علی رسولان

  • ۰۰/۰۶/۲۰
    مه
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۶۶/۰۲/۲۱
    i
  • ۹۴/۰۲/۱۲
    ۱۳
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

پ َ ر پ َ ر

سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ب.ظ

دقیقن همون شبی که می خواستی بنویسی پ ر و ب ا ل ی نمونده ، پ ر پ ر شدم! دقیقن همون شبی که تصمیم داشتی نق زنانه بنویسی، دقیقن همون شبی که روزش پر از حالِ بد بود، دقیقن همون شبی که می خواستی با این مقدمه نوشتن رو شروع کنی: جهان موهای بافته شده اش را مو به مو باز کردم، گره های کور را کنار زدم و هروله کنان هم شانه ی باد در پیچ و خم آرمیتاگونه ی موهایش به دنبال راهی برای حل مسأله ی عشق بودم ...

دقیقن تو یه شبِ ضد حال، یه اتفاق خوب هُلُپی افتاد وسطِ پذیراییِ آشفته ی دل، و این اتفاق خوب چیزی نبود جز یه کادوی با تأخیر به مناسبت جشن تولدم! اینجا بود که به خودم گفتم چ خوبه که بعضی اوقات بعضی ها سر موقع ، دقیقن اون موقعی که باید باشن نیستن! و اینکه هر شری حکمتی داره " البته از نظر من شر نداریم ، فک می کنیم شر هست " بنابراین شر حکمت دار هم نداریم فقط حکمت داریم.

  • علی رسولان

علی رسولان

پ َ ر پ َ ر

نظرات (۲۸)

شرور عدمی اند
پاسخ:
خوش به حال شرور 

البته الآن میشه کامنت پایینی 


کامنت پایینی هم اشتباه خونده! 


پاسخ:
چی بگم چقد حساس شدین رو این موضوع این فقط یه واژه است ها صرفن تشابه واژه ایِ

اگه اشتباه خونده بشه بله توهینه دیگه! نیست؟


بفرمایید ! دو تا کامنت بالایی هم اشتباه خونده 



خب بنویسید 

نق زنان ِ 

یا نق ( علامت ساکن ) بعد زنانه !


پاسخ:
خب واسه چی باید بد بخونید؟
مگه کودکانه رو کودکانِ می نویسن آیا؟
اگه علامت ساکن بلد بودم میذاشتم باز معقول ترِ
  • بگذارگمنام بمانم
  • نق زنانه بنویسی یعنی چی؟


    یعنی خانومِ طرفمقابل شعرش به مثابه یک نِق نقِ زنانه ست برایتان!؟

    پاسخ:
    من اصن منظورم خانوم ها نیست که
    نق زنانه یعنی به طور نق زدن ، حالت نق زنان ، من چ گناهی دارم که زدن با نق ترکیب شده ، حالتش میشه نق زنانه
  • پلک شیشه ای
  • مصداق این پست چه قدر شیرینه ... آدم خوب حالی به حالی میشه ... عکس هم جالب انگیز ناک بود. اون اتفاقی که هلپ ممیافته و اوضاع نافرم یا رو فرم جاری رو هیجان انگیز ناک میکنه
    پاسخ:
    مصداق این پست به معنی قرار گرفتن تو هم چین شرایطی منظورتون هستش
    کلن چیزایی که فکرش رو هم نمی کردی وقتی اتفاق میفته آدم یه جوری میشه حالش
    بیشتر تر نسبت به سفرهای زیارتی

    خب گاماس گاماس چه ربطی با پر پر شدن داره؟! 


    خب اگر اینطور نوشته بشه با زنانه اشتباه گرفته میشه! 


    پاسخ:
    گاماس گاماس پ ر پ ر شدن دیگه !
    دیگه این رو من مقصرش نیستم که هستم ؟ چطوری بنویسم ؟
    الان احساس می کنید به خانوم ها توهین شده باید قرار گرفتن اسمشون کنار نق oO
    آیـــــــــــــــــــــــــــــا؟
    دقیقا :))
    پاسخ:
    چقد خوبه که کلن آیکن لبخند هست همه جا! :)
    خب حالا که چی؟
    میخواستین بفهمونین تولدتونه؟
    تبریک بگیم؟
    مردم انقده لوووس؟
    پاسخ:
    نه
    می خواستم بگم که ...
  • طعم تصنیفــ در متن ادراکــ یک کوچه
  • اوهوم :)
    پاسخ:
    :)
    عهههههههه
    نفهمیده بودم تولده
    :D
    خو از بس که آدم و میپیچونید وسط داستان
    .
    .
    .
    مبارک باشه
    یه کادو با تاخیر تر طلبتان باد
    پاسخ:
    چ تولد کشداری شده امسال ممنون
    خو
    کمی بیشتر بدقتیت!

    آهان 

    نق زنانه 

    متوجه شدم اشتباه خونده بودم 

    از نظر نوشتاری

    زنانه یا زنان ِ درسته ؟



    پاسخ:
    کودک ، کودکانه
    بچه ، بچگانه
    نق زن ، نق زنانه

    به نظرم اینطوریه دیگه نیست ؟

    چه جالب بود 

    پاراگراف اول رو خوندم ففکر کردم شکست عشقی خوردین 

    پاراگراف دوم رو خوندم نظرم عوض شد 



    و این نق زنانه یعنی چی 

    و ربط تصویر با متن رو هم نفهمیدم 


    پاسخ:
    تصویر: گاماس گاماس
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • سهیلا سلام :D  *_^خخخ
    مبارکتون باشه !! من شیرینی تولد میخام O_O



    پاسخ:
    شیرینی :)
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • سیههلااااااااامممممم
    چه قشنگ بود :)
    یه فوضولی کنم؟!
    کادوتون چی بود؟! ^_^
    پاسخ:
    ی لحظه فک کردم نوشتین سهیلا سلام و من شگفتانه جا خوردم از اینکه نکنه هویتم لو رفته باشه Oo
    Tشرت " مبارکم باشه :) "
    ممنون
    سلام
    هعی خدا!خدااین اعتمادب نفسوازتون نگیره برادر!والا
    خب من دیگه نمیاد

    یاعلی
    پاسخ:
    بیاید ولی اول درستون رو بخونید
    وقتی بشینید پای سیستم ده دیقه اینجا ، ده دیقه اونجا ، ده دیقه اونجاتر ...
    هیشکی دیگه ساعت رو نگاه می کنید و :(
    خب درساتون رو بخونید
    هم شما و هم بقیه هم سن و سالای شما که می دونم میان

    علی پشتُ پناهتون و سلام
    پ ر و ب ا ل ی نمونده
    روزش پر از حالِ بد بود
    جهان موهای بافته شده اش را مو به مو باز کردم، گره های کور را کنار زدم و هروله کنان هم شانه ی باد در پیچ و خم آرمیتاگونه ی موهایش به دنبال راهی برای حل مسأله ی عشق بودم ...
    بعضی اوقات بعضی ها سر موقع ، دقیقن اون موقعی که باید باشن نیستن!
    هر شری حکمتی داره " البته از نظر من شر نداریم ، فک می کنیم شر هست " بنابراین شر حکمت دار هم نداریم فقط حکمت داریم
    ---
    فکر نه اسم داره.نه عکس داره.نه رسم...
    پاسخ:
    فکر چی داره اصن ؟
    بیشتر خاصیت پ ر پ ر شدن داره
    میگما این رو هم جا انداختین من کپی کردم، قسمت دیگه ای نمونده بود دیگه :)
  • طعم تصنیفــ در متن ادراکــ یک کوچه
  • نهههه دیگه! درباره نوشته گفتم خوبه دیگه. دوس داشتم
    مخصوصا "وسط پذیرایی آشفته دل" و "جهان موهای بافته شده اش را مو به مو باز کردم ".
    پاسخ:
    آهان اینایی که الان نوشتین تو اون " چ خوب " و " ... " این سه نقطه مستتر بود :)
    خوشمزس در عین اینکه رو حس فوضولی آدم درجا میزنه 😀
    .
    نشدم راهی این چشمه که سیراب شوم
    تشنگی خاص‌ترین لذت دنیاست رفیق!
    پاسخ:
    چ فاجعه انگیزِ جالبی
    چ نگاه فوق العاده ای
    سلام
    کاش شماهم امتحان داشتین انقدپست نمیذاشتین!
    من فعالترازهمیشه…:)

    یاعلی
    پاسخ:
    من امتحان ندارم
    ولی شیطون همه رو گول میزنه تا دیروز دریغ از ی واژه ولی الان سرازیر شده تو دو روز دو تا پست پشت هم Oo
    دقیقن فک کنم شدم ابزار دستش واسه درس نخوندن شما
  • طعم تصنیفــ در متن ادراکــ یک کوچه
  • چه خوب...
    عکسو دوس داشتم.
    پاسخ:
    چ خوب
    فقط عکسو دیگه بهله ؟
    سلام..دقیقا تکه ی اول متن ناواضح..و تکه ی دوم..تبریک با تاخیر روز تولد. 
    در کل فلسفی و زیبا...
    پاسخ:
    تکه ی دوم هم ناواضح یا نه واضح ؟
    ممنون عاقبتتون دوتایی به خیر
    سلام...
    خداروشکر  :)
    موافقم. ما چون عجولیم و نمی تونیم مصلحت قضایا رو درک کنیم اسم خیلی از اتفاقا رو میزاریم شر. در صورتی که هر چیزی که خدا بخواد خیر ِ  :)
    لحظه هات لبریز از حس های خوب :)
    پاسخ:
    لحظه های شما هم بیشتر
    اینقد که این خط به شما چسبید توجهم جلب شد گفتم نکنه کلش رو با قرمز نوشتم واسه برطرف شدن شک رفتم دیدم و نبود!
    همین طورِ
    مث اینکه این مساله ی خیر و شر خیلی جذابِ هان؟
    سلام
    خیلی هم خوب

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    شما بهترِ این روزا بیشتر درس بخونید و کمتر وب بیاید
    بعد بعضی نقطه ها بن بست بود
    اما در کل نثر دلنشینیه
    حس دوستداشتن توشه قشنگه
    از اینکه بعضی چیزا اصلا مطرح نمیشن اما از کل قضیه میپاچن بیرون خوشم میاد 😄
    پاسخ:
    یعنی نمی شد دور زد ؟
    خب این برگشتن از ی گوشه ی بن بست چ مزه ای بود حالا خوشمزه بود یا بدمزه؟
    ! همین طور
    چرا!!؟؟

    یعنی چرا که تعجب کردید که از این بند خوشم اومد؟
    پاسخ:
    آخه معمولن از خط های اینطوری کسی استقبالم نمی کنه چ برسه که خوششونم بیاد وگرنه که جای خوش آمدن داره
    " البته از نظر من شر نداریم ، فک می کنیم شر هست " بنابراین شر حکمت دار هم نداریم فقط حکمت داریم.

    فوق العاده عالی...
    پاسخ:
    آیکون تعجب شدید ، به خاطر اینکه از این خط خوشتون اومد
  • ارکیده صورتی
  • چه عالی....خداروشکر
    چه حس خوبیه واقعا اینطور شگفتانه ها:)
    حسای خوبتون مستدام و پایدار
    لحظه هاتون پر از اتفاقای خوب یهویی
    پاسخ:
    ممنون
    برای شما هم همینط ور بسیار تر
    سلام
    فعلا فقط میگم: خدارا شکر

    یاعلی 
    پاسخ:
    سلام
    شکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی