خوب حسش منتقل شده. یک جوری که بعد خوندن متن می خواستم خودمو بتکونم. من حس غبار غلیظ غفلت دارم.الان با این نوشته تشدید شد. خداوندا هوای دل. و روح همه مون رو داشته باش
    پاسخ:
    من حس غبار غلیظ غفلت دارم
    حال الان شما اگه واقعن اینطوری باشه
    دیگه وای به حال، حالِ من
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • خیلی خوب نوشتین...دوسش میداشتم :)
    پاسخ:
    ممنون
  • صحبت جانانه
  • چقدر غمگین است نگارنده...


    +
    پاسخ:
    بیشتر کلافه است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی