علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

هاآع هاآع

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ب.ظ

نفست را عمیق بکش ، از همین هوای آلوده ی پر از co² سینه هایت را پرکن، قول می دهم این دود کشیدن برای تویی که از فردا یا بهتر بگویم از چندثانیه ی دیگرت هم خبر نداری، عین سود است!

حتی پیشنهاد می کنم، همین هوا را ذخیره کنی برای روزهای بی نفسی!  نخواستی هم می توانی بروی بمیری، اصلن روزهای بی نفسیِ تو به من چه؟ به من چه که به فکر تو باشم! مگر خودت فهم نداری که به فکر خودت باشی، هان؟ اصلن من برای چه وقتم را برای توی نافهم باید تلف کنم؟

از چشم هایت مشخص است که نمی فهمی چرا عصبانی هستم و تند، پس مجبورم توضیح دهم تا فهمیده شوی، می دانی من از آدم هایِ این مدلی مثل تو حالم به هم می خورد! از آدم هایی مثل تو که چشم هایشان بیش از حد صادق است متنفرم! می دانی وقتی داشتم خط اول را به تو می گفتم، اینجوری نگاهم می کردی " انتظار ندارید که اینجوری را بنویسم، دارید؟ " ، انگار که من دارم برایت قصه ی حسین کرد شبستری می گویم؛ بی حرکت ، بی انگیزه، ها ها می کردیُ شاید هم پوزخندی می زدی به من، و در دلت می گفتی این را ببین دلش خوش است ها! بیچاره ی بنده خدا!

همین انتقال حس، کافی بود تا من به تو بگویم برو بمیر! اصن به من چه! که تو چه حالی داری، و به چه حالی در می آیی؟ از من دلخور نباش، خودت را ورق بزن، مرور کن، تا من قابلیت دلسوزی ام را بازیابم برایت! تا برایت حرف های خوب بزنم! قشنگ، خوشگل، نینا! از همان هایی که دلت قنج می رود برایش!

+دخترانه پدارنه

+پسرانه مادرانه

+تدبیر نوشت:

روحانی جوش نیار!

آب هست ولی کم است!

می ترسم بهت نرسه بسوزی!

نظرات (۸)


از خواننده هایی که نظر نمی دهند
سوژه ها و متن ها را می دزدند
بی آنکه حرفی بزنند
متنفرم!



©® علی رسولان

خب شاید نظری ندارن
دلیل بر دزدیدن اثرتون نمیشه!!
پاسخ:
خودشون می دونند با کیا هستم!
اونایی که قرار بود بفهمن فهمیدن! از این به بعد هم اونجا می مونه می فهمن بقیه هم!
  • سَـ ـداد
  • چونکه عالیجنابان دولت

    شوتتون میکنند اونجا

    باید راه بازگشت رو بلد باشید!

    :)
    پاسخ:
    هل من مبارز !!!
    حرف هایی می زنیدها!
    ما را ز سر بریده می ترسانی ؟
    جایی نمیرم که بخوام برگردم!
  • سَـ ـداد
  • احیانا جهنم می دانید کجاست و کدام سمت!؟
    پاسخ:
    چرا جهنم ؟ چطور ؟

    نمی دانم!
    سلام، با تشکر از شما

    "هاآع هاآع"

    با آدرس: http://www.harfeto.ir/?q=node/46914

    در سایت حرف تو انتشار یافت.

    هدیه سایت حر ف تو: پیامبر اکرم (ص) فرمود: نشان منافق سه چیز است : 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در امانت خیانت نماید .

    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    چرا این؟ بین این همه متن Oo
    کی بود حالا انقدر از خدا مرگش خواستی؟
    # مضمون کل متن این بود:
    از جلوی چشم هایم خفه شو :/
    پاسخ:
    کیِ خاصی نبود!
    #دقیقن
  • صحبت جانانه
  • با عرض پوزش
    در این مواقع می گویند

    ایششششش
    پاسخ:
    به چ مناسبتی اونوقت؟
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • متن تامل برانگیزی بود

    باآرزوی بهترینها.......
    پاسخ:
    بیشتر از این ها حتی !
  • ارکیده س ی
  • چه خشن!
    چه عصبانی!
    از آدم نفهم انتظار فهمیدن داشتن یه کم پرتوقعیه!:)
    پاسخ:
    فعلن که بهش فرصت دادم یه تورقی رو خودش داشته باشه تا ببینم چی پیش میاد!

    شایدم من پر توقع هستم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی